Onnistut vain pahoittamaan kaikkien ympärillä olevien mielen.
Sinä et osaa käsitellä tunteitasi millään tavalla
97
354
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kuule nyt palstapoliisi, taidat nyt vähän valikoida juttuja. Omat sontasi lakaiset maton alke 😉
- AnonyymiUUSI
Tietenkin. Minä vihaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin. Minä vihaan.
😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin. Minä vihaan.
Ok, eli et siis ole oppinut mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap on kuin pieni lapsi joka kiukuttelee kun ei saa mitä haluaa. On jäänyt ilmeisesti lapsen tasolle tunteiden käsittelyssä. Sitä kun nyt vaan tässä elämässä ei saa ihan kaikkee mitä haluaa. Se täytyy oppia.
Jos joku nainen ei oo susta kiinnostunu niin se asia ei siitä muuksi muutu vaikka kuinka kiukuttelis. Tarvitsetko lääkitystä kun täällä itket loputtomasti tuota asiaa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ap on kuin pieni lapsi joka kiukuttelee kun ei saa mitä haluaa. On jäänyt ilmeisesti lapsen tasolle tunteiden käsittelyssä. Sitä kun nyt vaan tässä elämässä ei saa ihan kaikkee mitä haluaa. Se täytyy oppia.
Jos joku nainen ei oo susta kiinnostunu niin se asia ei siitä muuksi muutu vaikka kuinka kiukuttelis. Tarvitsetko lääkitystä kun täällä itket loputtomasti tuota asiaa?Taidat olla itse lääkityksen vaihdon tarpeessa, kun se on niin kirkkaana sinulla mielessä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
Tiskin sää oot tälle tai kellekkään niin tärkeä, tipu. Sivusta naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin. Minä vihaan.
Edustaako hän sulle äitiä/äitejä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku nainen ei oo susta kiinnostunu niin se asia ei siitä muuksi muutu vaikka kuinka kiukuttelis. Tarvitsetko lääkitystä kun täällä itket loputtomasti tuota asiaa?Onpa sinulla ap-palstasetä taas varsin rouheaa retoriikkaa omaa tekstiäsi mehustellen. Ulla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sinulla ap-palstasetä taas varsin rouheaa retoriikkaa omaa tekstiäsi mehustellen. Ulla
Päivän sana/epistola on nääs mitä ilmeisemmin tänää tunteiden käsittely, säätely tai muu semmoinen. Jankuttakaa siitä vaik
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Päivän sana/epistola on nääs mitä ilmeisemmin tänää tunteiden käsittely, säätely tai muu semmoinen. Jankuttakaa siitä vaik
Vedätte kaikki varmaa tosi hyvin molempien suhteen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla itse lääkityksen vaihdon tarpeessa, kun se on niin kirkkaana sinulla mielessä
Sää se opportunisti aina yrität näitä palstaäijän hömpänpömppäketjuja joka kulmasta ns. -TT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku nainen ei oo susta kiinnostunu niin se asia ei siitä muuksi muutu vaikka kuinka kiukuttelis. Tarvitsetko lääkitystä kun täällä itket loputtomasti tuota asiaa?Olet väärässä. Aloitus on tarkoitettu miehelle. Miehillä on enemmän ongelmia tunteiden käsittelyssä. Tästä voimme kiittää äitejä, jotka eivät opeta tunnetaitoja pojilleen. Aikuisena he aiheuttavat kärsimystä naisihmisille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta sen miehen äiti ei ollut opettanut sille miehelle ollenkaan tunnetaitoja tai sitä miten naista kuuluu kohdella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti olet mies kyennyt poimimaan päivän aiheen tästä tekstien viidakosta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mutta sen miehen äiti ei ollut opettanut sille miehelle ollenkaan tunnetaitoja tai sitä miten naista kuuluu kohdella
Yritti parhaansa🩶
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet väärässä. Aloitus on tarkoitettu miehelle. Miehillä on enemmän ongelmia tunteiden käsittelyssä. Tästä voimme kiittää äitejä, jotka eivät opeta tunnetaitoja pojilleen. Aikuisena he aiheuttavat kärsimystä naisihmisille.
Sure thing, mister bates. Chill
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valtionko sitä pitäis jälkikäteen gubbe sakottaa? Onpa hengellistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti olet mies kyennyt poimimaan päivän aiheen tästä tekstien viidakosta.
