Se on Hallitsijatar.
Olet näkijä tippunut maalliselle tasolle. Hallitset ulkoisen mutta sisäisen olet kadottanut. Tämän epätasapainon takia teille tulee tarve todistella muille, että et olisi menettämässä otettasi korkeammasta.
Kortti kehoittaa teitä nöyrtymään.
Nostin "näkijälle" kortin
46
366
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Lappuun merkkejä niin paljon kuin mahtuu kertoi uni.
- AnonyymiUUSI
Ehkä erikoistilanteessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä erikoistilanteessa
Lappuja niin kauan että maistuu uni?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä erikoistilanteessa
"Syötä vähintään 15 merkkiä". Laastarista ei viel kukaan puhunu mitää. ;)
-kehumatti
- AnonyymiUUSI
Mistäköhän sinä tietosi saat. Kuulostat juttuinesi kovin kateelliselta naiselta. Miksi vainoat palstalla tätä naista. Vai oletko mies joka haluaa naisen huonoon valoon.
https://www.sunnuntainoita.com/the-empress
Hallitsijatar on äiti maa. Itse rakkaus. Äitihahmo. Huolehtija. Puhut aika hirveitä asioita. Sinun kannattaa rukoilla pahat demonit itsestäsi pois. En halua kertoa sinusta enempää.- AnonyymiUUSI
Mikäs hemmetin poukkoileva johdanto se tämä oli, palstasetä ja älöittäjä. Älöittäjä niin kuulikko yksäri kaksari
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs hemmetin poukkoileva johdanto se tämä oli, palstasetä ja älöittäjä. Älöittäjä niin kuulikko yksäri kaksari
Ps rukoilla hikoilla pahat demonit pois. Lol gubbe. Kokeilkaa hikimajaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ps rukoilla hikoilla pahat demonit pois. Lol gubbe. Kokeilkaa hikimajaa
Ja lopuksi opportunistinen kiintiöpeukottaja- et taida pal sisältöä pureksia vaa varmuuden vuoksi tuonne tuonpuoleiseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja lopuksi opportunistinen kiintiöpeukottaja- et taida pal sisältöä pureksia vaa varmuuden vuoksi tuonne tuonpuoleiseen
Kuulikko boi- the veil is open
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulikko boi- the veil is open
Ylellä on ollu pskaa ja palella on ollu yskää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylellä on ollu pskaa ja palella on ollu yskää
Käsi iskee ilma koukkuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käsi iskee ilma koukkuu
Maria iskee ulkoilmamainontaa. Tuttiruokintaa ei viel mainittu. ;)
-korvalliset
- AnonyymiUUSI
Voihan valviirat ja elviirat. Täälläkin nostettiin lippuja ja lappuja ja huomattiin kuin koko pakka olisi vaihtunut jollain. Ei täällä ole. Onkohan siellä? Kuin jonkun muun pakka olisi vaihtunut tai jopa kadonnut. Tullut myös näkyviksi korteiksi, joita tulkitsee kuka mitenkin.
Hassua. Erittäin hassua.- AnonyymiUUSI
Erään tietäjän kortit on katsottu. Tietonsa eivät suinkaan perustu kortteihin vaan aivan muuhun. Niiden takaa paljastuukin yhhyh. Tuosta tulikin mieleen, miten joku voi tietää, kehen kukakin on ollut yhteydessä? Siis niin, että kertoo siitä muualla, että joku on ollut yhteydessä esimerkiksi tietosuojavaltuutettuun tai johonkin muuhun tahoon? Entä miten joku voi tietää, mitä kukakin on kirjoitellut jonkun muun kanssa ja tuo niitä esille muualla? Entä kymmenet muut yksityiseen elämään liittyvät asiat, joista saa lukea muualla? Tiedät tämän ja annat tapahtua, mutta miksi? Koska siihen on aivan älyttömän hyvä syy. Useitakin. Yksi niistä on, että haluat näyttää muillekin, mikä olikaan homman nimi. Eihän sinua muuten uskoisi hänen manipuloimansa piiri. Vaan kun annat hänen itsensä tehdä sen koko työn siihen, että sen näkee sekin sokein. Se, joka yleensä viimeisenä huomaa.
