Kiitän lämpimästi innokkaita politiikkakeskustelijoita, että pidätte sinnikkyydellänne palstaa pystyssä ja elinvoimaisena.
Ja erityisesti kiitän siitä, että olen saanut palstasta tarpeekseni, kun ei täällä enää muita ole kun innokkaita politiikanseuraajia.
Kun itselle riittää vähempikin politikointi niin luovutan areenan innokkaille poliitikoille.
Muutaman aloituksen olen tehnyt, on niihin tullut vastauksia, mutta innokkaiden politiikkakommentointien vuoksi ne painuu tunneissa monta sivua alas.
Sen verran itsekunnioitusta, että en sieltä niitä nostele.
Mutta hyvää jatkoa, pitäkää palsta hengissä, vaikka polikoimalla.
Kiitän lämpimästi
18
101
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei se ole itsekunnioituksesta kiinni. Nosta aloituksesi ylös niin siitä
kiinnostuneet voivat osallistua siihen.- AnonyymiUUSI
Olen tehnyt aikanaan aloituksia paljonkin (kerran viikossa), joku roti pitää olla, joka menee alaas. , se menee.
Aikanaan päivän seurailin, ja vastailin.
Mutta tämä saa jäädä , ei täällä montaa ole , jotka on kiinnostuneita .uusta kun politiikasta.
Äsken, kun tulin, niin uusimmat kommentit, kaikki politiikkaa
- AnonyymiUUSI
Politrukille ei pidä antaa periksi, ei luovuteta vaan nostetaan muita ketjuja ihan kiusallakin!
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä luovutan.
On luovutettu jo paljon muutakin.
Antaa heidän pitää palstansa.
- AnonyymiUUSI
Aivan idioottimaista tehdä kiusaa muille kirjoittajille.
70 palsta on sitä varten, että seitsemäkymppiset keskenään
voivat keskustella heitä kiinnostavista asioista.- AnonyymiUUSI
Olen aivan samaa mieltä, on idioottimaista ja kakaramaista tehtailla kymmeniä ketjuja joka päivä, joissa arvostelee hallitusta, sillä politiikalle on omat palstat, tämä palsta on kaikille eri aiheille, ei ole tarkoitus tätä täyttää yhdellä aiheella. En ymmärrä miksi joku ihan kiusalla ja väkisin tekee niin monia pelkästään poliittisia ketjuja, mikä motivoi? Ei ole kyse parista tai muutamasta ketjusta, vaan jopa sadoista, satoja ketjuja hallituksen vastaista kritiikkiä, siitä vaan laskemaan, jos et usko....hullua!
- AnonyymiUUSI
Politiikka saa täällä rehottaa, mutta näyttää täällä jonkinmoista moderointia ulevan, ja toimii väliin nopsasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä, on idioottimaista ja kakaramaista tehtailla kymmeniä ketjuja joka päivä, joissa arvostelee hallitusta, sillä politiikalle on omat palstat, tämä palsta on kaikille eri aiheille, ei ole tarkoitus tätä täyttää yhdellä aiheella. En ymmärrä miksi joku ihan kiusalla ja väkisin tekee niin monia pelkästään poliittisia ketjuja, mikä motivoi? Ei ole kyse parista tai muutamasta ketjusta, vaan jopa sadoista, satoja ketjuja hallituksen vastaista kritiikkiä, siitä vaan laskemaan, jos et usko....hullua!
Tänä aamuna selasin nostettuja aloituksia, niin kolmella sanalla oli aloitusta kohden oli nostettu vanhoja aloituksia etusivu täyteen.
Niin ei tästä mitään tule.
Tuli joku kuukausi sitten 70 täyteen.
Homma ollut tauolla, kun 60 hiljeni.
Kenen. Toiveita tämä täyttää, vaikuttaa, että täällä on vain yksi nainen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänä aamuna selasin nostettuja aloituksia, niin kolmella sanalla oli aloitusta kohden oli nostettu vanhoja aloituksia etusivu täyteen.
Niin ei tästä mitään tule.
Tuli joku kuukausi sitten 70 täyteen.
Homma ollut tauolla, kun 60 hiljeni.
Kenen. Toiveita tämä täyttää, vaikuttaa, että täällä on vain yksi nainen.PERSU nostaa kolmella sanalla 10 aloitusta minuutissa ylös haitatakseen
niitä, joita yhteiskunnalliset asiat kiinnostavat, jotka niitä seuraavat ja jotain
niistä tietävät. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle mahdoton ajatus, että on eläkeläisiä, joita kiinnostaa seurata
mitä yhteiskunnassa tapahtuu ? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle mahdoton ajatus, että on eläkeläisiä, joita kiinnostaa seurata
mitä yhteiskunnassa tapahtuu ?Minä sanoisin, että on jumiutunut ja muita huomiomaton asenne sillä, joka täyttää koko palstan politiikalla.
Useimmilla on jokin käsitys politiikasta, mutta sùrinosa on niin fiksuja, että ottaa myös muut huomioon, sellaisetkin, jotka ovat toistta mieltä.
Täällä ei ole enää montaa kirjoittajaa, ja tämä ketju on osaltani vihoviimeinen.
Kiito erittäin runsaasta politikoinnista.
Mitta tuli täyteen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä sanoisin, että on jumiutunut ja muita huomiomaton asenne sillä, joka täyttää koko palstan politiikalla.
Useimmilla on jokin käsitys politiikasta, mutta sùrinosa on niin fiksuja, että ottaa myös muut huomioon, sellaisetkin, jotka ovat toistta mieltä.
Täällä ei ole enää montaa kirjoittajaa, ja tämä ketju on osaltani vihoviimeinen.
Kiito erittäin runsaasta politikoinnista.
Mitta tuli täyteen.Palstalle mahtuu ääretön määrä aloituksia. Kirjoittakaa tarpeeksi mielenkiintoisia,
me odotamme niitä aloituksia malttamattomana ! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstalle mahtuu ääretön määrä aloituksia. Kirjoittakaa tarpeeksi mielenkiintoisia,
me odotamme niitä aloituksia malttamattomana !Jos aloitus painuu kolmannelle tai neljännelle sivulle muutamassa tunnissa, niin se ei ole normaalia.
Olen tehnyt allemmilla ikäryhmillä aikanaan satoja aloituksia, ja kyllä niihin ihan hyvin tuli vastauksia.
Sinä jaakaat tätä samaa lorua, kun joku huomauttaa politiikka-aloituksista, etkä onneton älyä, että olet karkottanut kirjoittajat palstalta pois. Osa siirtynyt 80 siin
Tämän ketjun jälkeen minä lopetan - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos aloitus painuu kolmannelle tai neljännelle sivulle muutamassa tunnissa, niin se ei ole normaalia.
Olen tehnyt allemmilla ikäryhmillä aikanaan satoja aloituksia, ja kyllä niihin ihan hyvin tuli vastauksia.
Sinä jaakaat tätä samaa lorua, kun joku huomauttaa politiikka-aloituksista, etkä onneton älyä, että olet karkottanut kirjoittajat palstalta pois. Osa siirtynyt 80 siin
Tämän ketjun jälkeen minä lopetanKuka sinä ? Palstalle kirjoittaa muutkin kuin "joku sinä".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sinä ? Palstalle kirjoittaa muutkin kuin "joku sinä".
Estradi on minun puolesta tämän jälkeen vapaa.
Ei muuta, kun anna palaa vaan.
Ei minua ainakaan haittaa tippaakaan., vaikka tunget politiikkaa kymmenen ensimmäistä sivua täyteen
Tänä aamuna ymmärsin, ettei tätä kannata jatkaa. Kun kolmella sanalla nostetaan vanhoja ketjuja etusivu täyteen.
- AnonyymiUUSI
Hyppynarun tilaaminen Temusta ei ole kovin kiinnostava aihe 70 vuotiaille.
- AnonyymiUUSI
Ero onkin siinä, et Temusta ei ole kuin yksi ketju, hallitusta mollaavia useita kymmeniä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ero onkin siinä, et Temusta ei ole kuin yksi ketju, hallitusta mollaavia useita kymmeniä.
Illalla vastasin yhteen aloitukseen.
Tänä aamuna katsoin, se löytyi kolmannelta sivulta.
Kolmella sanalla oli nostettu vanhoja aloituksia kaksi ensimmäistä sivua täyteen.
Täällä näyttää Mode olevan,, ja se sallii tämän Mode poistelee, mikä ei sitä miellytä., niin ei tätä kannata jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset19414201Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"15711592Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1746474Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El395900Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään624811MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny84605Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.183884Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m893569Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta793539En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk103151