Kumman ottaisit ja miksi ? Vai onko sinulla jo kissa tai koira ?
Oletko kissa- vai koira-ihminen ?
51
348
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmat on suloisia, ottaisin kumman vain tai molemmat,
mutta olen liian vanha huolehtimaan niistä.- Anonyymi
Vaivaahan niistä on, vaikka niin paljon hyvääkin tuovat.
- Anonyymi
Kissa ok.
Tottunut. Kissoissa hyvä puoli, niistä ei juuri vaivaa. Ruokaa, juomaa, toaletin siivous, kampaamista.
Nykykatti 19v, lähinnä nukkuu, syö, käy toaletissa. Tosi villi ja vauhdikas nuorena, nykyisin liki koriste-esine. Juurikaan siitä ei seuraakaan ole. Mutta se on, kuuluu niinkuin jengiin.
Kun edellinen katti aikoinaan piti piikata, vannoin, ei enää ikinä kissaa. Noh, meni muutama kuukausi ja mä kiikutin ton pennun löytöelukkakodista himaan.
Mä siis tottunut kissoihin, jostain syystä sellanen van pitää olla.
=DW= - Anonyymi
Kivoja ovat, mut ei voi ottaa huolehdittavaksi.
- Anonyymi
Tahtoisin jonkun pienen kiltin seurallisen koiran, mutta kun minusta ei ole
enää joka päivä ulkoiluttajaksi.- Anonyymi
Hankalaa myös jätösten keräily taajamissa.
- Anonyymi
En kumpikaan sillä lailla, ettei niitä ole. Paitsi mun lasten 'lapset' ovat karvaisia ja molempia sortteja löytyy, toisella kaksi kattia, toisella koiruus, jotta sen verran on oltava elukka-"ihminen".
- Anonyymi
Niitä pölyjä piisaa...joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä pölyjä piisaa...joo.
Papukaija joillakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Papukaija joillakin.
Eikö sekin pöllytä, kun leuhuttelee siipiään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sekin pöllytä, kun leuhuttelee siipiään.
Ja kaakattaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaakattaa..
Eivätkös ne puhu. Olen kuullut lja luullut.
- Anonyymi
Koiraihminen olen, mutta en ota koskaan enää koiraa. En halua punkkien levittäjää asuntooni.
- Anonyymi
Ei punkki koirasta lähe mihinkään, jos se koiraan on päässyt, mikä sekin on harvinaista.
- Anonyymi
Sinustako ne punkit leviää koiraan ?
- Anonyymi
Punkkipanta yms. 'lääkkeet' auttavat punkkien poissa pysymisessä. Jälkeläiseni tarkistaa kesäisin koiran turkin ja nyppii punkin pois, jos sellainen on kiinni käynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Punkkipanta yms. 'lääkkeet' auttavat punkkien poissa pysymisessä. Jälkeläiseni tarkistaa kesäisin koiran turkin ja nyppii punkin pois, jos sellainen on kiinni käynyt.
Nämä punkkilääkkeetkään eivät ole ihan ongelmattomia.
- Anonyymi
Siili25 kirjoitti:
Nämä punkkilääkkeetkään eivät ole ihan ongelmattomia.
Ei ole tietova. Koiralliset eivät ole koskaan kertoneet ongelmista aiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tietova. Koiralliset eivät ole koskaan kertoneet ongelmista aiheessa.
Onhan nykyään vaikka mitä koirillakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan nykyään vaikka mitä koirillakin.
Juuu, koiruudet sairastavat aivan kaikkia samoja tauteja kuin ihmisetkin. Ja niitä myös hoidetaan. Isolla rahalla.
- Anonyymi
En huolisi kumpaakaan, inhottaa kaikki karvaiset eläimet sisällä.
- Anonyymi
Non hellusia.
- Anonyymi
Ottaisin koiran, jos kunto sallisi ja olisi useampi hoitaja. Oli aikoinaan useampiakin koiria ja muitakin lemmikkieläimiä. Silloin oli isompi porukka niitä hoitamassa. Ei tarvinnut yhden olla niin kiinni hoitamisessa, ulkoiluttamisessa, kouluttamisessa ja näyttelyihin viemisissä.
Oli se puuhakasta aikaa!- Anonyymi
Sehän se on, kun lemmikin kanssa on kovemmin kiinni kuin avioliitossa. Puolison voi jättää vaikka viikoksi omiin oloihinsa, se osaa käydä vessassa ja ruokkia ittensä...lemmikki ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se on, kun lemmikin kanssa on kovemmin kiinni kuin avioliitossa. Puolison voi jättää vaikka viikoksi omiin oloihinsa, se osaa käydä vessassa ja ruokkia ittensä...lemmikki ei.