Äh, meneepä liian mystiseksi,, joten olkoon. Tuo valviira kun tuli mieleen, niin jotenkin sain aasinsillan kuukkeliin isommalle puolelle ja siitä ajatus jatkui aika pitkälle muuallekin. Eikä ku hetkinen, nythän mä narraan, kun onhan se jo aiemminkin.. Nooh oli miten oli, hyvä päivä tulossa, eikö? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Erään tietäjän kortit on katsottu. Tietonsa eivät suinkaan perustu kortteihin vaan aivan muuhun. Niiden takaa paljastuukin yhhyh. Tuosta tulikin mieleen, miten joku voi tietää, kehen kukakin on ollut yhteydessä? Siis niin, että kertoo siitä muualla, että joku on ollut yhteydessä esimerkiksi tietosuojavaltuutettuun tai johonkin muuhun tahoon? Entä miten joku voi tietää, mitä kukakin on kirjoitellut jonkun muun kanssa ja tuo niitä esille muualla? Entä kymmenet muut yksityiseen elämään liittyvät asiat, joista saa lukea muualla? Tiedät tämän ja annat tapahtua, mutta miksi? Koska siihen on aivan älyttömän hyvä syy. Useitakin. Yksi niistä on, että haluat näyttää muillekin, mikä olikaan homman nimi. Eihän sinua muuten uskoisi hänen manipuloimansa piiri. Vaan kun annat hänen itsensä tehdä sen koko työn siihen, että sen näkee sekin sokein. Se, joka yleensä viimeisenä huomaa.
Äh, meneepä liian mystiseksi,, joten olkoon. Tuo valviira kun tuli mieleen, niin jotenkin sain aasinsillan kuukkeliin isommalle puolelle ja siitä ajatus jatkui aika pitkälle muuallekin. Eikä ku hetkinen, nythän mä narraan, kun onhan se jo aiemminkin.. Nooh oli miten oli, hyvä päivä tulossa, eikö?” Siis niin, että kertoo siitä muualla, että joku on ollut yhteydessä esimerkiksi tietosuojavaltuutettuun tai johonkin muuhun tahoon” Ei kai gubbe sentää jonku vatun palstan takia sentään tyyliin hakekaa minulle tiato keskustietokoneelta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
” Siis niin, että kertoo siitä muualla, että joku on ollut yhteydessä esimerkiksi tietosuojavaltuutettuun tai johonkin muuhun tahoon” Ei kai gubbe sentää jonku vatun palstan takia sentään tyyliin hakekaa minulle tiato keskustietokoneelta?
Eipä nyt aivan noinkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Äh, meneepä liian mystiseksi,, joten olkoon. Tuo valviira kun tuli mieleen, niin jotenkin sain aasinsillan kuukkeliin isommalle puolelle ja siitä ajatus jatkui aika pitkälle muuallekin. Eikä ku hetkinen, nythän mä narraan, kun onhan se jo aiemminkin.. Nooh oli miten oli, hyvä päivä tulossa, eikö?” Eihän sinua muuten uskoisi hänen manipuloimansa piiri. Vaan kun annat hänen itsensä tehdä sen koko työn siihen, että sen näkee sekin sokein. Se, joka yleensä viimeisenä huomaa.” Että yks ukko voi manipuloida kokonaisen piirin? Niin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
” Eihän sinua muuten uskoisi hänen manipuloimansa piiri. Vaan kun annat hänen itsensä tehdä sen koko työn siihen, että sen näkee sekin sokein. Se, joka yleensä viimeisenä huomaa.” Että yks ukko voi manipuloida kokonaisen piirin? Niin
Nooh ne manipuloinnit ja muut katsotaan muualla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä nyt aivan noinkaan.
Et siis ymmärtä niinku mtn ironian sarkasmin vivahteita, vaan pädet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nooh ne manipuloinnit ja muut katsotaan muualla.
Amen to that priest judah
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Setäsyndroomaan voi sairastua nuorempikin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nope. Kunhan totesin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
” Siis niin, että kertoo siitä muualla, että joku on ollut yhteydessä esimerkiksi tietosuojavaltuutettuun tai johonkin muuhun tahoon” Ei kai gubbe sentää jonku vatun palstan takia sentään tyyliin hakekaa minulle tiato keskustietokoneelta?
Palstaäijä lähettelee jopa alaikäisten kännyköihin haittaohjelmia, se ole mikään salaisuus mitä kyseinen pedari epätoivoissaan hommailee.. Se että äijä on vielä elossa ja vain ja ainoastaan syystä minkä jätän sanomatta nyt.
- AnonyymiUUSI
Sinulla on siis koko yövuoro mennyt taas palstalla povatessa? Sinä saat kohta monoa sieltä. Taas🤭
- AnonyymiUUSI
Kyllä joissain toimistoissa saa vissii pikkusen pyörittää omaa sivubistestä nääs?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joissain toimistoissa saa vissii pikkusen pyörittää omaa sivubistestä nääs?
Kuten bistroa vaikka.
- AnonyymiUUSI
Nostin ap:lle kortin kun näin tämä.
