58 nainen vailla miestä

Anonyymi-ap

Moi
Olen parisuhteessa oleva nainen.ja nyt on tilanne ajautunut siihen pisteeseen ettei ukkoani kiinnosta erotiikka kanssani ollenkaan.kaikkeni olen yrittänyt,pistänyt parasta seksikästä hepenettä ylleni ja yrittänyt vietellä mut ei ei mitään kiinnostusta.en ole ylipainoinen enkä liian riukukaan.mut en tiedä mitä tehdä muuta kuin alkaa etsimään seksiä muualta.kommentoikaa mitä tehdä tässä tilanteessa.
Liian kauan puutteessa

46

1161

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä päin Suomea, itse Helsinki.

• Anonyymi

Tässäpä oisi 60v 170 80 ok kok.ja näk.mies.satakunnasta.Eronnut ja yksikseen asusteleva.Autoilemaan pääsen .Otahan yhteyttä jos kiinnostamaan alkaa.

• Anonyymi

Mä erosin, ku tilanne ajautui tuollaiseksi... Haluan nauttia elämästä. Tosin yksin oon nytkin, mut onnellisempaa, mitä naisen kans, joka ei halua mua...
      Hieman nuorempi mies...

• Anonyymi

Pohjoisen tyttönen olen.ero tuntuu järjettömältä,kun kaikki muu on hyvin.ei väkivaltaa ei riitelyä ja kaikki on hyvin.tää seksin puute on se ongelma.itse kun olen hyvinkin viriili ja kaikenlaiset jutut erotiikan saralta kiinnostaa.😩

• Anonyymi

Kuinka pohjoinen ?

• Anonyymi

Siis m 55

• Anonyymi

Toi on niin tuttu juttu 😂🙈 No en jaksanut enää sitä, et toinen on vieres, eikä koskea saa... Ja kaikki mitä teki oli suunnilleen väärin.

Sit ei oo vaihtoehtona ku löytää joko hyviä miehiä, tai sopiva vakkari, joka olis kokeilun haluinen kans 😉🙈
        Pohjoisen ihmiset on aitoja kokemukseni mukaan, tykkään 😘
        Olen kanssa hyvinkin viriili ja kokeilun haluinen oon kans 😉
        Hieman nuorempi mies...

• Anonyymi

Minulla aivan samanlainen tilanne. Mies 58v. Oulunlääni etelä

• Anonyymi

Mulla sama tilanne mutta toisinpäin eli avopuoliso lopetti seksin 8v.sitten,epäilen että toinen mies mutta olkoon,etsin läheisyyttä sitten muualta,olen m58v.183 88 ja Oulun seudulta.

• Anonyymi

Mistäpäin pohjoista olet. Eukkoa ei enää seksi kiinnosta ja ois makeaa saada seksiseuraa varatusta naisesta. T.Mies 60 lapista

• Moi missä päin asustelee minä Oulussa liikun as-autolla

• Anonyymi

Haluaisitko AP jutella sua aika paljon nuoremman, 35v, miehen kanssa? Piristää toisiamme tuhmillakin jutuilla ja fantasioida siitä, mitä sun suhteen ulkopuolella ois tarjolla...

• Anonyymi

Löytyisi 33-vuotias miehekäs nallekarhu täältä, olen tykännyt vanhemmista naisista. Olisi kiva jutella ja katsoa kohtaako kemiat millään tavalla.

• Anonyymi

Mitäs? Karhu-nallethan on menossa talviunille, kohta pihkatappi perseessään!
        Mitäs sä täällä vielä huuhailet?

• Anonyymi

Miehen testot tullu alas kun on ikää tullut. Voit toki hakea sutinaa muualtakin mutta jos ukkos rupeais käyttämään ulkoista testoa niin johan lähtis taas :)

• Anonyymi

Saman ikäinen varattu olen, seksi loppui 11 vuotta sitten mieheni sairastuttua. Ilman seksiä olin 8 vuotta vaikka kaipasin sitä päivittäin, kunnes tapasin kivan nuoren miehen salilla. Ystävystyttiin aloin haluta hänt ja kiihotuin kun keskusteltiin salilla, rohkenin pyytää hänet pikkujoulu juhliin mukaani hotelliin. Rakastelimme koko yön sain nauttia yhdynnästä ja orgasmeista, tapailimme säännöllisesti parin vuoden ajan, kunnes hän muutti Ouluun. Tänä päivänä seksi suhde varattuun mieheen joka kotona saa tarpeeksi vaimoltaan. T. Rouva 58v

• Anonyymi

Olis kiva löytää salakumppani jonka kans vois harrastaa läheisyyttä,alkaa runkkailu yksin olla tylsää m58 oulu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kiva löytää salakumppani jonka kans vois harrastaa läheisyyttä,alkaa runkkailu yksin olla tylsää m58 oulu

Mistä löytyy näitä puutteessa olevia naisia täällä puutteessa oleva 53v ukm itä suomesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä löytyy näitä puutteessa olevia naisia täällä puutteessa oleva 53v ukm itä suomesta

Senku tietäs...m58

• Anonyymi

Tällainen rouva pitäisi saada..mikään ei voita sitä kun puutteessa oleva rouva himoitsee munaa

M 50+

• Anonyymi

Onko täällä 02al puutteessa olevia naisia. Siisti 60v mies kaipailee teitä.Asun omakotitalossa saadaan olla rauhassa on sitte varattu tai ei.

