Siekkilän taposta uutta tietoa? R:E. tappoi suomalaisen miehen.
Siekkilän tappo
18
381
Vastaukset
- Anonyymi
Niin tappoi.
- Anonyymi
Voisko nää romanit jo karkottaa Suomesta?
- Anonyymi
Voipi olla vankilassa vaikea ?Romaani mies tappo valkolaisen liskollako männäää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla vankilassa vaikea ?Romaani mies tappo valkolaisen liskollako männäää.
Voi olla vaikeeta? Pojat hoitaa!
- Anonyymi
Ei ole tappo!
- Anonyymi
Mitenhän mannella menee tuomio? Reikä ummessa vai auki?
- Anonyymi
Pojat odottaa 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojat odottaa 🥰
Juu pojat odottaa UUTTA lihaa!
- Anonyymi
Nisti kuoli, sellaista se on kun kuvittelee kykenevänsä auton pysäyttämään.
- Anonyymi
Eikö siellä ollut nisti ja deeleri ratin takana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö siellä ollut nisti ja deeleri ratin takana?
Lol mitä sit eikä se mikään nisti mun käsittääkseni oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö R.E käyttänyt muka huumeita? Nisti kun nisti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö R.E käyttänyt muka huumeita? Nisti kun nisti!
Hoitaako isä pojan velat mitä hä?
- Anonyymi
Esitutkintapöytäkirjassa väitettiin että kolmivuorotyötä tekevä tyyppi jolla emäntä ja yks vai kaks lapsipuolta. Öisin sit hoiti muita bisneksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitutkintapöytäkirjassa väitettiin että kolmivuorotyötä tekevä tyyppi jolla emäntä ja yks vai kaks lapsipuolta. Öisin sit hoiti muita bisneksiä.
Miten kolmivuorotyötä tekevä voi hoitaa öisin bisneksiä? Mainittiinko siinä, että oliko tappaja töissä? Vai verovaroin elätetty ja lisätuoloja huumebisneksellä? Näin toimii mannekansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Robin on!
- Anonyymi
Taituri kun saa automaatin sudittamaan kuivalla asfaltilla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169