Nainen vaikkemme enää näe kuin ohimennen

Anonyymi-ap

Niin sinusta on paljon kauniita muistoja
Surullista että vihaat niin paljon minua 😔

28

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saman voisi sanoa eräästä miehestä....

• Anonyymi

Varmasti syystä vihaa. Kato peiliin. Mieti tekojasi. Oletko nyt tyytyväinen itseesi. Olet minulle ilmaa ei muuta 🌬

• Anonyymi

Kerääköhän tuokin äijä huvikseen vihamiehiä ??

• Anonyymi

Ei mtn henkilökohtaista edustat vain otosta minulle. Trololoo

• Anonyymi

Sama laulu jatkuu🫢

• Anonyymi

En vihaa millään lailla. On vain raskasta olla tekemisissä.

• Anonyymi

Ehkä siinä tapauksessa ei pitäisi olla enää tekemisissä...

• Anonyymi

Tämän ymmärrän täysin. Et välittänyt, etkä ole pahoillas mistään niinpä yhteys ei ole terveellistä minulle.

• Anonyymi

kaikki hylkäävät lopulta

• Anonyymi

Raukkamaiset kusettajat hylkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lapsentasoiset vanhemmat hylkää

• Anonyymi

Et tule ikinä hylätyksi enää sen jälkeen kun lopetat sen pelkäämisen mies .
        Sulla on kapasiteettia ajatella toisella tavalla ja laajemmin
        Kun olla menestymisen pelon ansassa ja loukussa .
        Voisit aloittaa siitä ettet alenna itseäsi .
        Samoin kun siitä että alat huomata oman
        Arvosi muunkin kun seksin ja suorittamisen kautta.
        Mua itsessään pelottaako. Et ei vittu jos sä joku päivä tajuat oikean voimasi
        Ja kapasiteettisi .. sen jälkeen oot lähes kuolematon .
        Mikään ei enää pidättele sitten mies

Naiselta ♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se eilen nähtiin ketkä hylkää. Ja ilkeilee. Onnee vaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta ♥️

Mulla oli upea olo siihen asti kun selvisi että olitkin varattu ja hait vain egobuustia minun kustannuksellani.
        Olen nykyisin murheellinen ja väsynyt.
        Ihmisten ilmoilla yritän pitää yllä kasvojani mutta se vie kaikki voimat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli upea olo siihen asti kun selvisi että olitkin varattu ja hait vain egobuustia minun kustannuksellani.

Hienoa että keskustelut jatkuu vaikka aloittaja ei edes kirjoittelisi/vastaisi mihinkään. On kyllä seko palsta. T. Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneltähän sekin tieto selvisi? Oletko varma että pitää paikkansa?🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tiesit kyllä ihan alusta asti että olen varattu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tiesit kyllä ihan alusta asti että olen varattu

Mitä sä sitten oikein hait, jos tarkoitus ei ollut edetä mitenkään? 🤔 ja lipsuiko sitten siinä kakkosenkin kanssa vähän, ettei voinut sillekään olla "uskollinen"? Eipä kai sillä voi muutakuin negaa toisessa saada aikaan, vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta ♥️

Olen täysin samaa mieltä. Tietysti jos mukana on erityispiirteisyyttä se voi olla mukana vaikuttamassa, mutta asioita pitää uskaltaa käsitellä, muuten muutokset eivät voi toteutua.

• Anonyymi

Mistä moinen päätelmä🙂

• Anonyymi

Mä en vihaa ketään. Onhan niit pjaskoja miehiä ollut mun menneisyydessä, anteeksi olen antanut. Kaipa hekin joskus kasvoivat sisäisesti, toivottavasti.

• Anonyymi

en minä vihaa sinua höpsö..

• Anonyymi

Joo itte rakastan sua mutta olenkin vähän erikoishenkilö

• Anonyymi

Erikoisjoukoissako palvelit

• Anonyymi

Mitä ihmettä sinä luulet, että minun pitäisi pitää ihmisestä, joka on stalkannut minua. Sinulla ei todellakaan ole kaikki muumit laaksossa!

• Anonyymi

Ei olekaan! Minulla ne on jo talossa kun sinulla sutii laakson pohjalla!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei se oikeastaan ole vihaa, vaan ymmärtämättömyyttä ilman sanoja. Lasteni isä oli todella vähäpuheinen ja vaikka olimme olleet yhdessä yli kaksikymmentä vuotta, hän ei pystynyt keskustelemaan mistään asiasta meidän suhteeseemme liittyen. Hön totesi aina vain, että minun mielestä kaikki on hyvin. Minä aloin hyppiä seinille, koska en kertakaikkiaan pystynyt ymmärtämään sitä, miksi hän ei pystynyt puhumaan parisuhteen tilastamme koskaan. Eikä halunnut lähteä parisuhdeterapiaankaan! Mutta se alkoi selvitä siinä vaiheessa, kun nuorin lapsemme sai aspergerdiagnoosiin, jonka minä hänessä tunnistin jo kun hän oli kolme vuotias. Jokaisessa lapsessani on erityispiirteisyyttä ja myös minussa jonkin verran. Lasteni isä on hyvin älykäs ja aivan selkeästi aspergermies. Minä en enää jaksanut olla se, joka aina olin se joka vastasi kaikesta siitä, miten perheessäni toimittiin. Siksi laitoin eropaperit menemään aikoinaan. Enkä ole koskaan katunut sitä. Eli jos kohtaan ihmisen, joka ei pysty puhumaan putoan aina siihen tilaan, mitä jouduin kauan kokemaan parisuhteessani. Traumatausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      30
      5073
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      68
      1953
    3. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      113
      1827
    4. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      29
      1774
    5. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1700
    6. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      4
      1084
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      235
      984
    8. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      921
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      44
      907
    10. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      54
      853
    Aihe