Moi
Olen parisuhteessa oleva nainen.ja nyt on tilanne ajautunut siihen pisteeseen ettei ukkoani kiinnosta erotiikka kanssani ollenkaan.kaikkeni olen yrittänyt,pistänyt parasta seksikästä hepenettä ylleni ja yrittänyt vietellä mut ei ei mitään kiinnostusta.en ole ylipainoinen enkä liian riukukaan.mut en tiedä mitä tehdä muuta kuin alkaa etsimään seksiä muualta.kommentoikaa mitä tehdä tässä tilanteessa.
Liian kauan puutteessa
58 nainen vailla miestä
46
1161
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päin Suomea, itse Helsinki.
- Anonyymi
Tässäpä oisi 60v 170 80 ok kok.ja näk.mies.satakunnasta.Eronnut ja yksikseen asusteleva.Autoilemaan pääsen .Otahan yhteyttä jos kiinnostamaan alkaa.
- Anonyymi
Mä erosin, ku tilanne ajautui tuollaiseksi... Haluan nauttia elämästä. Tosin yksin oon nytkin, mut onnellisempaa, mitä naisen kans, joka ei halua mua...
Hieman nuorempi mies... - Anonyymi
Pohjoisen tyttönen olen.ero tuntuu järjettömältä,kun kaikki muu on hyvin.ei väkivaltaa ei riitelyä ja kaikki on hyvin.tää seksin puute on se ongelma.itse kun olen hyvinkin viriili ja kaikenlaiset jutut erotiikan saralta kiinnostaa.😩
- Anonyymi
Kuinka pohjoinen ?
- Anonyymi
Siis m 55
- Anonyymi
Toi on niin tuttu juttu 😂🙈 No en jaksanut enää sitä, et toinen on vieres, eikä koskea saa... Ja kaikki mitä teki oli suunnilleen väärin.
Sit ei oo vaihtoehtona ku löytää joko hyviä miehiä, tai sopiva vakkari, joka olis kokeilun haluinen kans 😉🙈
Pohjoisen ihmiset on aitoja kokemukseni mukaan, tykkään 😘
Olen kanssa hyvinkin viriili ja kokeilun haluinen oon kans 😉
Hieman nuorempi mies... - Anonyymi
Minulla aivan samanlainen tilanne. Mies 58v. Oulunlääni etelä
- Anonyymi
Mulla sama tilanne mutta toisinpäin eli avopuoliso lopetti seksin 8v.sitten,epäilen että toinen mies mutta olkoon,etsin läheisyyttä sitten muualta,olen m58v.183 88 ja Oulun seudulta.
- Anonyymi
Mistäpäin pohjoista olet. Eukkoa ei enää seksi kiinnosta ja ois makeaa saada seksiseuraa varatusta naisesta. T.Mies 60 lapista
- Anonyymi
Haluaisitko AP jutella sua aika paljon nuoremman, 35v, miehen kanssa? Piristää toisiamme tuhmillakin jutuilla ja fantasioida siitä, mitä sun suhteen ulkopuolella ois tarjolla...
- Anonyymi
Löytyisi 33-vuotias miehekäs nallekarhu täältä, olen tykännyt vanhemmista naisista. Olisi kiva jutella ja katsoa kohtaako kemiat millään tavalla.
- Anonyymi
Mitäs? Karhu-nallethan on menossa talviunille, kohta pihkatappi perseessään!
Mitäs sä täällä vielä huuhailet?
- Anonyymi
Miehen testot tullu alas kun on ikää tullut. Voit toki hakea sutinaa muualtakin mutta jos ukkos rupeais käyttämään ulkoista testoa niin johan lähtis taas :)
- Anonyymi
Saman ikäinen varattu olen, seksi loppui 11 vuotta sitten mieheni sairastuttua. Ilman seksiä olin 8 vuotta vaikka kaipasin sitä päivittäin, kunnes tapasin kivan nuoren miehen salilla. Ystävystyttiin aloin haluta hänt ja kiihotuin kun keskusteltiin salilla, rohkenin pyytää hänet pikkujoulu juhliin mukaani hotelliin. Rakastelimme koko yön sain nauttia yhdynnästä ja orgasmeista, tapailimme säännöllisesti parin vuoden ajan, kunnes hän muutti Ouluun. Tänä päivänä seksi suhde varattuun mieheen joka kotona saa tarpeeksi vaimoltaan. T. Rouva 58v
- Anonyymi
Olis kiva löytää salakumppani jonka kans vois harrastaa läheisyyttä,alkaa runkkailu yksin olla tylsää m58 oulu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiva löytää salakumppani jonka kans vois harrastaa läheisyyttä,alkaa runkkailu yksin olla tylsää m58 oulu
Mistä löytyy näitä puutteessa olevia naisia täällä puutteessa oleva 53v ukm itä suomesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä löytyy näitä puutteessa olevia naisia täällä puutteessa oleva 53v ukm itä suomesta
Senku tietäs...m58
- Anonyymi
Tällainen rouva pitäisi saada..mikään ei voita sitä kun puutteessa oleva rouva himoitsee munaa
M 50+
- Anonyymi
Onko täällä 02al puutteessa olevia naisia. Siisti 60v mies kaipailee teitä.Asun omakotitalossa saadaan olla rauhassa on sitte varattu tai ei.