Koira on kuitenkin ihan toinen juttu, kun joku puoliso. Puoliso on paljon työllistävämpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koira on kuitenkin ihan toinen juttu, kun joku puoliso. Puoliso on paljon työllistävämpi.
Työllistävä puoliso?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiits päivän pyrskähdyksestä. Sinä siis peset ja putsaat puolisosi, leikkaat kynnet ja 'turkin' (huikset), lenkität ja ruokit yms. Heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ollakin.
- Anonyymi
En kumpaakaan. Niin kivoja kuin ovatkin, en ole lainkaan sillä tavalla eläinrakas, että ottaisin vastuksekseni eläimen.
- Anonyymi
Mulla ei ole eläimiä sen takia, että ne olisivat vastuksia, vaan sen takia, että en halua ottaa niistä vastuuta.
Koiraihminen ehdottomasti. Koirasta on seuraa. Itellä 9-vuotias narttu. Lenkkikaveri on. Onhan siitä vaivaa mut enemmän iloa. Mutta kun hänestä aika jättää ja jos saan elää kauemmin kuin hän, uutta ei oteta. Ikä tulee itsellä vastaan.
- Anonyymi
Oikein rodullinen vai sekarotuinen piski?
- Anonyymi
Jos niin ikävästi käy että vaimo kuolee ennen minua nii vanhan heitteille jätetyn koiran otan.- Ittekseen en viitti jutella !
Gubbe 76- Anonyymi
Itsekseen ja / tai itselleen juttelu on aivan luvallista puuhaa. Ja itseltään kun kysyy, saa aina mieleisensä vastauksen.
- Anonyymi
Pidän kaikista eläimistä, mutta olen nk. koiraihminen. Muutama päivä sitten bussissa sain oikein sydämeni halusta jutella ja silitellä pientä koiraa, joka hänkin myös kovasti piti minusta.
- Anonyymi
Lapsuudesta alkaen on koira ollut perheessä. Viimeinen (sekarotuinen "rescue koira") oli se kaikkein rakkain, jonka elämä loppui vanhuuden sairauksiin kolmisen vuotta sitten. Oli rankkaa aikaa, kun vuoden jo olin surrut vaimon kuolemaa ja sitten menetin koiranikin.
Olisi se koira kiva kaveri (ja lenkittäjä) edelleenkin, mutta ei enää tässä iässä, haluan itse haudata koirani, ettei koirani joutuisi hautaamaan minua.- Anonyymi
Piti vielä sanomani, että ehdottomasti "koira-ihminen", kissat on niin itsellisiä, eikä niistä tiedä, mitä ne minusta ajattelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piti vielä sanomani, että ehdottomasti "koira-ihminen", kissat on niin itsellisiä, eikä niistä tiedä, mitä ne minusta ajattelee.
Onhan niitä kissojakin eriluonteisia,
- Anonyymi
Koiran kuolema voi olla hyvinkin traumaattista. Itse menettänyt kolme. Valokuvat ovat esillä ja edelleen, joka päivä, juttelen heidän haamuilleen. "Hyvää huomenta, kullat, rakkaat!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiran kuolema voi olla hyvinkin traumaattista. Itse menettänyt kolme. Valokuvat ovat esillä ja edelleen, joka päivä, juttelen heidän haamuilleen. "Hyvää huomenta, kullat, rakkaat!"
Niin voi olla, totta. Kissat on kivoja, koirat mukavia.
- Anonyymi
Minulla on vaimo,,en tarvitse toista paapottavaa.
- Anonyymi
Sulla sit duunia piisaa, vai?
- Anonyymi
Ilman jos saa, arvostus puuttuu.
- Anonyymi
Tuttavalla on kilpikonna.
- Anonyymi
Molemmista pidän, enempi koirasta. Koira on kyllä fiksumpi seuralaisena, mutta näin vanhana en laiskuuttani viitsisi sitä käyttää useita kertoja ulkona.
- Anonyymi
Tarkoituksella muutin vuosia sitten asuntoon johon lemmikkien tuonti kielletty, en siten edes vahingossa ota omaa tai hoitokoiraa. Liikaa kiinni olisin kun nyt ei menojani rajoita mikään. Yksin asumisessa on etunsa, varsinkin kun se on oma valinta. Lapseni koiraa välillä olen hoitanut heidän reissunsa ajan, mutta sen ajan olen ollut heidän huushollissaan.
- Anonyymi
Lemmikki todellakin sitoo lähes 100%sti.
- Anonyymi
Kissan ennemmin.
- Anonyymi
En kumpaakaan, en halua sitoa itseäni.
- AnonyymiUUSI
Muuten kissan hommaisin, mut en jaksa niitä karvoja, joka paikassa....äh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1087556Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2447474K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1455163Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1404849PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *504593Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko904282Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1164100- 1641841
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91619Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2681491