Itärajan takaa ehti tulla 1300 ihmistä kolmansista maista (esim. Irakista) ennen sulkua. Kahdensadan osalta ei ole pystytty vastaamaan oleskelulupahakemuksiin kuudessa kuukaudessa. Vedotaan itärajalta tulleiden suureen määrään. Muistanko aivan väärin, että nämä ihmiset katosivat suoraan lentokentälle? Venäjältä pakotteiden takia lennettiin EU-maihin vain Serbian kautta.
Itärajan ylityksessä Suomeen oli komediallisia aineksia. Ensin tultiin autoilla ja sen jälkeen polkupyörillä. Nämä hylättiin rajanylityspaikalle.
Näin muistan itärajan ylitykset
4
246
Vastaukset
- Anonyymi
Minä muistan 1970 ja 80 luvulta valtavan turismin Suomesta Venäjälle Pietariin ja Mustalle merelle, Sotiin, Jaltalle ja kauemmas Aasiaan. Monelle matka oli 1. elämässä. Rahaa oli jokaisella koska oli halpaa ja kaikki toimi. Muutaman päivän matkoja Pietariin tehtiin eniten. Suomalaisille oltiin ystävällisiä ja tunsi olonsa kotoiseksi siellä. Siihen aikaan suosittuja olivat myös Romanian ja Bulgarian matkat, terveyskylpylämatkat Itä Euroopaan. Valokuvat haalistuneet ja paikkoja jäi mieleen. YT on nykyisestä Venäjästä tehtyjä videoita.
- Anonyymi
Oletteko käyneet Pietarissa tai jossain muualla?
- Anonyymi00005
Niin tulivat eri välineillä, koska jokin sääntö kieltää kävelemisen rajan yli.
- Anonyymi00006
Olen katsellut upeita kuvia Venäjästä viime aikoina. Odotan kun pääsee taas turistina käymään.
Hienoin maa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413