Korpeaako minä,minä

Anonyymi-ap

Sitä on taas pitkin joenpenkkoja kuvailtu aamutuimaan. Tai sitten illanpakoa. Eikä todella ole muuta tekemistä? Tai sitten nämä tyhjänajajat. Kaupunki pärjää pärjää ja tule pärjäämään varmaan sitä nyrpeetänaama autonratissa ilmankin sinua. Saapapuolella sitä on aikaa. Ja nämä venäjän kaunottaret. Anna minun kaikki kestää!

19

1011

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä siinä ahistaa jos joku kuvailee. Onko se sulta kenties jotenkin pois? Pakkoko niitä on katsella jos korpeaa.

• Anonyymi

Onko nämä luonnollisia kuvia..

• Anonyymi

Kuviahan pystytään manipuloimaan... Samat nimet tykkäyksissä...

• Anonyymi

Voe hyvänen aika, malliisa on menny!!

• Anonyymi

Hyvin huomattua!

• Anonyymi

Nyt äkkiä Rantaraitille kuvaamaan.tulee luonnollisia kuvia..

• Anonyymi

Tunnen noista luontokuvaajat muutaman.
      Suurin osa käy päivittäin töissä. Käytkös ite kun noin katkerana kitiset?
      Missä täällä Kuhmossa on venäläisiä kaunottareja? En tunne yhtään. 🤔

• Anonyymi

Ei ole kauniita.siksi et näe niitä.

• Anonyymi

Kävin uteliaisuuttani just kattomassa kyseiset kuvat ja profiilin. Minusta noissa luontokuvissa ei ole mitään syytä haukkua tai muitakaan kuvia. Ei nyt mitään huippu hyviä mutta ei umpisurkeitakaan.
      Minusta on kiva katsoa että jotkut jaksaa harrastaa noinkin paljon. Ite en jaksais noin montaa harrastusta enää tässä iässä.
      Jos sinulla on pätkääkään selkärankaa niin miks et mene rohkeasti omalla nimelläs sinne antamaan kyseiselle ihmiselle palautetta vai eikö ole rohkeutta? Textistäs paistaa niin läpi kateus ja katkeruus ja oma epäonnistuminen elämässä.
      Raukkamaista toimintaa haukkua täällä nimettömänä ihmisiä. Katoppas itse sitä tyhjää jonninjoutavaa ja turhaa elämääsi. Olisko peiliin katsomisen paikka?

• Anonyymi

En katkera ole. Laulun vaan maailmalla laulan. Goes like this. Puolustakaa tätä hyvinvointiyhteiskunnan tietä. Menkää töihin.

• Anonyymi

Höpö höpö. Mene itse töihin.
        Kuule tuokin vanhempi eläkeläismies joka latailee luontokuvia tuonne ahkerasti on jo eläkkeensä ahkeralla työnteolla taatusti ansainnut! Onko sulle eläkeläinen vieras sana? Enemmän töitä tehnyt taatusti kun sinä ikinä tulet tekemään!
        Ja näyttää kans tuo yks eukko olevan aika työntäyteinen profiilista päätellen. Venäläistä luontokuvaaja en tunnista ryhmässä mutta ukrainalainen nätti nainen näyttää yksi olevan. Ota ensin selvää asioista äläkä anna kateuden hämärtää aivotoimintaa noin pahasti.
        On näköjään tuo kateus parantumaton tauti Kuhmossa.
        Kait jokainen saa vapaa ajallaan harrastaa mitä itse haluaa. Tekis sullekin varmaan hyvää. Myönnä pois. Kateus sieluasu korventaa kun et itse pysty yhteenkään samaan asiaan kun he tai muut ryhmäläiset!

• Anonyymi

Olipas katkeran ihmisen ulostulo. Eiköhän nuo kyseiset kuvaajat tee enemmän töitä kun sinä. Valokuvaus liene heille vapaa ajan viete ja harrastus. Monella heistä on perheet , lapset ja lapsenlapset. Tekis hyvvee sunkin mennä välillä ulos niin ei ahdista ja päätä kiristäs noin paljon muiden ihmisten elämä ja tekemiset.

• Anonyymi

Valokuvaaminen on kiva harrastus ulkoilun lomassa, löysäähän pipoa vai paleltuiko pää kun ajelit Kelolle Dingoa katsomaan?

• Anonyymi

Samaa mieltä. Ei ole ihan täysjärkisen textiä tämä aloittaja. Aloittajaa tosiaan tuntuu korpeavan elämässä.

Onnellinen ihminen ei kadehdi eikä ole katkera muiden onnelle ja tekemiselle.
        Tällä kirjoittajalla ei ole oma elämä kunnossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Ei ole ihan täysjärkisen textiä tämä aloittaja. Aloittajaa tosiaan tuntuu korpeavan elämässä.

Onnellinen ihminen ei kadehdi eikä ole katkera muiden onnelle ja tekemiselle.
        Tällä kirjoittajalla ei ole oma elämä kunnossa.

Ihan samoin ajattelin minäkin.

• Anonyymi

En pöpi ole. Talvella tulee moto tallaa . Kehittelen kahvit ja lasken latvuksia.

• Anonyymi

Et taida olla "saapa puolella" ite kun noin korpeaa heh heh. Seksin puutekko vaivaa kun on noin kärttysää textiä 😂😂😂
      Antaa niitten rikkaitten ihmisten viettää vaikka Bahaman saarilla aikaansa kuvaamassa rantoja. Se ei ole minulta ainaakan pois mitä muut tekee. Eiköhän ne ole rahansa ansainnut.
      Tyhmät työtä tekee viisaat pääsee vähemmällä.
      Korpeaako ? 😆

• Anonyymi

Onkso peppu vvaishasta näkynyt?

• Anonyymi00020

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      63
      3467
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      63
      3227
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      64
      3041
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      54
      2542
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      71
      2342
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2121
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      38
      1079
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1055
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1032
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1008
    Aihe