Nostin "näkijälle" kortin

Anonyymi-ap

Se on Hallitsijatar.

Olet näkijä tippunut maalliselle tasolle. Hallitset ulkoisen mutta sisäisen olet kadottanut. Tämän epätasapainon takia teille tulee tarve todistella muille, että et olisi menettämässä otettasi korkeammasta.

Kortti kehoittaa teitä nöyrtymään.

46

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Lappuun merkkejä niin paljon kuin mahtuu kertoi uni.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä erikoistilanteessa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä erikoistilanteessa

Lappuja niin kauan että maistuu uni?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä erikoistilanteessa

"Syötä vähintään 15 merkkiä". Laastarista ei viel kukaan puhunu mitää. ;)
        -kehumatti

• Anonyymi
      UUSI

Mistäköhän sinä tietosi saat. Kuulostat juttuinesi kovin kateelliselta naiselta. Miksi vainoat palstalla tätä naista. Vai oletko mies joka haluaa naisen huonoon valoon.
      https://www.sunnuntainoita.com/the-empress
      Hallitsijatar on äiti maa. Itse rakkaus. Äitihahmo. Huolehtija. Puhut aika hirveitä asioita. Sinun kannattaa rukoilla pahat demonit itsestäsi pois. En halua kertoa sinusta enempää.

• Anonyymi
        UUSI

Mikäs hemmetin poukkoileva johdanto se tämä oli, palstasetä ja älöittäjä. Älöittäjä niin kuulikko yksäri kaksari

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs hemmetin poukkoileva johdanto se tämä oli, palstasetä ja älöittäjä. Älöittäjä niin kuulikko yksäri kaksari

Ps rukoilla hikoilla pahat demonit pois. Lol gubbe. Kokeilkaa hikimajaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ps rukoilla hikoilla pahat demonit pois. Lol gubbe. Kokeilkaa hikimajaa

Ja lopuksi opportunistinen kiintiöpeukottaja- et taida pal sisältöä pureksia vaa varmuuden vuoksi tuonne tuonpuoleiseen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lopuksi opportunistinen kiintiöpeukottaja- et taida pal sisältöä pureksia vaa varmuuden vuoksi tuonne tuonpuoleiseen

Kuulikko boi- the veil is open

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulikko boi- the veil is open

Ylellä on ollu pskaa ja palella on ollu yskää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ylellä on ollu pskaa ja palella on ollu yskää

Käsi iskee ilma koukkuu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käsi iskee ilma koukkuu

Maria iskee ulkoilmamainontaa. Tuttiruokintaa ei viel mainittu. ;)
        -korvalliset

• Anonyymi
      UUSI

Voihan valviirat ja elviirat. Täälläkin nostettiin lippuja ja lappuja ja huomattiin kuin koko pakka olisi vaihtunut jollain. Ei täällä ole. Onkohan siellä? Kuin jonkun muun pakka olisi vaihtunut tai jopa kadonnut. Tullut myös näkyviksi korteiksi, joita tulkitsee kuka mitenkin.

Hassua. Erittäin hassua.

• Anonyymi
        UUSI

Erään tietäjän kortit on katsottu. Tietonsa eivät suinkaan perustu kortteihin vaan aivan muuhun. Niiden takaa paljastuukin yhhyh. Tuosta tulikin mieleen, miten joku voi tietää, kehen kukakin on ollut yhteydessä? Siis niin, että kertoo siitä muualla, että joku on ollut yhteydessä esimerkiksi tietosuojavaltuutettuun tai johonkin muuhun tahoon? Entä miten joku voi tietää, mitä kukakin on kirjoitellut jonkun muun kanssa ja tuo niitä esille muualla? Entä kymmenet muut yksityiseen elämään liittyvät asiat, joista saa lukea muualla? Tiedät tämän ja annat tapahtua, mutta miksi? Koska siihen on aivan älyttömän hyvä syy. Useitakin. Yksi niistä on, että haluat näyttää muillekin, mikä olikaan homman nimi. Eihän sinua muuten uskoisi hänen manipuloimansa piiri. Vaan kun annat hänen itsensä tehdä sen koko työn siihen, että sen näkee sekin sokein. Se, joka yleensä viimeisenä huomaa.