Kuule gubbe ko ees minä en oo noin alentuva läpällä niitä kohtaan🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yritti parhaansa🩶
Aina ei voi äiditkään voittaa- joskus tulee joku antikristus sieltä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valtionko sitä pitäis jälkikäteen gubbe sakottaa? Onpa hengellistä.
Vaikka. Mutta eihän sitä enää aikuisen miehen tunnetaidottomuutta voi kukaan korjata. Sellaiseksi jää ja sellaisena pysyy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin. Minä vihaan.
Voiko olla taito tuntea vain negatiivisia tunteita? Tällaisia ne yhdenlaiset miehet väittää...
😜 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
joo se yks ei oppinut mitään naisista 🤣🤣🤣🤡
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten sateenkaariideologiat liittyy tuohon palstasedän erittäin taidokkaseen logiikkaan? Kerrohan minulle nyt Ulla T
- AnonyymiUUSI
Se on hyvä, ettei aina niele p:tä.
Miksi pitäisi olla korrektisti, jos toinen osapuoli ei edes yritä?- AnonyymiUUSI
Miksi pitäis yrittää jos ei kiinnosta?? Omituisia ihmisiä täällä🤨 et sinäkään ole kaikista naisista kiinnostunu. Jokainen kiinnostuu kenestä kiinnostuu eikä siihen ulkopuolelta pysty vaikuttamaan eikä pakottamaan. Noi tunnejutut on yksilöllisiä kuka mistäkin tykkää ja mistä ei. Vaikutat ihan lapselta vaikka aikuinen mies.🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäis yrittää jos ei kiinnosta?? Omituisia ihmisiä täällä🤨 et sinäkään ole kaikista naisista kiinnostunu. Jokainen kiinnostuu kenestä kiinnostuu eikä siihen ulkopuolelta pysty vaikuttamaan eikä pakottamaan. Noi tunnejutut on yksilöllisiä kuka mistäkin tykkää ja mistä ei. Vaikutat ihan lapselta vaikka aikuinen mies.🤔
Mistä näet olevan mies? Sivusta kyselen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä pystyt anonyymistä tietämään mikä on??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii just gubbe, joku vamma kaikil?
- AnonyymiUUSI
They just gonna keep jump around if one not roar right back up the f-ka
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä näet olevan mies? Sivusta kyselen
Mitä mielenmaisemaa miljöötä yrität taas tähän palstaäijän monologihölinään istuttaa?😏 Sivusta utelias Ulla Tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä pystyt anonyymistä tietämään mikä on??
Ainakin tämä teeulla tuntuu intuitiivisesti sen näkevän
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii just gubbe, joku vamma kaikil?
Seksististä olettaa kaikkien olevan gubbeja, entä gubettaret
- AnonyymiUUSI
Nii. Ohan se kurjaa, ku ei saa vastakaikua, mut ei kukaan sun mielestäsi oo vastuussa ku sinä. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Haluatko avata mielen risteystäsi lisää? Sivusta megahih ulla Teelt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku aina liittyy vissiinki tän keskustelupalstan otsikoihin ja hiertää kalsarei?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku aina liittyy vissiinki tän keskustelupalstan otsikoihin ja hiertää kalsarei?
Ei mullekkaa tapahu ikinä mtn, mut c’moon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten rekkarikilpi mahtu imuriis? Hooverin puolesta vaan kyselen.
-kylläinen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten rekkarikilpi mahtu imuriis? Hooverin puolesta vaan kyselen.
-kylläinenTaitaa olla robotti-imuris nyt tiltissä -imurin puolesta ihmettelen
- AnonyymiUUSI
Hei määki liketin btw kaikki omat kommat läpi
- AnonyymiUUSI
ei käsittele vastakaikua ja pettymystä romantiikan saralla
kun miehestä ei kerran ole mihinkään romantiikkaa niin antaa olla
olkoot yksin jossain miesluolassa litkimässä oluttaan
jää kokematta s*ksin ihmeet - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
tän naisen pikkarit ei hierrä kun ne on siellä pullossa joella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei määki liketin btw kaikki omat kommat läpi
Näin ne tekee 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
P on back 🥺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne haisevat?
- AnonyymiUUSI
Kiusaajat suuttuu kun kiusaa takas, ironista.
