Ajatella että rakkaus

Anonyymi-ap

On noussut kohdallani sellaiselle tasolle, että nyt minun on aloitettava sinun unohtamisesi. Se on vielä kohtalaisen helppoa, kun suljen kuvasi mielestäni ja keskityn itseeni ja elämääni. Sillä tämän kääntöpuoli olisi todella sairasta minulle. Se että en voi elää, keskittyä ja saada aikaan, sillä sinä olisit aina ykkönen ja tärkein. Niinkin, että riudun itseni unohtaen, koska ihastuin naiseen ketä en ole edes tavannut.

Unohtaa tavallaan. Ainakin lopettaa kuluttava unelmointi ja ajattelu sinusta. Tiedän että et voi asialle mitään, sillä ethän sinä edes tiedä minun olevan edes olemassa.

Outoa varmasti joo. Ei tätä asiaa kukaan ymmärrä, mutta kun minä luen sanani niin minä ymmärrän. Ja minullehan nämä ovat tarkoitettu. Syitä ja tunteita en lähde enempää avaamaan, vaan sen että minua sattuu sinä. Syitä saat arvata, mutta sinuna en edes arvaisi.

Unohtaa sinut minun täytyy. Niinkuin Mirellakin on laulanut, niin jotain ymmärrän minusta ja sinusta.

Toivon että Jumala pitää sinusta huolen. Ja tottakai hän pitää. Se jää mysteeriksi mikä tämän tarkoitus onkaan, mutta kyllä tulevaisuudessa ymmärrän.

Kiitos että olet. En kirjoita enää uusia aloituksia, ehkä vastaan vanhempiin. Ehkä ymmärrät, jos viisaudella sinuakin siunattu.

20

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Nyt kerro kirjain...

• Anonyymi
        UUSI

Et sinä tai hän tiedä minunkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä tai hän tiedä minunkaan.

Onko T alkuiselle?

-sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Ootko ihan varma?
        💜

• Anonyymi
      UUSI

Tuli vähän mieleen tämä biisi
      https://m.youtube.com/watch?v=MeZFuoHRRm0&t=47s

• Anonyymi
      UUSI

Jos jollakin on elämässäsi tarkoitus. Miksi sinun tehtäväsi on unohtaminen? Se on epälooginen ajatus. Ellei se ole jokin kärsimystesti, jossa uskollisuuttasi testataan. Kuulostaa paskalta hommalta.
      Pakenetko, sitä, että koet tunteita? Tunteet ovat osa ihmiselämää.

• Anonyymi
        UUSI

Myös ahneus, laiskuus, ylpeys ovat tunteita. Välittäminen omasta hyvinvoinista, elämästään ja tekemisistään.

Eli en pakene, vaan syvästi halaan ja otan itseni haltuun.

Ja ei hän edes tiedä minusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Myös ahneus, laiskuus, ylpeys ovat tunteita. Välittäminen omasta hyvinvoinista, elämästään ja tekemisistään.

Riippuu miten haluaa nähdä itsensä ja muut maailmassa. Itse haluan nähdä pimeyden sijaan valoa, silloinkin, kun on vaikeaa.

Minulla on vähän sama ongelma. Välitän liikaa joskus sellaisesta, joka ei sitä edes taida tietää, tuntea ja ymmärtää. Sisimmässään. Se on vähän kuin heittäisi ne jyvät kiviseen maahan vai mitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ehkä mut saattaa silti tuntea joku jotain

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu miten haluaa nähdä itsensä ja muut maailmassa. Itse haluan nähdä pimeyden sijaan valoa, silloinkin, kun on vaikeaa.

Minulla on vähän sama ongelma. Välitän liikaa joskus sellaisesta, joka ei sitä edes taida tietää, tuntea ja ymmärtää. Sisimmässään. Se on vähän kuin heittäisi ne jyvät kiviseen maahan vai mitä.