Äh, meneepä liian mystiseksi,, joten olkoon. Tuo valviira kun tuli mieleen, niin jotenkin sain aasinsillan kuukkeliin isommalle puolelle ja siitä ajatus jatkui aika pitkälle muuallekin. Eikä ku hetkinen, nythän mä narraan, kun onhan se jo aiemminkin.. Nooh oli miten oli, hyvä päivä tulossa, eikö?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Erään tietäjän kortit on katsottu. Tietonsa eivät suinkaan perustu kortteihin vaan aivan muuhun. Niiden takaa paljastuukin yhhyh. Tuosta tulikin mieleen, miten joku voi tietää, kehen kukakin on ollut yhteydessä? Siis niin, että kertoo siitä muualla, että joku on ollut yhteydessä esimerkiksi tietosuojavaltuutettuun tai johonkin muuhun tahoon? Entä miten joku voi tietää, mitä kukakin on kirjoitellut jonkun muun kanssa ja tuo niitä esille muualla? Entä kymmenet muut yksityiseen elämään liittyvät asiat, joista saa lukea muualla? Tiedät tämän ja annat tapahtua, mutta miksi? Koska siihen on aivan älyttömän hyvä syy. Useitakin. Yksi niistä on, että haluat näyttää muillekin, mikä olikaan homman nimi. Eihän sinua muuten uskoisi hänen manipuloimansa piiri. Vaan kun annat hänen itsensä tehdä sen koko työn siihen, että sen näkee sekin sokein. Se, joka yleensä viimeisenä huomaa.

Äh, meneepä liian mystiseksi,, joten olkoon. Tuo valviira kun tuli mieleen, niin jotenkin sain aasinsillan kuukkeliin isommalle puolelle ja siitä ajatus jatkui aika pitkälle muuallekin. Eikä ku hetkinen, nythän mä narraan, kun onhan se jo aiemminkin.. Nooh oli miten oli, hyvä päivä tulossa, eikö?

” Siis niin, että kertoo siitä muualla, että joku on ollut yhteydessä esimerkiksi tietosuojavaltuutettuun tai johonkin muuhun tahoon” Ei kai gubbe sentää jonku vatun palstan takia sentään tyyliin hakekaa minulle tiato keskustietokoneelta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

” Siis niin, että kertoo siitä muualla, että joku on ollut yhteydessä esimerkiksi tietosuojavaltuutettuun tai johonkin muuhun tahoon” Ei kai gubbe sentää jonku vatun palstan takia sentään tyyliin hakekaa minulle tiato keskustietokoneelta?

Eipä nyt aivan noinkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

” Eihän sinua muuten uskoisi hänen manipuloimansa piiri. Vaan kun annat hänen itsensä tehdä sen koko työn siihen, että sen näkee sekin sokein. Se, joka yleensä viimeisenä huomaa.” Että yks ukko voi manipuloida kokonaisen piirin? Niin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

” Eihän sinua muuten uskoisi hänen manipuloimansa piiri. Vaan kun annat hänen itsensä tehdä sen koko työn siihen, että sen näkee sekin sokein. Se, joka yleensä viimeisenä huomaa.” Että yks ukko voi manipuloida kokonaisen piirin? Niin

Nooh ne manipuloinnit ja muut katsotaan muualla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä nyt aivan noinkaan.

Et siis ymmärtä niinku mtn ironian sarkasmin vivahteita, vaan pädet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nooh ne manipuloinnit ja muut katsotaan muualla.

Amen to that priest judah

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Setäsyndroomaan voi sairastua nuorempikin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nope. Kunhan totesin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaäijä lähettelee jopa alaikäisten kännyköihin haittaohjelmia, se ole mikään salaisuus mitä kyseinen pedari epätoivoissaan hommailee.. Se että äijä on vielä elossa ja vain ja ainoastaan syystä minkä jätän sanomatta nyt.

• Anonyymi
      UUSI

Sinulla on siis koko yövuoro mennyt taas palstalla povatessa? Sinä saat kohta monoa sieltä. Taas🤭

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä joissain toimistoissa saa vissii pikkusen pyörittää omaa sivubistestä nääs?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä joissain toimistoissa saa vissii pikkusen pyörittää omaa sivubistestä nääs?

Kuten bistroa vaikka.

• Anonyymi
      UUSI

Nostin ap:lle kortin kun näin tämä.
      Vaikka kiire tuleekin. Saatte itse lukea sen netistä:
      Lanttien 8 ja sekin on väärinpäin 😁 lukekaa tämän ap:n elämäntilanne
      https://www.sunnuntainoita.com/eight-of-pentacles
      Ehkä sinulla itsellä on vain minun elämäni murjomiseen pakkomielle? Kannattaa tosiaan suunnata se energia muualle ... 😉
      Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin

• Anonyymi
        UUSI

T. Näkijä 5:55 ja nyt tää loppu tältä päivää. En tule palstalle. Hyvää viikonloppua. Nauttikaa elämästä ja antakaa hyvän voittaa. Ei pahan ja negatiivisen💜

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

T. Näkijä 5:55 ja nyt tää loppu tältä päivää. En tule palstalle. Hyvää viikonloppua. Nauttikaa elämästä ja antakaa hyvän voittaa. Ei pahan ja negatiivisen💜

Kumba jaat jo kumajaa

• Anonyymi
      UUSI

Ei tulisi mieleenkään nostaa korttia sille joka ei sitä itselleen pyydä mikähän oli ap rvan tarkoitusperä ja millaiset perät muutenkin pistää miettimään

• Anonyymi
        UUSI

Koita ny keksiä jotai arvopohjasta paatosta vaikka? Sivusta T

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koita ny keksiä jotai arvopohjasta paatosta vaikka? Sivusta T

Eikö olekin perin inhimillistä,että kortinnostelijat ajautuvat nokkapokkaan.

