Parissa päivässä 10 prosenttia kadonnut Nokian arvosta .. jotain isoa nyt tekeillä .
Ajetaanko kursseja nyt tarkoituksella alas Nokian ottamiseksi amerikkaan
Nokia putoaa rajusti pörssissä
5
166
Vastaukset
- Anonyymi
Nokia aikoo kasvattaa Yhdysvaltojen investointejaan neljällä miljardilla dollarilla.
Nokia ilmoitti perjantaina yhteistyössä presidentti Donald Trumpin hallinnon kanssa suunnitelmistaan laajentaa Yhdysvaltojen tutkimus- ja kehitystoimintaansa sekä tuotantokapasiteettiaan. - Anonyymi
Nokian painopiste kääntyy Amerikkaan...saattapi koko yhtiö siirtyä uudelle omostajalle
- Anonyymi
Tässä on tällaista veikkausta ilmassa
Nokia MN polkee paikallaan mutta NI voidaan siirtää Dallasiin???
Johdettavaksi
Arvo melko varmasti hyppäisi?
Minulla on salkkuryhmässä yli 15% Nok ja pidän sen vaikka lasku tulisi, jolloin harkitsen lievää lisäostoa
Valtio omistaa Nok jonkin verran ja se ei luovu niistä??? - Anonyymi
Tarkoittaako tämä sitä että eurooppa ja Nokia ovat luopumssa tekoälyn "gigatehtaiden" perustamisesta eurooppaan ja Suomeen?
Työpaikat taitaa siirtyä Yhdysvaltoihin ja täällä alkaa yt-neuvottelut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949