- AnonyymiUUSI
Mikäs siinä on ironista. Sun tarve kiusata johtuu siitä, että sulla on tunteita, joihin et ole saanut vastakaikua. Se on aiheuttanut paha oloa, koska se haavoittaa sinun omanarvontuntoasi. Siksi sinä haet kiusaamalla edes jonkinlaista reaktiota tältä kiusaamaltasi, todennäköisesti naiselta. Negatiivinen reaktio (viha, inho jne) tuntuu sinusta paremmalta kuin täydellinen välinpitämättömyys. Voi reppanaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs siinä on ironista. Sun tarve kiusata johtuu siitä, että sulla on tunteita, joihin et ole saanut vastakaikua. Se on aiheuttanut paha oloa, koska se haavoittaa sinun omanarvontuntoasi. Siksi sinä haet kiusaamalla edes jonkinlaista reaktiota tältä kiusaamaltasi, todennäköisesti naiselta. Negatiivinen reaktio (viha, inho jne) tuntuu sinusta paremmalta kuin täydellinen välinpitämättömyys. Voi reppanaa.
Ei mul oo tunteit ketään kohtaan muuten hyvä, jatka psykoanalyysiäs vajukki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti jatkan. Sinun kielenkäyttösi nostaa kuilun välillemme. Minä tein sinusta jo syväluotaavat analyysit täällä norsunluutornissani. 👎📉⬇️👇
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää touhua. Olisko jo aika mennä elämässä eteenpäin? Olisko aika jo hyväksyä ettei se nainen oo susta kiinnostunu.
Kaikkea ei saa mitä haluaa se on number 1 elämän sääntö. - AnonyymiUUSI
Näinhän siinä minun paikoin kävi juu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti jatkan. Sinun kielenkäyttösi nostaa kuilun välillemme. Minä tein sinusta jo syväluotaavat analyysit täällä norsunluutornissani. 👎📉⬇️👇
Mites monologiäijä toi aasin silta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Not lucky enough to have some sugar, huh?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi kutun juusto gubbe.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät itsekin tuoneesi panoksesi, jotta keskustelusta tulee moniäänistä. Siinä mielessä toivoisin hieman argumentaatiota väitteidesi tueksi, että tänä olisi millään tapaa mobologinen keslustelu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aasinsilti ei johda minun norsunluutorniini, koska poltin mies sillat sinuun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät itsekin tuoneesi panoksesi, jotta keskustelusta tulee moniäänistä. Siinä mielessä toivoisin hieman argumentaatiota väitteidesi tueksi, että tänä olisi millään tapaa mobologinen keslustelu.
Joo mulle ei mopot tai mopologitkaa maistu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo mulle ei mopot tai mopologitkaa maistu
Mobologi voisi olla vaihtoehto psykologille. Mopon turnausta ja aivopesua. Toimisi miehelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Not lucky enough to have some sugar, huh?
Tuu vaan hakemaan sokeria teehes mies. Tuleeko mieleen lainauksia
- AnonyymiUUSI
Niinhän se on…pahikset saa kyllä pataan ennemmin tai myöhemmin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä,.että joku kantaa vastuuta tästä suuresta psykologisesta kuormasta, jonka miehet kippaan täysin naissukupuolen harteille. Miehet me kaikki naiset analysoinme teidät puhki, emmekä lopeta, vaikka kuinka pyytäisitte. Jatkamme ikuisesti. Analysoinme silloinkin kun emme kerro.
- AnonyymiUUSI
Eihän kukaan voi pahoittaa toisen mieltä, se on kuitenkin mieli aina oma ja käsittääkseni muut ei voi sitä käsitellä.
- AnonyymiUUSI
Ottakaa koppi vastuu sinun oma tunne se iso apu sinulle itelle onpi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ottakaa koppi vastuu sinun oma tunne se iso apu sinulle itelle onpi
Don’t cry for me Argentina. ”Uutta” madonnaa on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Don’t cry for me Argentina. ”Uutta” madonnaa on
Joo suomimadonnaa.... Odotellaan kun joku Viivi versioi tätä keslustelua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo suomimadonnaa.... Odotellaan kun joku Viivi versioi tätä keslustelua
Niin niitä covereiden suomennoksia voi tehdä luovemmin ku einin olen neitsyt hei Madonnasta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin niitä covereiden suomennoksia voi tehdä luovemmin ku einin olen neitsyt hei Madonnasta
Tätä jonne ei vasta muistakkaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sanojen jumala se muuten luulee olevansa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
en kuuntele einiä en joten oikein meni
- AnonyymiUUSI
Tai sitten osaan mutta olen varuillani tuomaan niitä julki.
