Onko pelkkä ujous tai kyseisen henkilön hiljaisuus riittävä peruste? Vai mistä tällainen yleensä johtuu?
Mistä johtuu, että sinusta ei pidetä?
27
438
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset ei pidä minusta, koska en osoita jatkuvaa sosiaalista riippuvuutta ja hyväksynnäntarvetta. Se on aika ristiriitaista, että samalla koko naismaailma vonkasa vapautusta ja hyväksyntää itselleen, mutta sitten kun joku nainen on aidosti tälläinen, niin hänet sysätään ulkopuoliseksi ja haukutaan itseriittoiseksi. Mutta onneksi taitaa nuorempi sukupolvi olla jo erityylinen, täytyy sitten varmaan heidän kanssa suhteet kehittää, kun nämä perheenäiti sukupolvet ei pysty edes katsomaan minuun ilman jonkinasteita vitun katkeruutta🖕
- Anonyymi
Ihan itse sä hyökkäsit eilen haukkumaan. Oletko sä sellanen joukkohurmos fellaatio mies. Ällööööö!
- Anonyymi
En osaa oikein sanoa. Olen itse hyvin suvaitsevainen muita kohtaa mutta minua ei suvaita jostain mystisestä syystä. Viime aikoina olen saanut yhdeltä porukalta hämmästyttävän kaunista palautetta. Valitettavasti vähän myöhään kun ei se auta tähän jo syvälle käyneeseen välinpitämättömyyteen.
- Anonyymi
Huono huumori, liian älykästä useimmille.
- Anonyymi
Koska en alistu siihen mihin minun haluttaisiin alistuvan. Olen siis muiden mielestä hankala persoona. Ujo en ole, mutta harvemmin minuun otetaan kontaktia tai he, jotka tulevat juttelemaan, ovat yleensä vähintäänkin erikoisia persoonia joiden kanssa en ole samalla aaltopituudella. En ole myöskään luontaisesti hiljainen, mutta tulen usein sysätyksi kuuntelijan rooliin jap aheksutuksi, jos olen puheliaampi vaikka joillekin puheliaisuus on sallittua ja jopa toivottavaa.
Usein kohtaan myös sitä, että minut yritetään lykätä esimerkiksi työssä siihen mitä muut eivät halua tehdä ja tietenkään en liiemmin perusta kyseisestä asenteesta. Millä tavoin muiden motivaatio olisi sen suurempi perustelu kuin minun motivaationi.
Nytkin koen, että suljetaan vaihtoehtoja, jotka olisivat minulle mieluisia ja mahdollistetaan niitä mitkä haluaisin jo jättää menneisyyteen.
Onhan tässä vielä vaihtoehtona jättää toimittamatta todistukset amk:lle jolloin opintopaikka peruuntuu ja säästää ensikertalaisuuspisteet seuraavaan hakuun, jolloin vaihtoehtoja on monipuolisemmin.
Toisaalta en minäkään pidä useista joita olen kohdannut. Enimmäkseen he vaikuttavat vain kaivelevan lausahduksia, joita voi myöhemmin käyttää minua vastaan ja etenkin asiayhteydestä erotettuna. Mielenkiintoisinta on kuitenkin, että usein minua arvostellaan käytöksestä, joka on useimmille sallittua eikä kukaan kritisoisi.
Ehkä se ettei ole pidetty liittyy usein sihen, ettei ihminen suotu omaksumaan roolia ja mielikuvaa joka hänestä on luotu ja mielikuvaan sopimaton aiheuttaa ärtymystä ja vihaa kanssaihmisissä. Se, että on tavoitteita ja halua kehittyä aiheuttaa osassa suunnatonta negaatiota ja osalle jopa laihduttaminen ja kuntoilu (ellei kuntoile heidän haluamallaan tavalla) on punainen vaate.
