Itärajan takaa ehti tulla 1300 ihmistä kolmansista maista (esim. Irakista) ennen sulkua. Kahdensadan osalta ei ole pystytty vastaamaan oleskelulupahakemuksiin kuudessa kuukaudessa. Vedotaan itärajalta tulleiden suureen määrään. Muistanko aivan väärin, että nämä ihmiset katosivat suoraan lentokentälle? Venäjältä pakotteiden takia lennettiin EU-maihin vain Serbian kautta.
Itärajan ylityksessä Suomeen oli komediallisia aineksia. Ensin tultiin autoilla ja sen jälkeen polkupyörillä. Nämä hylättiin rajanylityspaikalle.
Näin muistan itärajan ylitykset
5
292
Vastaukset 5
- Anonyymi
Minä muistan 1970 ja 80 luvulta valtavan turismin Suomesta Venäjälle Pietariin ja Mustalle merelle, Sotiin, Jaltalle ja kauemmas Aasiaan. Monelle matka oli 1. elämässä. Rahaa oli jokaisella koska oli halpaa ja kaikki toimi. Muutaman päivän matkoja Pietariin tehtiin eniten. Suomalaisille oltiin ystävällisiä ja tunsi olonsa kotoiseksi siellä. Siihen aikaan suosittuja olivat myös Romanian ja Bulgarian matkat, terveyskylpylämatkat Itä Euroopaan. Valokuvat haalistuneet ja paikkoja jäi mieleen. YT on nykyisestä Venäjästä tehtyjä videoita.
- Anonyymi
Oletteko käyneet Pietarissa tai jossain muualla?
- Anonyymi00005
Niin tulivat eri välineillä, koska jokin sääntö kieltää kävelemisen rajan yli.
- Anonyymi00006
Olen katsellut upeita kuvia Venäjästä viime aikoina. Odotan kun pääsee taas turistina käymään.
Hienoin maa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092368Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???331297- 106983
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha634952- 71942
- 48865
- 88818
- 70686
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31676