Minun mies ❤️
Piste.
Kirjankannet kiinni,
Lukkoon ja avaimet
järveen.
😛😘
Sinä olet
29
532
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kenenkään minua ei voi kahlita 😀
- Anonyymi
Risalla turvavyöllä ja taidepiirin manuaalilla se onki vaikeeta. Kuulema. ;)
-abs - Anonyymi
Kohtapa olet. Sulta ei kysytä 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtapa olet. Sulta ei kysytä 🥰
Joo ei. Ennustetaan Rubikin pyramidin päästä kuka skodaa parhaiten ennenku haarakangas Repee. ;)
-ikkunakuori - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei. Ennustetaan Rubikin pyramidin päästä kuka skodaa parhaiten ennenku haarakangas Repee. ;)
-ikkunakuoriYmmärsitkö tuosta itsekään mitään?
- Anonyymi
Haha. Käytä tuo mania vaihe hyödyksi ja hakkaa vaikka halot.
- Anonyymi
Ööh mistäs tiedät onko hänellä halkoja
- Anonyymi
Mitäs minä haloilla teen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööh mistäs tiedät onko hänellä halkoja
Kai nyt jokaisella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs minä haloilla teen?
Hyvänen aika. Lämmität.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvänen aika. Lämmität.
Heitänkö halot sähköuuniin vai sytytänkö parvekkeen tuleen 😄
- Anonyymi
Mihin järveen?
- Anonyymi
Saat päättää. Siihen voit vaikuttaa :)
- Anonyymi
Jos joku tarttee apua avainten etsimiseen, mä tunnen ainakin yhden dyykkarin.
- Anonyymi
Miesten solidaarisuus on ihan omaa luokkaansa 😂
Kaveria ei jätetä! - Anonyymi
Kaivaisko se haudatki auki, ni nähään kenen sukanvarresta avaimen mahollisesti löytää?
-rautanenkeskiaika - Anonyymi
Kun ne kerran heitetään, niin niitä ei sen jälkeen etsitä
😝🤏
🗝🛶 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ne kerran heitetään, niin niitä ei sen jälkeen etsitä
😝🤏
🗝🛶Jos ne nouseeki kassissa pintaan, ni ei tarvi ees ettiä.
- Anonyymi
Joo, sulla on pitkä piilo, mistä huikkia.
Eikö niin, neiti "minun mies".
https://m.youtube.com/watch?v=NGG3eb9cWxQ- Anonyymi
Iso J ilmestyi 😳
- Anonyymi
Mikä on pitkä piilo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on pitkä piilo?
Savupiippu.. Tai sitten se merkitsee kauan piilossa ollutta..
- Anonyymi
Nykyinen täysin samanlainen pösilö, sama horoskooppi, vanhemilla sama ammatti, kuin hänen äidillä. Nää ei yksinkertaisesti vain ajattele!
- Anonyymi
Varmaan hänestä hyvä päätös, jos hänkin on kaivannut. Voimia!
- Anonyymi
Tietyn tyyppisillä miehillä iskee pakokauhu tuon tyyppisistä viesteistä. Tulee nielaistuksi tulemisen tunne 😅Toiset miehet taas ovat ikionnellisia, kun heidät halutaan omistaa.
Itse tunnistan naisena tuon tunteen, että on ”nalkissa” ☺️ - Anonyymi
Aivan. Milloin tulet noutamaan?
- Anonyymi
Sinulla järvi lähellä ja minulla... kumpaan heitetään? ❤️
- Anonyymi
Minun järveen.
- Anonyymi
Kuka kenen mua on turha varailla pidän lähes olemattomana todennäköisyyttä ettäkö mua joku jaksaisi elämässään ei ole tähänkään asti jaksanu päivittäisessä elämässään mihin se olis muka muuttunu se on ehkä se mikä vaatii että mua pitäs ehkä ymmärtääkin jos kuvitteli jaksavansa mua ei kiinnosta ymmärtääkö mua vaiko eikö tulen itse itseni kanssa toimeen siitä huolimatta ymmärtää mua tai ei poitsun äiti vietti enimmän osan meidän avoliitosta töissä koti arkea paossa tyttären äiti kävi muistaakseni enemmän baareissa kuin minä ensimmäinen tyttöystävä ei tienny mitä elämältään haluaa johtunee toki iästä harva parikymppinen edes tietää mitä elämältään haluaa enkä tiedä minäkään vaikka olen jo lähempänä viittäkymppiä mutta sen tiedän tarkasti mitä en elämältäni halua mitä en elämääni tarvi miten en elämääni halua viettää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki712752Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752308Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752168Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä22055Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51434Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101429- 781142
- 691037
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81010No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘114975