Siitä meidänkin jutussa oli kuitenkin kysymys. Mulla oli koko ajan tunne, että mun täytyy muuttaa sua. Vähän niinkuin hajottaa ja kasata uusiksi, että romu alkaisi vihdoin toimia. Raaka totuus.
Saat lähinnä sellaisia kumppaneita jotka yrittävät jatkuvasti muutta sinua
7
181
Vastaukset
- Anonyymi
Menikö miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Miehelle meni. Mies kylä tunnistaa itsensä.
- Anonyymi
Jaa, olen ollu 13 v kihloissa, joten ohiii
- Anonyymi
Ehkäpä kaikki toimisi silloin parhaiten, kun ei yritä väkipakolla muuttaa ketään erilaiseksi kuin hän on? Hyväksyä, että silloin ei sovi yhteen, jos on tarve muokata perustavalla tavalla erilaiseksi.
Kokemuksia ja elämää janoavaa kotihiireksi tai muuta vastaavaa.- Anonyymi
Tässä nyt olikin pointti, että mies käytöksellään aiheuttaa jokaisessa naisessa (historia toistuu) sen, että he yrittävät muuttaa miestä. Mies itse kyllä tajuaa, jos vähän vilkaisee, että miten on mennyt kaikkien kanssa. Tämä kierre tulee jatkumaan. On erittäin epätodennäköistä, että hän löytää ketään, jonka kanssa sujuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä nyt olikin pointti, että mies käytöksellään aiheuttaa jokaisessa naisessa (historia toistuu) sen, että he yrittävät muuttaa miestä. Mies itse kyllä tajuaa, jos vähän vilkaisee, että miten on mennyt kaikkien kanssa. Tämä kierre tulee jatkumaan. On erittäin epätodennäköistä, että hän löytää ketään, jonka kanssa sujuisi.
Ei tajua jos sillä on narsisti linssit naamalla.
Se häiriö rajaa huomaamaan vian vian itsen ulkopuolelta.
Hän on tavallaan sokea sille minkä normi
Tervepäinen ihminen huomaa omassa käytöksessä vääräksi
Kun saa palautetta.
Narsisti vain ohittaa asian ja jatkaa samaa mitä aina ennenkin .
Toivon kuitenkin että hän on normaali
Ja että vastaukseni on sinulle turha
Sivusta
- Anonyymi
Iyse luulen, että aiheutan naisissa enemmänkin ristiriitaisia tuntemuksia, heille olen "" pussy suckin loser", en edes "kunnon mies, mutta kun aika lähteä sinne kamarin puolelle, onkin ihmetys aika suuri. Edes vanhemmat eivät tiedä tästö mitään, tietenkään, vaan hekin naureskelevat, että miehekästä tarkoittava nimeni on semmoinen vitsi, kuten nätti-Jussi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305073Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova681953HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131827Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291774- 1111700
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v41084Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p235984- 71921
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44907Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54853