WWE: Smackdown VS. RAW 2006

Undertaker

svr2 Pitäs ilmestyy ens syksynä onko kellään tietoja uudesta smäkistä?

9

1257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bätïstä <3

      WOW!! :D Eikä ilmesty..?? :D IHANAAA!! *pomppii sekona onnesta kattoon ;)*
      ps..onko ihme jos tyttö kattoo wwe:tä? x) ja omistaa
      jopa pelejä,,keräilykortteja ja tarrakirjan ja kynäsetin sekä kaksi wwe-levyä? :| :(

      • Ei siinä mitään ihmeellistä ole jos kattoo wwe:tä.


      • undertaker

        ei oo mitään outoo kanntsii kattoo ja ainakin ostaa kyllä setelit saa kyytiä ku uus smackdown vs raw 2 ilmestyy =D


      • warrior of smackdown

        ei siinä ole mitää ihmeeellistä, jos mun siskokin pelaa smackdown:ii ja katsoo sitä ja sillä on julisteita ja tarra kirja ja....


    • spike-dudley

      Yleistä infoa:

      -Tekijä THQ/Yukes
      -Peli ilmestyy Suomeen: 11.11.2005
      -Peli ilmestyy PS2-konsolille

      Sekalaista:

      -Päivitetty roster
      -Online-peli tulee olemaan huomattavasti parempi
      -Kaksi uutta attribuuttia (Stamina and Hardcore)
      -Vastustajat näkyvät kehässä entrancien aikana
      -Liikkeitä enemmän. Esim. sidontoja oli SvR:ssa 16, nyt niitä on 25
      -Parempi tekoäly
      -Super Dirty- ja Super Clean-liike SvR:stä tuttujen Clean- ja Dirty-liikkeiden lisäksi
      -Voit "varastaa" vastustajan taunteja, eli tuuletuksia sun muita
      -Uusittu Irish Whip-systeemi. Normaalin Irish Whipin lisäksi on tullut voimakkaampi Whip, jonka avulla vastustaja mm. "sinkoutuu" kehätolpan päälle istumaan ym. Voimakkaammalla Irish Whipillä saa myös enemmän vahinkoa aikaan
      -Voit puolustaa vyötä online-pelissä
      -Voit esittää loukkaantunutta (Esim. Eddie Guerreron feikkailut)
      -"Matrix"-efekti mukana taas (eli painat vaikkapa L1 finisherin jälkeen niin kamera pyörii jne)
      -Cage- ja Ladder-matsit ovat paranneltuja
      -Enemmän reversal-animaatioita kuten esim. RKO:ssa Ortonin heittäminen selälleen
      -Cage-ottelussa on enemmän liikkeitä joissa käytetään häkkiä aseena kuten hieromalla vastustajan naamaa teräkseen
      -Enää ei tarvitse häkkiä hakata jos haluat vastustajan putoavan vaan voit tarttua jalasta ja näin pudottaa pois
      -Kaikki mestaruusvyöt ovat mukana
      -Painijoiden entrancet eivät ole enää pätkittyjä vaan koko juttu näkyy
      -Backstagella voit hyökätä matsin aikana siellä olevien työläisten kimppuun jos niin haluat
      -Pelissä on bonus-osio Cage-matsille nimeltään "Legend Cage"
      -Onlinessa mahdollisuus pelata neljä henkilöä
      -Luodut vyöt voivat vaihtaa omistajaa online-tilassa
      -Mukana on "oikeasta" elämästä tuttu sleeper-ote eli tuomari tulee nostamaan sleeperin uhrina olevan kättä ja jos käsi nousee/laskee kolme kertaa, häviää matsin. Jos taas tilanteen selvittää, saa sleeperin uhrina ollut huikean energialatauksen
      -Painijat pomppivat vieläkin (ainakin hyvin keskeneräisessä versiossa) kuin superpallot pudotessaan tikkailta ym.

      Grafiikka:

      -Grafiikat suunnilleen samaa tasoa kuin SvR:ssä
      -Veri on realistisempaa
      -Veri vuotaa kolmena eri "tasona". Eli ensimmäisessä tasossa tulee vähän, toisessa enemmän ja kolmannessa maksimi
      -25-30% enemmän polygoneja per hahmo
      -Painijoiden kasvojenpiirteistä huomaa ovatko he vihaisia, väsyneitä jne
      -Yleisö on täysin 3D
      -Veri jää kehään näkyviin

      Äänet:

      -Voiceoverit
      -Selostus on mukana
      -Selostuksesta vastaavat tutut JR, King, Cole ja Tazz

      Aseet:

      -Tuoli
      -Pöytä
      -Tikapuut
      -Leka
      -Tyynyt

      Matsityypit:

      -Single
      -Tag
      -Buried Alive Casket
      -Fatal 4 Way
      -Triple Threat
      -Cage
      -Hell In a Cell
      -Elimanation Chamber
      -Tables
      -Ladder
      -Survival
      -Handicap
      -Hardcore
      -First Blood
      -Last Man Standing
      -Special Referee
      -Submission
      -TLC
      -Lumber Jack
      -Slobber Knocker
      -Royal Rumble
      -Iron Man
      -3 Stages of Hell
      -The Parking Lot Brawl
      -Bar Room Brawl niminen backstage-alue
      -Fulfill Your Fantasy eli kyseessä on käytännössä ominaisuuksiltaan laajennettu Bra & Panties-matsi

      Create-A-???:

      -CAW
      -Create-An-Entrance
      -Create-A-Belt
      -Voit luoda Tag Team-vöitäkin

      Areenat:

      -SmackDown!
      -RAW
      -Survivor Series
      -Summerslam
      -New Year's Revolution
      -Armageddon
      -Unforgiven
      -WrestleMania
      -Royal Rumble
      -Taboo Tuesday

      Season:

      -WWE käsikirjoittajien kehittämiä storylineja
      -Kaksi vuotta ilman toistavia storylineja
      -Joillekin painijoille on luotu juuri heille tarkoitettuja storylineja

    • spike-dudley

      Batista
      Big Show
      Booker T
      Carlito Caribbean Cool
      Charlie Haas
      Chavo Guerrero
      Chris Benoit
      Chris Jericho
      Chris Masters
      Christian
      Christy Hemme
      Danny Basham
      Doug Basham
      Eddie Guerrero
      Edge
      Eugene
      Heidenreich
      The Hurricane
      JBL
      John Cena
      Joy Giovanni
      Kane
      Khosrow Daivari
      Kurt Angle
      Lita
      Michelle McCool
      Mark Jindrak
      Muhammad Hassan
      Orlando Jordan
      Paul London
      Randy Orton
      Rene Dupree
      Rey Mysterio
      Ric Flair
      Rob Conway
      Rob Van Dam
      Scotty 2 Hotty
      Shawn Michaels
      Shelton Benjamin
      Snitsky
      Spike Dudley
      Stacy Keibler
      Steven Richards
      Sylvain Grenier
      Tajiri
      Torrie Wilson
      Triple H
      Trish Stratus
      The Undertaker
      William Regal


      Legendat

      ?????

      Muut

      JR
      Jerry Lawler
      Michael Cole
      Tazz
      Tony Chimel
      Lilian Garcia

      • edge

        eikö smackdown vs raw 2006 ole the rockia


    • Anzquli

      Kuinka moni menee kattoon helsinkiin smackdownia??mä ainiki meen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe