Kiitän lämpimästi

Anonyymi-ap

Kiitän lämpimästi innokkaita politiikkakeskustelijoita, että pidätte sinnikkyydellänne palstaa pystyssä ja elinvoimaisena.
Ja erityisesti kiitän siitä, että olen saanut palstasta tarpeekseni, kun ei täällä enää muita ole kun innokkaita politiikanseuraajia.
Kun itselle riittää vähempikin politikointi niin luovutan areenan innokkaille poliitikoille.
Muutaman aloituksen olen tehnyt, on niihin tullut vastauksia, mutta innokkaiden politiikkakommentointien vuoksi ne painuu tunneissa monta sivua alas.
Sen verran itsekunnioitusta, että en sieltä niitä nostele.
Mutta hyvää jatkoa, pitäkää palsta hengissä, vaikka polikoimalla.

29

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se ole itsekunnioituksesta kiinni. Nosta aloituksesi ylös niin siitä
      kiinnostuneet voivat osallistua siihen.

• Anonyymi

Olen tehnyt aikanaan aloituksia paljonkin (kerran viikossa), joku roti pitää olla, joka menee alaas. , se menee.
        Aikanaan päivän seurailin, ja vastailin.
        Mutta tämä saa jäädä , ei täällä montaa ole , jotka on kiinnostuneita .uusta kun politiikasta.
        Äsken, kun tulin, niin uusimmat kommentit, kaikki politiikkaa

• Anonyymi

Politrukille ei pidä antaa periksi, ei luovuteta vaan nostetaan muita ketjuja ihan kiusallakin!

• Anonyymi

Kyllä minä luovutan.
        On luovutettu jo paljon muutakin.
        Antaa heidän pitää palstansa.

• Anonyymi

Aivan idioottimaista tehdä kiusaa muille kirjoittajille.
      70 palsta on sitä varten, että seitsemäkymppiset keskenään
      voivat keskustella heitä kiinnostavista asioista.

• Anonyymi

Olen aivan samaa mieltä, on idioottimaista ja kakaramaista tehtailla kymmeniä ketjuja joka päivä, joissa arvostelee hallitusta, sillä politiikalle on omat palstat, tämä palsta on kaikille eri aiheille, ei ole tarkoitus tätä täyttää yhdellä aiheella. En ymmärrä miksi joku ihan kiusalla ja väkisin tekee niin monia pelkästään poliittisia ketjuja, mikä motivoi? Ei ole kyse parista tai muutamasta ketjusta, vaan jopa sadoista, satoja ketjuja hallituksen vastaista kritiikkiä, siitä vaan laskemaan, jos et usko....hullua!

• Anonyymi

Politiikka saa täällä rehottaa, mutta näyttää täällä jonkinmoista moderointia ulevan, ja toimii väliin nopsasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aivan samaa mieltä, on idioottimaista ja kakaramaista tehtailla kymmeniä ketjuja joka päivä, joissa arvostelee hallitusta, sillä politiikalle on omat palstat, tämä palsta on kaikille eri aiheille, ei ole tarkoitus tätä täyttää yhdellä aiheella. En ymmärrä miksi joku ihan kiusalla ja väkisin tekee niin monia pelkästään poliittisia ketjuja, mikä motivoi? Ei ole kyse parista tai muutamasta ketjusta, vaan jopa sadoista, satoja ketjuja hallituksen vastaista kritiikkiä, siitä vaan laskemaan, jos et usko....hullua!

Tänä aamuna selasin nostettuja aloituksia, niin kolmella sanalla oli aloitusta kohden oli nostettu vanhoja aloituksia etusivu täyteen.
        Niin ei tästä mitään tule.
        Tuli joku kuukausi sitten 70 täyteen.
        Homma ollut tauolla, kun 60 hiljeni.
        Kenen. Toiveita tämä täyttää, vaikuttaa, että täällä on vain yksi nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänä aamuna selasin nostettuja aloituksia, niin kolmella sanalla oli aloitusta kohden oli nostettu vanhoja aloituksia etusivu täyteen.
        Niin ei tästä mitään tule.
        Tuli joku kuukausi sitten 70 täyteen.
        Homma ollut tauolla, kun 60 hiljeni.
        Kenen. Toiveita tämä täyttää, vaikuttaa, että täällä on vain yksi nainen.

PERSU nostaa kolmella sanalla 10 aloitusta minuutissa ylös haitatakseen
        niitä, joita yhteiskunnalliset asiat kiinnostavat, jotka niitä seuraavat ja jotain
        niistä tietävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulle mahdoton ajatus, että on eläkeläisiä, joita kiinnostaa seurata
        mitä yhteiskunnassa tapahtuu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulle mahdoton ajatus, että on eläkeläisiä, joita kiinnostaa seurata
        mitä yhteiskunnassa tapahtuu ?

Minä sanoisin, että on jumiutunut ja muita huomiomaton asenne sillä, joka täyttää koko palstan politiikalla.
        Useimmilla on jokin käsitys politiikasta, mutta sùrinosa on niin fiksuja, että ottaa myös muut huomioon, sellaisetkin, jotka ovat toistta mieltä.
        Täällä ei ole enää montaa kirjoittajaa, ja tämä ketju on osaltani vihoviimeinen.
        Kiito erittäin runsaasta politikoinnista.
        Mitta tuli täyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä sanoisin, että on jumiutunut ja muita huomiomaton asenne sillä, joka täyttää koko palstan politiikalla.
        Useimmilla on jokin käsitys politiikasta, mutta sùrinosa on niin fiksuja, että ottaa myös muut huomioon, sellaisetkin, jotka ovat toistta mieltä.
        Täällä ei ole enää montaa kirjoittajaa, ja tämä ketju on osaltani vihoviimeinen.
        Kiito erittäin runsaasta politikoinnista.
        Mitta tuli täyteen.

Palstalle mahtuu ääretön määrä aloituksia. Kirjoittakaa tarpeeksi mielenkiintoisia,
        me odotamme niitä aloituksia malttamattomana !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalle mahtuu ääretön määrä aloituksia. Kirjoittakaa tarpeeksi mielenkiintoisia,
        me odotamme niitä aloituksia malttamattomana !

Jos aloitus painuu kolmannelle tai neljännelle sivulle muutamassa tunnissa, niin se ei ole normaalia.
        Olen tehnyt allemmilla ikäryhmillä aikanaan satoja aloituksia, ja kyllä niihin ihan hyvin tuli vastauksia.
        Sinä jaakaat tätä samaa lorua, kun joku huomauttaa politiikka-aloituksista, etkä onneton älyä, että olet karkottanut kirjoittajat palstalta pois. Osa siirtynyt 80 siin
        Tämän ketjun jälkeen minä lopetan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos aloitus painuu kolmannelle tai neljännelle sivulle muutamassa tunnissa, niin se ei ole normaalia.
        Olen tehnyt allemmilla ikäryhmillä aikanaan satoja aloituksia, ja kyllä niihin ihan hyvin tuli vastauksia.
        Sinä jaakaat tätä samaa lorua, kun joku huomauttaa politiikka-aloituksista, etkä onneton älyä, että olet karkottanut kirjoittajat palstalta pois. Osa siirtynyt 80 siin
        Tämän ketjun jälkeen minä lopetan

Kuka sinä ? Palstalle kirjoittaa muutkin kuin "joku sinä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka sinä ? Palstalle kirjoittaa muutkin kuin "joku sinä".

Estradi on minun puolesta tämän jälkeen vapaa.
        Ei muuta, kun anna palaa vaan.
        Ei minua ainakaan haittaa tippaakaan., vaikka tunget politiikkaa kymmenen ensimmäistä sivua täyteen
        Tänä aamuna ymmärsin, ettei tätä kannata jatkaa. Kun kolmella sanalla nostetaan vanhoja ketjuja etusivu täyteen.

• Anonyymi

Hyppynarun tilaaminen Temusta ei ole kovin kiinnostava aihe 70 vuotiaille.

• Anonyymi

Ero onkin siinä, et Temusta ei ole kuin yksi ketju, hallitusta mollaavia useita kymmeniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ero onkin siinä, et Temusta ei ole kuin yksi ketju, hallitusta mollaavia useita kymmeniä.

Illalla vastasin yhteen aloitukseen.
        Tänä aamuna katsoin, se löytyi kolmannelta sivulta.
        Kolmella sanalla oli nostettu vanhoja aloituksia kaksi ensimmäistä sivua täyteen.
        Täällä näyttää Mode olevan,, ja se sallii tämän Mode poistelee, mikä ei sitä miellytä., niin ei tätä kannata jatkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Illalla vastasin yhteen aloitukseen.
        Tänä aamuna katsoin, se löytyi kolmannelta sivulta.
        Kolmella sanalla oli nostettu vanhoja aloituksia kaksi ensimmäistä sivua täyteen.
        Täällä näyttää Mode olevan,, ja se sallii tämän Mode poistelee, mikä ei sitä miellytä., niin ei tätä kannata jatkaa.

En yhtään ihmettele turhautumistasi, palstalla riehuu joku sitkeä häirikkö, julistaa kuin lahkosaarnaaja poliittista evankeliumiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En yhtään ihmettele turhautumistasi, palstalla riehuu joku sitkeä häirikkö, julistaa kuin lahkosaarnaaja poliittista evankeliumiaan.

Voi siellä joku poliittinen lahkosaarnaaja olla,. Enemmän ajattelen, että tämä nostelija on keskenkasvuinen pojankloppi, joka saa nostelusta jonkinmoista sisältöä eloonsa.
        Käsittämätöntä jokatapauksessa..
        En omalta kohdalta sure, kun olin melkein 10 pois näiltä palstoilta.. Viiskymppisissä aloitin 2009, sitä jatkui seitsemän vuotta.
        Nyt alkoi vanha suola janottaa, mutta ei janota enää.
        Typerää kirjoitella anonyymisti, kun aikanaan kirjoitin niikillä

• Anonyymi

Persu nostaa vimmalla minuutissa 20 viha-aloitustaan, ettei hallituksesta
      saa kirjoittaa. Millä oikeudella ei saisi ? Muillakin kuin rasisteilla on sananvapaus.

• Anonyymi

Mene spammaamaan muualle, olet naurettava.

• Anonyymi

PS on pieni rasistinen vähemmistöpuolue, antaako se jotain oikeuksia ?

• Anonyymi

Rasismi on pakkomielteesi, otamme osaa.

• Anonyymi

Onhan se ikävää ja lapsellista kiusantekoa ollut, mut joku ei muuta osaa, päässä on vain politiikkaa...

• Anonyymi

nälvintäpskaa levittävä lintmaai ja pörtiksi eivät seuraa poliitikkaa vaan harjoittavat
        mielenruahansa parantamiseksin panettelua ja kopoinointia ja häiriköintiä
        osaamattamitään
        '
        kultaseppä pörktsikki esimerkiksi ei tiedä kullan kaupastahevon kaapas
        mutta jahaa hallitusta tai pudjetteja tai muuta kopiotaan

• Anonyymi

lintmaaninen ja pertikki eivät ole poliitikan seuraajia vaan lintu tieteili öitä pitkin
      jauhavat täällä häiriköintiään kopioiden sitä suntätä sotnaa varustaen pskanpuheilla väärin käsintynkätyksensä

• Anonyymi

Sinä jatkat omaa evankeliumiasi aina ja joka paikassa, oli tilaisuutta tai ei

• Anonyymi

Kiitos ja onnea matkaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      248
      9352
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      149
      7680
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      149
      5231
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      150
      4932
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      54
      4641
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      104
      4325
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      128
      4154
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      168
      1948
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1749
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      289
      1603
    Aihe