Vaikka kiire tuleekin. Saatte itse lukea sen netistä:
Lanttien 8 ja sekin on väärinpäin 😁 lukekaa tämän ap:n elämäntilanne
https://www.sunnuntainoita.com/eight-of-pentacles
Ehkä sinulla itsellä on vain minun elämäni murjomiseen pakkomielle? Kannattaa tosiaan suunnata se energia muualle ... 😉
Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin- AnonyymiUUSI
T. Näkijä 5:55 ja nyt tää loppu tältä päivää. En tule palstalle. Hyvää viikonloppua. Nauttikaa elämästä ja antakaa hyvän voittaa. Ei pahan ja negatiivisen💜
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T. Näkijä 5:55 ja nyt tää loppu tältä päivää. En tule palstalle. Hyvää viikonloppua. Nauttikaa elämästä ja antakaa hyvän voittaa. Ei pahan ja negatiivisen💜
Kumba jaat jo kumajaa
- AnonyymiUUSI
Ei tulisi mieleenkään nostaa korttia sille joka ei sitä itselleen pyydä mikähän oli ap rvan tarkoitusperä ja millaiset perät muutenkin pistää miettimään
- AnonyymiUUSI
Koita ny keksiä jotai arvopohjasta paatosta vaikka? Sivusta T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koita ny keksiä jotai arvopohjasta paatosta vaikka? Sivusta T
Eikö olekin perin inhimillistä,että kortinnostelijat ajautuvat nokkapokkaan.
- AnonyymiUUSI
I do all the do do’s i fast and s^it back up
- AnonyymiUUSI
Tulkitsetko kahvikupinjäljistäkin tulevaa ?
- AnonyymiUUSI
Herra- älä saata minua kiusaukseen tänää amen ei sutkautuksia
- AnonyymiUUSI
Oot sä skitsosebbbo kyllä monen alan asiantuntija. Kivaa vaihtelua nämä ennustajaeukkofantasiat kuitenkin, ottaen huomioon että kävyn ominta alaa on kuitenkin naisiin ja lapsiin kohdistuva väkivalta ja siitä skriivailu pitkin nettiä..
- AnonyymiUUSI
Oikea näkijä tietää ettei muiden energioihin ole asiaa ilman kyseisen ihmisen lupaa, joten voit painua mutakkoon feikki.
- AnonyymiUUSI
Ota selvää mitä hallitsijatar kortti aidosti tarkoittaa ennenkuin tulet suoltamaan soopaa tänne.
- AnonyymiUUSI
Kortti täytyy tulkita aina kontekstissaan. Huomaa että ei ole palstalaisilla ymmärrystä kuinka kortteja käytetään, mutta ymmärrän kyllä.
Tuo näkijä itse aloitti muuten. Survoi tulkitsemaan omiaan tuossa yhdessä taro tulkinta aloituksessa. Vähätteli ja "korjaili" tulkitsijan tulkintoja omien sanojensa mukaan.
Ja sitten vielä väitti että "Ylipapitar" on paha noita nainen?! 😅
- AnonyymiUUSI
Asia on kyllä ihan toisin.
Mitään ulkoista tai maallista en hallitse,
tai miten onkaan.
Ainut minkä hallitsen ja mitä mulla on enää,
on se mitä mulla on sisälläni.
Sitä sisäistä en kadota milloinkaan.
Sitä ei kukaan voi multa viedä.
Se onkin ainut mitä mulla on ja pysyy.
Se mitä tunnen ja tiedän on mun omaani.
Vaan ja ainoastaan mun ikiomaa.
Nyt, aina ja ikuisesti.
Eikä mulla todellakaan ole mitään tarvetta todistella mitään että kaikki olisi hyvin.
Koska mikään ei ole enää hyvin.
Mä pystyn hyvin sen myöntämään.
Ps ei tarvitse teititellä kuitenkaan,
olen ihan vaan minä, ei ole meitä.
Ja maallisella tasolla olen aina ollutkin.
Ikinä kenenkään yläpuolella yrittänyt edes olla.
Koska en ole yhtään parempi kuin kukaan muu.- AnonyymiUUSI
Avionrikkoja olet missä me kaikki muutkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Avionrikkoja olet missä me kaikki muutkin.
En kyllä tosiaankaan ole.
En yhtäkään liittoa ole rikkonut.
Enkä tuu rikkomaankaan.
En, vaikka niin on tehty mulle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä tosiaankaan ole.
En yhtäkään liittoa ole rikkonut.
Enkä tuu rikkomaankaan.
En, vaikka niin on tehty mulle.Miten liitto Jumalan kanssa? Hän loi ihmisen neljälle jalalle?
- AnonyymiUUSI
Joo-o. Otetaas vaik Aasian tsunami; ainoot, jotka vaistos ja ymmärs mitä tulee tapahtuu, oli paikallinen eläinkunta. -sivusta
- AnonyymiUUSI
eläimet käy herkillä vaistoamisasioissa.
Ihmisten olisi pitänyt osata lukea eläinten käyttäytymistä. Osa paikallisväestöstä hiffas mitä eläinkunnassa tapahtui. Esim.rotat pakeni laumoissa vuorille.
- AnonyymiUUSI
Nyt alkaa olla kun on politiikka ja ennustelija eukon jorinoita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset27417653Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"19212542Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El736252MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny405263Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään845083Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.594213NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun704036Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja603810Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1043726Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463189