- AnonyymiUUSI
Tuokin on vähän hönttiä. Antaa toisten ymmärtää olevansa aleksityymikko 🤣 eli psykologisesti siraso
- AnonyymiUUSI
onko ainut lelu patterin välissä? 😁
- AnonyymiUUSI
eihän tuo mitään.... Revitään patterit seinistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
eihän tuo mitään.... Revitään patterit seinistä
Good energy level rampant rage gorilla 👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Good energy level rampant rage gorilla 👍
That's exactly what we bobobos do best. 👍🏻 -Not yelllow
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
That's exactly what we bobobos do best. 👍🏻 -Not yelllow
Bonobos
- AnonyymiUUSI
Aivan naurettava ketju
- AnonyymiUUSI
hienoa että nauravainen on lapsen suu
- AnonyymiUUSI
Niin on, lasten oikeuksien päivänä pitää antaa lapsille suun vuoro
- AnonyymiUUSI
Ossan mä tuonkin mu silti yksi asioista joista mua ei ainakaan voi syyttää
- AnonyymiUUSI
Sama sama- muut syyttäköön itseään tyhmyydestään- mulle ei tartte tul itkemään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama sama- muut syyttäköön itseään tyhmyydestään- mulle ei tartte tul itkemään
Saakos oli borilaist
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saakos oli borilaist
Tyhmä puhelin einosaa murreta
- AnonyymiUUSI
Kertooko tämä suuren melun nousu siitä, että suurin osa tämän palstan asukeista on kyvyttömiä käsittelemään tunteitaan? Jokainen kokee tämän osoitetuksi itselleen
- AnonyymiUUSI
Sinun mielenköyhän aloittajaäijän jonnin joutavaa draamailua ja pari opportunistia völjyssä, tätä samaa täällä aina vaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielenköyhän aloittajaäijän jonnin joutavaa draamailua ja pari opportunistia völjyssä, tätä samaa täällä aina vaa
Mitä opportunistit tästä sitten saavat itselleen hyötyä. Edeltävä mielenköyhä voisi avata tätä köyhyyden muodon konseptia
- AnonyymiUUSI
Mielenkiintoa herättää eniten äiti-poika -suhde. Siinä suhteessa pitkälti määrittyy lapsen kiintymyssuhde. Kiintymyssuhde taas sitten vaikuttaa aikuisuudessa romanttisten suhteiden laatuun. Välttelevät kiintymystyyli on täysi mahdottomuus parisuhderintamalla.
- AnonyymiUUSI
Jos nimittelee äitiään tms, nii homma sulle juu. Siinä jotain mihin tarttua gubbe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos nimittelee äitiään tms, nii homma sulle juu. Siinä jotain mihin tarttua gubbe
Gubbe tarttui jo. Äitit pilaa herkäy pojat. Armeijassa myöhäistä
- AnonyymiUUSI
Kuten tuolla muualla jo totesin...... psykologiavastaisuus on varsin miehinen ongelma. Luullaan olevansa kovia poikia, kun kielletään psykologisten lainalaisuuksien läsnäolo. Silti esimerkiksi käytetään jatkuvasti tiedostamattomasti mm. manipulaation keinoja, jotta pystyttäisiin säilyttämään edes jonkinlainen hallinnan tunne vuorovaikutuksessa.
- AnonyymiUUSI
Niskavikaisia on jo monia muutenkin.
- AnonyymiUUSI
Mikäs vika siellä😌
- AnonyymiUUSI
Niskavikaisia. Eli vielä väkivaltainenkin. Ei yllätä naista.
- AnonyymiUUSI
Terapiassa olen oppinut kyllä lisää näitä taitoja.
Naiselta- AnonyymiUUSI
Menisivätpä terapian tarpeessa olevat miehetkin terapiaan mutta ei.
- AnonyymiUUSI
Eikö ookki ihanaa kun näet kaikki omat viat ja virheeksi minun kauttani
Samalla kun minä elän kaikessa rauhassa.
Narsistinen vanhempani opetti jo lapsena olemaan regoimata vihaan
Yhtään mitenkään .
Käytös automaattinen blokkaan kaiken ilkeän ja pahan ulos
Kun enää jaksa ja kestä
Sinä taas haluaisit tapella kellon ympäri jos voisi ja saisit .
Minua ei semmoinen elämäntyyli pahemmin kiinnosta mies.
Naiselta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"889247Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645819Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1465163Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El124543Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään384138Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m863509Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta583444Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1102821En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102811Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä442790