Eikö Tuusniemen kaupoissa ole myynnissä einesruokia kun pitää Pyhännältä kuljettaa muovipussiruokaa korven asukkaiden rappusille.
Ja parasta mitä kuulin, oli se kun elämässä hyvään tottuneen somevaikuttajan makunystyrät pystyy vaikuttamaan vain Turkissa viljellyt maissinjyvät.
Muovipussi ruokinnasta
26
483
Vastaukset
- Anonyymi
Sanomista tulee teki mitenkä tahansa. Aina on joku vinkumassa.
- Anonyymi
Mitä sitten, ei elämä ole niin vakavaa.
- Anonyymi
Raimon käyttämä sana tuo vinkuminen.🤔
- Anonyymi
"Sanomista tulee teki mitenkä tahansa. Aina on joku vinkumassa."
Sinähän se vingut!
Tämä on keskustelusivusto, etkö sinä tätäkään asiaa tiennyt?- Anonyymi
Olisko mitään hankkia elämä ? Ei normi ihminen keskustele muiden asioista kun naamatusten jos aihetta mutta paskahousu vinkuu vain nimettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko mitään hankkia elämä ? Ei normi ihminen keskustele muiden asioista kun naamatusten jos aihetta mutta paskahousu vinkuu vain nimettä.
Erittäin hyvin sanottu! Ja totuus.
- Anonyymi
Pyhännän ruoka voittaa mennentullen kaupan einekset. Erittäin hyvä vaihtoehto esim vanhusten ateriapalvelu ruoalle.
- Anonyymi
https://www.s-kaupat.fi/tuote/kotimaista-riisipuuro-300g/6415712905088
Tänään lämmitin mikrossa lieksalaista riisipuuroa, vain 1,40 euroa 300 gramman purkki Ässällä.
Oli hyvvee! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.s-kaupat.fi/tuote/kotimaista-riisipuuro-300g/6415712905088
Tänään lämmitin mikrossa lieksalaista riisipuuroa, vain 1,40 euroa 300 gramman purkki Ässällä.
Oli hyvvee!Raakaa puuroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raakaa puuroa.
Parasta riisipuuroa mitä olen koskaan syönyt, todella luipakkaa lusikoitavaa ja täyteläisen makoisaa.
Vain pari minuuttia posliinikupissa kannen alla mikrossa, sitten vain nokare Oivariinia tai Alentajaa puuroon silmäksi ja nauttimaan.
Alentajan kanssa makunautinto oli suorastaan mahtava.
Ja hinta, vain 1,39 € 300 gramman annos.
Kiitokset Lieksaan puuron keittäjille❤️👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta riisipuuroa mitä olen koskaan syönyt, todella luipakkaa lusikoitavaa ja täyteläisen makoisaa.
Vain pari minuuttia posliinikupissa kannen alla mikrossa, sitten vain nokare Oivariinia tai Alentajaa puuroon silmäksi ja nauttimaan.
Kiitokset Lieksaan puuron keittäjille❤️👍Ei ole hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitokset Lieksaan puuron keittäjille❤️👍Minä jatkan tuota vähän maidolla. Sitten lämmitän mikrossa. Hyvää ruokaa jos on kiire eikä kerkiä puuroa itse keittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä jatkan tuota vähän maidolla. Sitten lämmitän mikrossa. Hyvää ruokaa jos on kiire eikä kerkiä puuroa itse keittää.
Kyllä on hyvää lieksalainen riisipuuro.
- Anonyymi
Sama kai se missä pussissa ruuat tuodaan,eikö.
- Anonyymi
Kun ei oikeinkirjoitus suju hönö vieläkään. Jäit TAAS kiinni 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei oikeinkirjoitus suju hönö vieläkään. Jäit TAAS kiinni 😉
No hehe😁😁
- Anonyymi
Melko rauhallista elämää on saanut elää T Juvonen Kosulan korvessa ennen kuin aloitti työntämään naamaansa internettiin.
- Anonyymi
Pilasi savolaisen maaseudun miehen maineen.
Tänään jokainen maaseudun ikääntyvä mies näyttää metsämanilta. - Anonyymi
Pian kaikki maaseudun asukit ovat pussiruokinnassa.
- Anonyymi
Mites kaupungissa olleet jo avuttomat 70-luvulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites kaupungissa olleet jo avuttomat 70-luvulta.
"Mites kaupungissa olleet jo avuttomat 70-luvulta."
Eikös ne viisaimmat ja osaavimmat muuttaneet maalta kaupunkeihin 60- ja 70- luvulla?
- Anonyymi
Missä lie somevaikuttajan haju ja makunystyrät kehittyneet, ukin kammarissako?
Joskus sekin maissinjyvien poksauttelun taito ja kehitys olisi syytä näyttää aivan käytännössä, tunnistaako omansa jos neljä muuta poppareiden poksauttelijaa käristäisi maisinjyviä omissa kattiloissaan.
Valmiit popparit laitettaisiin kuppeihin ja itse ukkopoppari astuisi lavalle silmät sidottuina maistelemaan viidestä kupista. - Anonyymi
Pyhännän pussiruuasta suapi hyvvee kun tuunovvaa, kilon möhkäkeen laittaa jauhelihhoo ,niin aavot.
- Anonyymi
Kun käristää pannussa kilon jauhelihaa ja sotkee sekaan muovipussillisen pyhäntäläisiä käristepottuja niin jo pelkkä ajatus alkaa närästämään.
- Anonyymi
Ei oo muovikassin voittanutta,notta näin.
- Anonyymi
https://www.oikiaruoka.fi/products/jauheliha-perunasuikalevuoka
No huh huh, ompa ärmäkän näköistä pussievästä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724128
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573813Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522354Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?442151Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361925- 491829
- 991626
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551603- 481592
- 571463