jokatapauksessa taidan suunnata tässä työhakemusten laatimisen pariin, jos vaikka pääsisi eroon kauhan- ja mopin varresta.- Anonyymi
Ihan sama millainen oot niin varmasti löytyy niitä jotka kokee tarpeelliseksi aukoa päätänsä. Some tuonut sen mahdollisuuden että jokainen urpo saa kertoa sen mielipiteensä vaikkei ehkä kannattaisi. Nykyihmiset ei osaa käyttäytyä ja etsivät jatkuvasti toisiataan sitä pientä vallan kahvaa että pääsevät pätemään ja tuntemaan itsensä edes jotenkin tärkeiksi. Älä herrsnjumala vaan heidän takia esty tekemästä mitä haluat ja mihin pystyt👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama millainen oot niin varmasti löytyy niitä jotka kokee tarpeelliseksi aukoa päätänsä. Some tuonut sen mahdollisuuden että jokainen urpo saa kertoa sen mielipiteensä vaikkei ehkä kannattaisi. Nykyihmiset ei osaa käyttäytyä ja etsivät jatkuvasti toisiataan sitä pientä vallan kahvaa että pääsevät pätemään ja tuntemaan itsensä edes jotenkin tärkeiksi. Älä herrsnjumala vaan heidän takia esty tekemästä mitä haluat ja mihin pystyt👍
Kyllä tuokin, että kirjoittaa, että ei saisi estää tekemästä sitä mitä haluaa ja mihin pystyy, on tavallaan veetuilua. Toisaalta on myös äärimmäistä kettuilua kerta toisensa jälkeen ehdottaa siivoustyötä, tai kaupankassalla työskentelyä, joista kummastakin tiedän, että kestäisin sitä tylsyyttä ja monotonisuutta korkeintaan pari kuukautta. Kummassakaan työssä ei ole sinänsä vikaa ja he, jotka kokevat ne mielekkäiksi tehkööt niin paljon kuin sielu sietää. Minulla ei ole kuitenkaan tarvetta kokeilla uudemman kerran, koska olen jo useampaan otteeseen työskennellyt molemmissa sloteissa.
Some kommentointi on suht helppo jättää huomiotta, etenkin kun kyse on palstakirjoitteluista eikä somejulkisuudesta, jolloin arvostelu kohdistuu suoraan persoonaan ja olemukseen. Palstojen ongelma taasen on se, että näistä kirjoituksista mitkä tahansa voi liittää kehen tahansa.
Ei sen puoleen. Kyllä tänäänkin paikallinen tunnelma irl oli vähintäänkin jäätävä. Joko palstailun takia tai jonkin muun. Mistäpä minä tiedän.
Pointtihan on se, että kukaan ei voi loppujen lopuksi tehdä yksin mitään millä olisi merkitystä. Pelkästään itselleen eläminen on tyhjää ja kotona harrastusnäpertely ei tuo elämään merkitystä.
Se taas, että tyytyisi tekemään jotakin mikä ei millään tavoin kehitä, jossa ei ole luovuutta ja joka toistuu samankaltaisena päivästä toiseen, olisi silkkaa kidutusta. Työttömyys on jokseenkin edellä kuvatun kaltaista eikä sinällään ole ihme, että olen jatkuvasti vihainen ja ärtynyt tähän tilanteeseen.
Mielenkiinnosta kysyn, että mitä se sitten on mikä olisi mielekästä mihin ei pystyisi ja mitä ei haluaisi tehdä? Vai rakentelenko fantasialinnoja, jotka ovat täysin epärealistisia? Työ kuin työ vaatii sen, että työssä kehittyy ja taidot sekä näkemys kasvavat. Tylsimpiä ovat ne työt joissa ei ole mahdolllisuutta työnkuvan kehittymiseen ja tiimityöskentelyyn.
Se taasen on totaalista tuubaa, että tee sitä mihin on tällä hetkellä resursseja. No tällä hetkellä ei ole resursseja minkään mielekkään ja minulle sydäntä lähellä olevan tekemiseen vaan kaikki projektit lojuvat keskeneräisinä ja sen sijaan vinkataan, jotakin hemmetin Jungle Juice Baria. Olenkin aina halunnnut saada sokeriryöpyn smoothieiden ja tuoremehujen muodossa.
Karuinta on kuitenkin olla jatkuvasti tekemisissä heidän kanssaa, jotka ilmeisesti omasta mielestään tietävät mitä minun tulisi tehdä ja mitä valita. Jos heillä on muita ratkaisuja mielessä kuin moppaus tai tarjoileminen yms. niin tervetuloa kertomaan kyräilyn sijaan.
- Anonyymi
Itse olen aluksi hiljainen, mutta jos mies hymyilee ja katselee suoraan silmiin niin sitten uskallan jutella. Jos olen nukkunut huonosti niin sitten juttelukin jää vähemmälle.
