Minulle häneltä, mutta kun ei. 🥺
Olisipa edes joku viesti
35
339
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Älä sure, ei ollut minullekkaan mittään. Hyvää yötä ja suloisia unia
- AnonyymiUUSI
Tee niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän. Kultainen sääntö.
- AnonyymiUUSI
Älä vaa ovia ym käy availemaan ku intä
- AnonyymiUUSI
Enkä minä saisi ilmaista itseäni internetissä, muistiinpanoja tekevä puuhapete? Lue ne perustiskirjat uudelleen läpi yo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enkä minä saisi ilmaista itseäni internetissä, muistiinpanoja tekevä puuhapete? Lue ne perustiskirjat uudelleen läpi yo
Miks joidenkin, huom joidenkin, eli älä synnytä persujen salainen märkä utopistinen dystooppinen unelma on totalitarismi🧐
- AnonyymiUUSI
Voi olla, mutta kuvittelet viestin pitäisi olla positiivinen...
Mutta helpommin selviää kun kirjoittelet hänelle selvillä tuntomerkeillä itse.- AnonyymiUUSI
Kirjoitiko negatiivisen sitten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitiko negatiivisen sitten?
Mutta tasapuolisesti kaikille otatte yhdessä vahvoina iskun vastaan, jep? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tasapuolisesti kaikille otatte yhdessä vahvoina iskun vastaan, jep? Sivusta
Olette niin urheits sorron alla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olette niin urheits sorron alla
Muistakaa aina sekaantua tuntisitte ketään legendojen kusetusten merkkihenkilöitä tahi ette
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa aina sekaantua tuntisitte ketään legendojen kusetusten merkkihenkilöitä tahi ette
Onhan se nääs liikuttavaa kun oikein tällä tavalla ns järjestäydytään👍
- AnonyymiUUSI
Vain trollit ja heikkoälyiset kirjoittavat negatiivisia juttuja ikäväpalstalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se nääs liikuttavaa kun oikein tällä tavalla ns järjestäydytään👍
Plus pari peruspickme
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Plus pari peruspickme
Läskipillulla ja ilman.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Läskipillulla ja ilman.
Poistakaa tämä tai viekää polisille tämä?
- AnonyymiUUSI
Täällä ei ole mikään itselle koskaan tai sitten on, mitä haluaa. Sopii sellaiselle ihmiselle, joka ei ota vakavasti viestejä täällä.
- AnonyymiUUSI
Kokeneena lukijana sanon ettei täällä löydy.Täällä on kyylääjiä ja kiusaajia.Esittävät toisia ja provosoivat.Porukka kiusaajia stalkkausta.
Minulle esitettiin alussa kysymys:
"Tiedätkö mikä on Real me?
Se on sitä et muka täällä sanomiset ja stalkkaamis tulokset olisivat ihmisen oikeita ajatuksia ja tekoja.
Ehei,ne jotka tietää elää teatteria suojellakseen itseään.- AnonyymiUUSI
*Ette te koskaan saa tietää kuka minä olen oikeasti.Hyvää yötä paskiaiset.
- AnonyymiUUSI
Tuo nyt ei pidä paikkaansa.
Katkerille tämä paikka ei sovi. Pilaavat ilmapiirin siinä, mitä ilkeilijätkin. Takertuvat joka asiaan ja sama mylly pyörii päivästä toiseen 🤔 - AnonyymiUUSI
Luin palstasetä ja aapee, monologistimies hiukan vinoon ton alkujohdantosi kokeneesta..lukijasta. Muhaha
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo nyt ei pidä paikkaansa.
Katkerille tämä paikka ei sovi. Pilaavat ilmapiirin siinä, mitä ilkeilijätkin. Takertuvat joka asiaan ja sama mylly pyörii päivästä toiseen 🤔Tipi tii tipi tipi tii kevät on mahdoton1
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
*Ette te koskaan saa tietää kuka minä olen oikeasti.Hyvää yötä paskiaiset.
Oh but they get to all right
- AnonyymiUUSI
Kirjoitan täällä kuin hänelle (miehelle) joihinkin aloituksiin, mutta en usko hänen olevan täällä. Omin leikkimielisesti jotain kaunista tekstiä, mutten enää usko oikeasti että se olisi hän. Niin on helpointa. Negatiivisiin laitan joskus jotain humoristista, jos on hyvä päivä. Muuten en lue tai kommentoi. Aloituksia en enää juuri tee. Pikkuhiljaa vähennän palstailua, kun en enää näe häntä muutenkaan IRL. Somessa en vahdi enää jokaista päivitystä. Jonain päivänä se on loppu, palsta on jäänyt. Ja ehkä hänkin minun päästäni.
- AnonyymiUUSI
En toivo että hän häviää päästäni, miksi sellaista asiaa hävittää. Toivon tietenkin että kaikki olisi helpompaa. Haluan elämän olevan helpompaa meille kummallekin, ja että kummallakin on rakkautta. Palstan tilanne tulee pikkuhiljaa muuta. Henkisiä juttuja ja nikkarointia. Ja omalla kohdalla elämän selkeyttämistä oman itsen kuuntelua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En toivo että hän häviää päästäni, miksi sellaista asiaa hävittää. Toivon tietenkin että kaikki olisi helpompaa. Haluan elämän olevan helpompaa meille kummallekin, ja että kummallakin on rakkautta. Palstan tilanne tulee pikkuhiljaa muuta. Henkisiä juttuja ja nikkarointia. Ja omalla kohdalla elämän selkeyttämistä oman itsen kuuntelua.
No mitäpä siellä nikkaroit sitten aapeepalstasetä joko henkisesti tai fyysisesti sitten?
- AnonyymiUUSI
Oletko naisia esittävä hattarapää kokeillut murjaista rivoja luulot pois vieviä vitsejä jo?
- AnonyymiUUSI
En lähetä mitään enään sinulle olet sen ansainnu kun olet ollu paskamainen minua kohtaan
- AnonyymiUUSI
Millä perusteella et kai vaan täällä olevien hölmöjen juttujen takia noin ajattele. Tämä on huono paikka joka saa ihmiset selkeästi voimaan huonosti. :(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella et kai vaan täällä olevien hölmöjen juttujen takia noin ajattele. Tämä on huono paikka joka saa ihmiset selkeästi voimaan huonosti. :(
Olipa aloittajaäijä jännittävä keskustelu itsesi kanssa, herätti inspiroivia ajatuksia taas
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä ja kauniita unia... ;-)) Muuta ei sitten tulekaan, koskaan.
- AnonyymiUUSI
Siinäkin on hyvä mies puolet liikaa jo ns
- AnonyymiUUSI
En lopeta rakastamista koska rakastan.
- AnonyymiUUSI
Täällä on kateellisia ja katkeria petollisia eksiä. Ei muuta. Ihmisiä jotka halua vain kostaa. Siksi minä poistun. Ilkeitä ja pahoja. Pitäkööt
Love and peace- AnonyymiUUSI
Ooks sää gubbe eli aapee kans niitä miehii joitten eksät muuttuu viimeistään eron jälkeen iha ”kitsoiksi”kaikki?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ooks sää gubbe eli aapee kans niitä miehii joitten eksät muuttuu viimeistään eron jälkeen iha ”kitsoiksi”kaikki?
Aina joku ymmärtää ja säpistäki ehkä säkällä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1119531Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1686062Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1595387Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El305358Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään484299Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873531Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783499En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102921Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1212902Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä492822