Otteita dokumenttielokuvasta "Norjalainen lohi - maailman myrkyllisintä ruokaa".
https://www.youtube.com/watch?v=6eSQBXhMzuA
Syödäänkö teidän ruokapöydässä kasvatettua norjalaista lohta?
18
163
Vastaukset
- Anonyymi
Ja höpö höpö. Vihreiden tekemä propagandavideo jolla hyökätään kalankasvatuselinkeinoa vastaan.
- Anonyymi
Meidän ruokapöydässä kasvatettua, norjalaista lohta?
Ei meidän ruokapöydässä kasvateta lohta.
- Anonyymi
Ihmiset tulee hulluksi kun näkee punaista kalan lihaa, Norjalaista lohta syödään kilvan, eikä välitetä myrkyistä.
- Anonyymi
Meillä syödään kasvatettua sipuliteemakkaraa. Juomana pircca.
- Anonyymi
Luonnollista ja oikein
- Anonyymi
Kyllähän kaikki suomeen tuotu ruoka tarkastetaan ja jos myynnissä olisi myrkyllistä kalaa, niin elintarvikevirasto olisi sössinyt tosi pahasti. Tähän asti sillä on ollut tosi tiukka seula ja myyntikieltoja ja takaisinvetoja tulee tämän tästä.
Jonninjoutavaa ilmeisesti tarkoitushakuista paniikinlietsontaa tuo aloitus. - Anonyymi
Meidän kissakaan ei suostu syömään norjalaista kassilohta.
- Anonyymi
Maailma hukkuu keijoihin.
- Anonyymi
Olen vegetaristi. Aloita sinäkin jo tänään. Anna eläimille elämä 🤠
- Anonyymi
Onko HK:n sininen kasvis, saako sitä syödä? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko HK:n sininen kasvis, saako sitä syödä? 🤔
Lenkkini on lepotilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lenkkini on lepotilassa.
Mitä kunkku karlenssi tuohon sanoisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kunkku karlenssi tuohon sanoisi?
Vedetään lenkistä 4cm siivu nahkamiekalla ja tehdään Kamillalle makkaraleipä.
- Anonyymi
Aloitan sitten kun mitkään muutkaan eläimet ei syö toisia eläimiä
- Anonyymi
HK suoristi lenkkimakkaran naismyyjien pyynnöstä
- Anonyymi
Kyllä syödään ja hyvää on ja jatkan syömistä edelleenkin ja tulee hymy huulille aina kun vihervasemmistolainen vinkuu vastaan 🤣
- Anonyymi
LIHA ON MURHA
- Anonyymi
Minä näin,kun mies osti sinistä lenkkiä vai oliko se nyt punaista.toivotan hyviä makuelämyksiä💝
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713134Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823599Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952884Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361359Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2731354Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441279Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121236Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121147- 801031
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923