Lukoil pyytää Suomen valtiojohtoa olemaan yhteydessä Britannian ja Yhdysvaltojen pakoteviranomaisiin.
Lukoil ja Teboil perustelevat asiaa sillä, että osapuolet ovat olleet ”luotettavia kumppaneita vuosikymmenten ajan” ja että Teboil ja Lukoil aikovat jatkaa Suomessa liiketoimintaa erityisesti voiteluaineiden valmistuksessa Haminassa sekä huoltoasemaverkon kasvattamisessa.
Saa nähdä mitä on edessä?
Haminan Satamassa Teboil voiteluainetehdas
10
1319
Vastaukset 10
- Anonyymi
Edessä on lisää ja taas lisää TYÖTTÖMIÄ Suomessa, kyllä maailman ONNELLISIN kansa tietää.
- Anonyymi
Onko teillä Pietarissa jo pakkasta?
- Anonyymi
Tämä valtio alkaa olla muutenkin taputeltu valmiiksi Eu:n liittovaltioksi joka osa-alueella. Talous ja kaikki muukin on vituillaan kaikilla muilla paitsi maahanmuuttajilla ja elämäntapatyöttömillä.
Sosialismi on syöpää ja tulisi kieltää lailla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä valtio alkaa olla muutenkin taputeltu valmiiksi Eu:n liittovaltioksi joka osa-alueella. Talous ja kaikki muukin on vituillaan kaikilla muilla paitsi maahanmuuttajilla ja elämäntapatyöttömillä.
Sosialismi on syöpää ja tulisi kieltää lailla.Ilmeisesti et ole työelämässä. Sillä työssäkäyvillä menee nyt hyvin, sori siitä vatnikki.
- Anonyymi00011
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä Pietarissa jo pakkasta?
Ei paljoa, mutta perunat ja munat on loppu.
- Anonyymi
Vatnikkien ulina ja vaikerrus saa hymyn huulille.
- Anonyymi
Velkainen Teboil joutuu sen myymään, tai konkurssipesä.
Teboilista paljastui jättimäinen velkavuori | Talouselämä https://share.google/v4qdimjDvvyiFGtJg- Anonyymi
Teboil on valtavasti velkaa Nesteelle, uusi omistaja voiteluainetehtaalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teboil on valtavasti velkaa Nesteelle, uusi omistaja voiteluainetehtaalle?
Persaukinen Neste jo möi omaisuutensa halvalla satamasta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493