• Anonyymi

Kiitos vastauksista hyvät ihmiset.ihanaa kuulla tai siis eihän se ihanaa ole mut kuitenki samassa tilanteessa olevien ajatuksia.oulun alueen pohjoispuolelta olen ja nyt olen lähdössä viikon mittaiselle työreissulle rovaniemelle.jos sieltäpäin on asiallisia miehiä niin laittakaa viestiä niin jos saisimme jotenkin yhteyden niin seikkailu voisi alkaa👋

• Täällä ois halukas 50v mies luvan kans asun Oulusta pohjoiseen

• Anonyymi

keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteeseen viestiä niin jatketaan siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteeseen viestiä niin jatketaan siitä

Tässä kuvani keikkamies. https://imgur.com/a/3tVzYxh

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä kuvani keikkamies. https://imgur.com/a/3tVzYxh

Eikä todellakaan ole ainakaan keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteen kautta löytyvän valioyksilön kuva myöskään tuo luuserinaama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa vaan.

Söpö oot 😍 milloin nusastaan. AAPO 19v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söpö oot 😍 milloin nusastaan. AAPO 19v

Vaikka heti urpoluuseri. Sulle säälittävälle homppelipellelle se vaan maksaa ainoastaan kolme tonnia ja vain tänään!
        imgur

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka heti urpoluuseri. Sulle säälittävälle homppelipellelle se vaan maksaa ainoastaan kolme tonnia ja vain tänään!
        imgur

Kyllä musta keikkamies on söpö tässä hänen kuva https://imgur.com/a/3tVzYxh. 😵‍💫😍😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

imgur

Keikkamiehellä rahat loppu , kyllä tuon verran pitää maksaa keikkaniehen perseestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keikkamiehellä rahat loppu , kyllä tuon verran pitää maksaa keikkaniehen perseestä.

Keikkamies onkin säälittävä. Älkää kuitenkaan sekoittako KEIKKAMIEHESI tuohon keikkamieheen tai kehenkään muuhun luuseriin. keikkamiehesi kun ei ole mikään kuka tahansa keikkamies 8D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keikkamies onkin säälittävä. Älkää kuitenkaan sekoittako KEIKKAMIEHESI tuohon keikkamieheen tai kehenkään muuhun luuseriin. keikkamiehesi kun ei ole mikään kuka tahansa keikkamies 8D

Mutta tuo com keikkamiehesi blondi on niin söpö 😁😍 ois ihana panna pyllykkään

• Anonyymi

Ota yhteyttä täällä 57v mies oulun pohjois puolelta

• Anonyymi

Vieläkö olet Rovaniemellä,,missä vois tavata.. M.60v

• Anonyymi

Avaajan mies pso, jos seksin tarve ja kiinnostus vaimoon hiipunut siihen voi olla syynä myös miehen / miesten muuttunut seksuaalisen suuntaus miehiin päin lähinnä.

Tämä nökökulma ja mahdollinen yllättäväkin juttu voi olla aidosti se "syy" mutta josta ei tietenkään vaimoille ja muille naissuhteille kerrota!
      Seuraa (miesseuraa) haetaan näin ollen sen mukaan kuin mahdollista salaisesti niistä piireistä tai deitti- ym. sivuilta joista tämä kaikki voi mahdollistua!
      Uskokaa tai älkää - tämä on myös yhden tyyppinen totuus.
      Eikä siis missään muodossa ole leimaamista tai muuta ilkeyttä kun tämän totean!

Kannattaa jutella, olla avoin ja hakea hetero-parisuhteelle jatkoaikaa muissa merkeissä kuin seksiin liittyen.

• Anonyymi

Häh loppuiko se kiima tähän?

• Anonyymi

Kylläpä tää viestiketju menee ihan päin honkia.ei täältä mitään löydä.mut kiitti kaikille asiallisille kommentoijille,etsin muuta kautta lohtua.heippa vaan👋

• Anonyymi

Pöhelö tää ei oo seuranhaku palsta , mee tuonne treffien puolelle 😁

• Laita viestiä treffien kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöhelö tää ei oo seuranhaku palsta , mee tuonne treffien puolelle 😁

No pöhelö ei se näytä sua sielläkään onnistaneen kun täällä tyrkytät ittees.

• Autan kyllä Tampereella

• Anonyymi

Miten saan sinuun yhteyden kiinnostaa alkaa hoitamaan sua ?

• Anonyymi

Hei miten sinuun saisi yhteyden. Olen 57v mies

• Anonyymi

Laittakaa yhteystiedot niin otan teihin yhteyttä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      280
      10326
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      245
      6006
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      173
      5434
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      98
      5066
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      19
      3325
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      9
      2714
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      214
      2622
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      17
      2444
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2304
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      382
      2227
    Aihe