- Anonyymi
Kiitos vastauksista hyvät ihmiset.ihanaa kuulla tai siis eihän se ihanaa ole mut kuitenki samassa tilanteessa olevien ajatuksia.oulun alueen pohjoispuolelta olen ja nyt olen lähdössä viikon mittaiselle työreissulle rovaniemelle.jos sieltäpäin on asiallisia miehiä niin laittakaa viestiä niin jos saisimme jotenkin yhteyden niin seikkailu voisi alkaa👋
- Anonyymi
keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteeseen viestiä niin jatketaan siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteeseen viestiä niin jatketaan siitä
Tässä kuvani keikkamies. https://imgur.com/a/3tVzYxh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin keikkamies saan panna pyllyyn, tosi söpö oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä todellakaan ole ainakaan keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteen kautta löytyvän valioyksilön kuva myöskään tuo luuserinaama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa vaan.
Söpö oot 😍 milloin nusastaan. AAPO 19v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpö oot 😍 milloin nusastaan. AAPO 19v
Vaikka heti urpoluuseri. Sulle säälittävälle homppelipellelle se vaan maksaa ainoastaan kolme tonnia ja vain tänään!
imgur - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka heti urpoluuseri. Sulle säälittävälle homppelipellelle se vaan maksaa ainoastaan kolme tonnia ja vain tänään!
imgurKyllä musta keikkamies on söpö tässä hänen kuva https://imgur.com/a/3tVzYxh. 😵💫😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
imgurKeikkamiehellä rahat loppu , kyllä tuon verran pitää maksaa keikkaniehen perseestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keikkamiehellä rahat loppu , kyllä tuon verran pitää maksaa keikkaniehen perseestä.
Keikkamies onkin säälittävä. Älkää kuitenkaan sekoittako KEIKKAMIEHESI tuohon keikkamieheen tai kehenkään muuhun luuseriin. keikkamiehesi kun ei ole mikään kuka tahansa keikkamies 8D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keikkamies onkin säälittävä. Älkää kuitenkaan sekoittako KEIKKAMIEHESI tuohon keikkamieheen tai kehenkään muuhun luuseriin. keikkamiehesi kun ei ole mikään kuka tahansa keikkamies 8D
Mutta tuo com keikkamiehesi blondi on niin söpö 😁😍 ois ihana panna pyllykkään
- Anonyymi
Ota yhteyttä täällä 57v mies oulun pohjois puolelta
- Anonyymi
Vieläkö olet Rovaniemellä,,missä vois tavata.. M.60v
- Anonyymi
Avaajan mies pso, jos seksin tarve ja kiinnostus vaimoon hiipunut siihen voi olla syynä myös miehen / miesten muuttunut seksuaalisen suuntaus miehiin päin lähinnä.
Tämä nökökulma ja mahdollinen yllättäväkin juttu voi olla aidosti se "syy" mutta josta ei tietenkään vaimoille ja muille naissuhteille kerrota!
Seuraa (miesseuraa) haetaan näin ollen sen mukaan kuin mahdollista salaisesti niistä piireistä tai deitti- ym. sivuilta joista tämä kaikki voi mahdollistua!
Uskokaa tai älkää - tämä on myös yhden tyyppinen totuus.
Eikä siis missään muodossa ole leimaamista tai muuta ilkeyttä kun tämän totean!
Kannattaa jutella, olla avoin ja hakea hetero-parisuhteelle jatkoaikaa muissa merkeissä kuin seksiin liittyen. - Anonyymi
Häh loppuiko se kiima tähän?
- Anonyymi
Kylläpä tää viestiketju menee ihan päin honkia.ei täältä mitään löydä.mut kiitti kaikille asiallisille kommentoijille,etsin muuta kautta lohtua.heippa vaan👋
- Anonyymi
Pöhelö tää ei oo seuranhaku palsta , mee tuonne treffien puolelle 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöhelö tää ei oo seuranhaku palsta , mee tuonne treffien puolelle 😁
No pöhelö ei se näytä sua sielläkään onnistaneen kun täällä tyrkytät ittees.
Autan kyllä Tampereella
- Anonyymi
Miten saan sinuun yhteyden kiinnostaa alkaa hoitamaan sua ?
- Anonyymi
Hei miten sinuun saisi yhteyden. Olen 57v mies
- Anonyymi
Laittakaa yhteystiedot niin otan teihin yhteyttä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö28010326K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2456006Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1735434PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *985066Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193325Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92714- 2142622
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.172444- 282304
Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3822227