• Anonyymi
      UUSI

I do all the do do’s i fast and s^it back up

• Anonyymi
      UUSI

Tulkitsetko kahvikupinjäljistäkin tulevaa ?

• Anonyymi
        UUSI

Herra- älä saata minua kiusaukseen tänää amen ei sutkautuksia

• Anonyymi
      UUSI

Oot sä skitsosebbbo kyllä monen alan asiantuntija. Kivaa vaihtelua nämä ennustajaeukkofantasiat kuitenkin, ottaen huomioon että kävyn ominta alaa on kuitenkin naisiin ja lapsiin kohdistuva väkivalta ja siitä skriivailu pitkin nettiä..

• Anonyymi
      UUSI

Oikea näkijä tietää ettei muiden energioihin ole asiaa ilman kyseisen ihmisen lupaa, joten voit painua mutakkoon feikki.

• Anonyymi
      UUSI

Ota selvää mitä hallitsijatar kortti aidosti tarkoittaa ennenkuin tulet suoltamaan soopaa tänne.

• Anonyymi
        UUSI

Kortti täytyy tulkita aina kontekstissaan. Huomaa että ei ole palstalaisilla ymmärrystä kuinka kortteja käytetään, mutta ymmärrän kyllä.

Tuo näkijä itse aloitti muuten. Survoi tulkitsemaan omiaan tuossa yhdessä taro tulkinta aloituksessa. Vähätteli ja "korjaili" tulkitsijan tulkintoja omien sanojensa mukaan.

Ja sitten vielä väitti että "Ylipapitar" on paha noita nainen?! 😅

• Anonyymi
      UUSI

Asia on kyllä ihan toisin.
      Mitään ulkoista tai maallista en hallitse,
      tai miten onkaan.
      Ainut minkä hallitsen ja mitä mulla on enää,
      on se mitä mulla on sisälläni.
      Sitä sisäistä en kadota milloinkaan.
      Sitä ei kukaan voi multa viedä.
      Se onkin ainut mitä mulla on ja pysyy.
      Se mitä tunnen ja tiedän on mun omaani.
      Vaan ja ainoastaan mun ikiomaa.
      Nyt, aina ja ikuisesti.

Eikä mulla todellakaan ole mitään tarvetta todistella mitään että kaikki olisi hyvin.
      Koska mikään ei ole enää hyvin.
      Mä pystyn hyvin sen myöntämään.

Ps ei tarvitse teititellä kuitenkaan,
      olen ihan vaan minä, ei ole meitä.
      Ja maallisella tasolla olen aina ollutkin.
      Ikinä kenenkään yläpuolella yrittänyt edes olla.
      Koska en ole yhtään parempi kuin kukaan muu.

• Anonyymi
        UUSI

Avionrikkoja olet missä me kaikki muutkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Avionrikkoja olet missä me kaikki muutkin.

En kyllä tosiaankaan ole.
        En yhtäkään liittoa ole rikkonut.
        Enkä tuu rikkomaankaan.
        En, vaikka niin on tehty mulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä tosiaankaan ole.
        En yhtäkään liittoa ole rikkonut.
        Enkä tuu rikkomaankaan.
        En, vaikka niin on tehty mulle.

Miten liitto Jumalan kanssa? Hän loi ihmisen neljälle jalalle?

• Anonyymi
      UUSI

Joo-o. Otetaas vaik Aasian tsunami; ainoot, jotka vaistos ja ymmärs mitä tulee tapahtuu, oli paikallinen eläinkunta. -sivusta

• Anonyymi
        UUSI

eläimet käy herkillä vaistoamisasioissa.
        Ihmisten olisi pitänyt osata lukea eläinten käyttäytymistä. Osa paikallisväestöstä hiffas mitä eläinkunnassa tapahtui. Esim.rotat pakeni laumoissa vuorille.

• Anonyymi
      UUSI

Nyt alkaa olla kun on politiikka ja ennustelija eukon jorinoita

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      274
      17653
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      192
      12542
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      73
      6252
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      40
      5263
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      84
      5083
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      59
      4213
    7. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      70
      4036
    8. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      60
      3810
    9. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      104
      3726
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3189
    Aihe