Vanhemmat ei anna rahaa 13 vuotiana, vaikka ollaan sovittu viikkorahasta. Mä teen kaikki kotityöt muun muassa imurointi, roskien vieminen, huoneen siivous jne. Saan koko ajan kymppejä ja ysejä pääosin kokeista. Minusta on epäreilua, että mun vanhemmat kusettaa mua koko ajan. Tähän asti on velkaa jo 1500 euroa. En tiedä miten puhuisin asiasta heille. Haluan että viikkorahaa ruvetaan maksamaan, mutta ongelma on se että he laittavat minut arestiin jopa kysymisestä. Meillä ei lähelläkään ole rahaongelmia. Asutaan täysin uudessa rakennetussa omakotitalossa ja ostettiin täysin uusi auto muutama kuukausi sitten. Kaverini usein ostavat jotain herkkua ja käyvät esimerkiksi kerran vuodessa huvipuistossa. Mä oon aina ainoa joka jää ulkopuolelle sen takia. Joskus kun sanotaan että kouluun pitäisi tuoda rahaa niin mun vanhemmat sanoo että hanki itse. Aina kun on leffatunti koulussa ja saa tuoda herkkuja mä oon taas ainoa joka jää ilman niitä. Oon kertonut asiasta myös vanhemmille, mutta he sanovat että ne ovat spoilattuja. Heille ei kyllä makseta myös hirveesti mutta sen verran ainakin että jos säästää niin jonnekin pääsee. Rahaa sukulaisilta olen myös saanut hyvin paljon. Mutta se aina jää käyttämättä. Luulen että vanhempani käyttää sitä. Jos ne oikeasti käyttää sitä niin rahaa on kadonnut noin 2000 euroa. Samalla tiedän että jos menisin kesätöihin niin menisin sinne turhaan. En uskalla pyytää apua keneltäkään. Vain minun kaverit tietävät mun vanhempien käytöksestä. Haluan tietää mitä tekisin.
Vanhempien epäreilu käytös.
Anonyymi-ap
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1474774Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv822724Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?851717Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91196- 48934
- 66902
- 21883
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122873Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75862Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799