Tänään

Anonyymi-ap

Tänään samassa paikassa kuin minä kello 17.00, jos olet nainen kiinnostunut minusta.
Ellei sitten ei ja ei siinä mitään.

33

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja paikka täytyy naisen päätellä.

• Anonyymi

Nurtsi? Vai hmmmmmmmm joku muu hiljainen kylätie?

• Anonyymi

Ja ellei tänään nainen näe minua tuohon kellon aikaan totean ettei nainen ole kiinnostunut minusta irl.

• Anonyymi

Ja mikään selitys ei käy miksei näkisi minua.
        Selittelyt sikseen ne ovat vajakkien juttuja.

• Anonyymi

Suututko jos nainen ei tule ja suutut sittenkin? Olelle vie 47kg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suututko jos nainen ei tule ja suutut sittenkin? Olelle vie 47kg

Ohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi

Taidat olla aika kiivasluontoinen. Ei hyvä en huoli sinuntapaista miestä missään tapauksessa. Voi henki lähteä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla aika kiivasluontoinen. Ei hyvä en huoli sinuntapaista miestä missään tapauksessa. Voi henki lähteä.

Olet oikeassa,minustakin näyttää siltä.

• Anonyymi

Siellähän oottelet

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi

Heti se hermostui huomasitteko.

• Anonyymi

Sun ei pitänyt palata enää sanoit että se sana pitää. Eipä pitänyt kuten ei monien muidenkaan miesten. Täällä palstalla sen on huomannut erityisen hyvin. Täällä kaikki epäluotettavimmat hölöilijät.

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi

Ei ollut ohi vaan niin lupasit täällä kun viineksi kukaan ei tullut. Ehkä niin sekaisin ettet edes enää tiedä mitä teet ....sanoit että poistut ikiajoiksi kuten muutama muukin täällä aina. Ja joku epäili ettei onnistu, sanoit että sanasi pidät nyt. Et pitänyt.

• Anonyymi

Oliko toi k nainen sinulle tarpeeksi laiha ? Kun aina haukut meitä naisia lihaviksi ? 47kg ei ole paljoa heittää olalle miksei hän miellyttänyt paroonia ?

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

Onko joku erehtynyt lähtemään treffeille kanssasi. Ei ole miehestä hetkeen kuulunut.

• Anonyymi

Ei kiitos, se on loppu minun osalta. Kaikkea hyvää sulle, ei tarvi miettiä, etten osaa käyttäytyä jos törmätään.

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

Aika huonosti on tainnut treffit mennä 💀 47kg taitaa olla sopiva? Vai ei sittenkään. Vaikuttaako k kirjain sinuun jotenkin?

• Anonyymi

Tämän päivän jälkeen vetäydyn täysin kuoreeni Pysyvästi kaikilta osin mihin pystyn vaikuttaa.

• Anonyymi

Hae apua itsellesi. Olet vaarallinen kkaikille knaisille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hae apua itsellesi. Olet vaarallinen kkaikille knaisille

Mene helvettiin vajakki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene helvettiin vajakki

Helvetin paskakasa

• Anonyymi

Ajatuksiako pitäisi lukea?

• Anonyymi

Silloin kun on kiinnostunut silloin lukee. Tai kyselee toiselta asioita.
        Ja luonnollisesti en ole missään tekemisissä kenenkään muun kuin minusta kiinnostuneen naisen kanssa.
        Tämä ikuisesti näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin kun on kiinnostunut silloin lukee. Tai kyselee toiselta asioita.
        Ja luonnollisesti en ole missään tekemisissä kenenkään muun kuin minusta kiinnostuneen naisen kanssa.
        Tämä ikuisesti näin

Siinä kohtaa, kun on siirrytty toiseudesta me-yhteyteen, ei tarvitse esitää arvuuttelukutsuja palstojen kautta.

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

Jaahas ,tämä on liittyvä siihen löydettyyn nsisen ruumiiseen,Ou nou.

• Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

Voinko laittaa sulle sellaisen naisen sinne joka on hoikka, tosi kaunis, rikas, virheetön ja nuorekas. Voitte mennä sitten treffeille pitkän kaavan mukaan ja hän voi tulla vaikka sinun luo yöksikin jos sopii. Laitanko tulemaan?

• Anonyymi

Ei tarvii, kun mä oon jo täällä 😛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvii, kun mä oon jo täällä 😛

Romanttisessa paikassa?😚

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      140
      3200
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      99
      2522
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      53
      2368
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      88
      2297
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      2086
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      29
      1595
    7. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1330
    8. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1317
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1229
    10. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1127
    Aihe