- Anonyymi
Niin kyllä ihmiset minusta ovat pitäneet, vaikka itsestä tuntuu että en ole niin kaunis yms. shaissee. Olen kuulemma helposti lähestyttävä.
- Anonyymi
Sama se ihmisille. Pääasia, että naiset tykkää!
- Anonyymi
Mut omasta mielestä vähän outoa, että itellä nuorena miehenä on vähän ongelmia tulla muitten kanssa toimeen. Tarkoitan niin, että tosi raskaita kaikki keskustelut, semmosta vähän vittumaista piikittelyä, vaikka ei ees tunneta kovin hyvin yms. Mutta naisten kanssa ei ongelmaa yleensä. Tai no joskus tietysti :D
- Anonyymi
Julmuus ihmisiä ja eläimiä kohtaan yleensä riittää jo siihen ettei pidetä.
- Anonyymi
Harva lienee julma eläimille tai jotakin on pahasti vinksallaan.
Ihmisten kohdalla olen siirtynyt niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa - metodiin. Aiemmin olin aina auttamassa ja huomioimassa, joten nyt saa jäädä vähemmälle ja huomion saavat he, jotka ovat minulle läheisiä tai muuttuvat jossakin kohtaa läheisiksi.
Toisaalta en ole sen lempeämpi itseänikaan kohtaan.
- Anonyymi
Siitä että olen astunu liian monille varpaille ja siitä että olen uskaltanu sanoa vastaan sellaisille ihmisille joille kukaan muu ei normaalisti uskalla sanoa vastaan siitä taas ei voi mua kukaan edes syyttää jos naisensa menetti mä en ole keneltäkään edes yrittäny viedä naista yleensä naisen menettää aina kun tästä unohtaa edes pitää huolen ja siinä kohti kun olet käynny panemassa jotain toista ni si on turha edes enään pitää huolta siitä jännä että nainen arvaa/tietää tuon aina
En ole kovin sosiaalinen, enkä uskalla mennä tutustumaan ihmisiin. Vanha ja ruma.
- Anonyymi
Itse olen introvertti joten juttelu aluksi voi olla hiukan ujohkoa.
- Anonyymi
Enemmän ilmoista kuin ympäristöstä. Tutkinut tarkasti.
- Anonyymi
Musta on yleensä aina pidetty, mutta mieleen tulee esim erilaiset elämäntavat ja älykkyydet jolloin myös kommunikointi on erilaista.
Älykkäimmät ei lämpene huonolle huulenheitolle, koska oma huumori on vähän korkealentoisempaa eikä kaikille tyhmille vitseille tietenkään räkätetä.
Minä olen pidetty koska olen hieman joustanut omasta linjastani siten että alennun muiden tasolle, olen kaikille ystävällinen ilman ylimielisyyttä, vaikka se olisi joskus houkutus.
Olen siis tavallaan harpannut omaa älykkyystasoani alemmalle tasolle, jottei kukaan tuntisi oloaan epämukavaksi. Näin meillä kaikilla on hyvä olla! :DD- Anonyymi
Hyvä ratkaisun olet keksinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ratkaisun olet keksinyt.
Olen kyllä! :D Enkä useinkaan oio muiden vääriä luuloja joistain asiasta, niinkuin ennen.
- Anonyymi
Minä en pitänyt tämän päiväisestä työhaastattelijasta.
- Anonyymi
Sinnikästä sakkia, sinnikästä sakkia.
- Anonyymi
On taitolaji kerta toisensa jälkeen yrittää ehdottaa samaa. Sinnikkyyttä vai typeryyttä.
- Anonyymi
En välitä siitä. Saan olla rauhassa.
- Anonyymi
Pahansuopainen ihminen pitää ujoa ja hiljaista helppona uhrina. Siitä se vain johtuu. paha ihminen tykkää puhua pahaa muista.
- Anonyymi
Musta ei pidetä koska joku päätti jostain syystä
valehdella sekä mustamaalailla vaikka mitä.
Ja myös koska mä en vähättele, enkä tasottele ketään mitenkää vaan välitän tasapuolisesti
ihan kaikista.
Kaikki on saman arvoisia ihmisiä mulle.
Ja koska muodostan itse mielipiteeni muista. - Anonyymi
Tuskin minulle, minua kun moikattiin tänään vilpittömän iloisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2426384Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1965946Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai175499Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j804191Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1433523Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1303323HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok233036Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan82502Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2632449- 1302284