Kaikki energia menee aina oman itsensä kautta. Jokainen tunne ja ajatus tulee omasta todellisuuden ymmärtämisestä oman mielen kautta. Se mitä muut meissä herättää, on vain illuusio siitä mitä herätämme itsessämme.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ehkä mut saattaa silti tuntea joku jotain

Emme ole hänen kanssaan tavanneet. Hän voi olla varattu, eronnut, yh, tai mitä tahansa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki energia menee aina oman itsensä kautta. Jokainen tunne ja ajatus tulee omasta todellisuuden ymmärtämisestä oman mielen kautta. Se mitä muut meissä herättää, on vain illuusio siitä mitä herätämme itsessämme.

Mahdollista. Tämä herättää tunteita. Kuin hän olisi läsnä ja kuin tuntisin sen. Voinhan se olla kuitenkin vain minä itse, eikä joku muu. Välitän silti siitä ihmisestä.

Hyvää jatkoa unohdukseen :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mahdollista. Tämä herättää tunteita. Kuin hän olisi läsnä ja kuin tuntisin sen. Voinhan se olla kuitenkin vain minä itse, eikä joku muu. Välitän silti siitä ihmisestä.

Hyvää jatkoa unohdukseen :)

Kiitos. Kaikkea hyvää teille!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Emme ole hänen kanssaan tavanneet. Hän voi olla varattu, eronnut, yh, tai mitä tahansa.

Kun kuvittelen "näkeväni" hänet tällä tavoin ja totean, menin lankaan, koen oloni aina jymäytetyksi. Kuin jokin aina pakenisi ja en saa kiinni. Olen pelkkä universumin pelinappula. Olenko ehkä mieltäni sairas eikä se ole totta muuta kuin kuvitelmassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Kaikkea hyvää teille!

En kuvitellut hänen siis minua rakastavan. Ajattelen oikeasti välillä, että hän kait "testaa" ja aina epäonnistun niissä sen testeissä. Näytän aina slltä kuin juoksisin hänen perässään ja vitsi hän inhoaa sellaista. Eli aina tulee ikuinen sakkorangaistus. Ei ole meitä. Olen vaan jitenkin tyhmä ihminen, etten ole osannut hänen antaa mennä.

Minä sanon aina hyvästi ja hän on tyytyväinen, kun pääsee vihdoin minusta eroon ja...aina pyörrän sanan hyvästi...ja kun muu ei auta...hän "työntää alas jyrkänteeltä", eikä katso taakseen.

Lightning

• Anonyymi
      UUSI

En pidä uskovista. Hän on poikkeus säännöstä. Siksi välitän hänestä. Ja koen kuin olisimme "samaa puuta", hengessä. Siksi juoksen perässä. Hän käyttäytyy omituisesti, silti se puu sanoo aina toisesta, että se on sama puu..kun rakastaa itseään, rakastaa sitä toista kuin itseään, vaikka se toinen ei anna aihetta rakastaa.

En enempää kirjoita aiheesta. Hän ja minä olemme yksi ja sama henki. Tämä on viimeinen viesti. Lähden pois palstalta ja en tähän asiaan enää palaa.

Hieman arveluttaa tämä lähettää. Koen itseni suojattomaksi. Sama kait tälle.

• Anonyymi
      UUSI

Annan unohtaa. En ruoki enää ihmetystäsi. Unohdat kyllä siihen mittaan ettet enää edes muista unohtaneesi. Kaikki nämä kirotut haamuni joita jahtaamalla väistit omiasi. Ulkoa et onneksi oppinut. Kunhan vaan muistat unohtaa niin kaikki menee hyvin.

• Anonyymi
      UUSI

Kuules kommentoija. Tämä aloitus ei ole sinulle. Se nainen ei ole edes nähnyt minua.

Aloittaja

• Anonyymi
        UUSI

Katteletko sitä ikkunasta🤭

• Anonyymi
      UUSI

Pitäisikö teitä huvittaa kertomalla joku kirjain noh, kirjain Z.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      227
      17163
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      169
      12204
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      45
      5997
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      64
      4862
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      14
      4795
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      19
      3967
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3585
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      136
      3017
    9. 259
      1434
    10. Mitä toivot joululahjaksi ja

mitä antaisit kaivatullesi? 😃
      Ikävä
      85
      1031
    Aihe