Mua vielä?
Rakastatko sä
38
462
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan valtavasti häntä naista..
- AnonyymiUUSI
Tahdotko kertoa,
milloin viimeksi olette nähneet toisenne?
-naiselta sivusta, joka rakastaa miestä, ja kaipaa rakastamansa rakkautta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tahdotko kertoa,
milloin viimeksi olette nähneet toisenne?
-naiselta sivusta, joka rakastaa miestä, ja kaipaa rakastamansa rakkauttaTänään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänään.
Pitää paikkaansa sinä sivullinen omija. 14:32
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänään.
Kiva, kun vastasit. Itsellä siitä on aikaa, kun sain viimeksi katsoa häntä silmiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, kun vastasit. Itsellä siitä on aikaa, kun sain viimeksi katsoa häntä silmiin.
Paljonko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko?
On mennyt jo yli 1,5 vuotta. Aika menee niin nopeasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On mennyt jo yli 1,5 vuotta. Aika menee niin nopeasti.
Eipäs ole. 14:32
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs ole. 14:32
Niin sinähän jo laitoitkin, että olet tänään nähnyt hänet, jota rakastat. Kauniiseen kommenttiin vain tuli meitä muitakin kommentoimaan.
En edes tiedä kuka olet.
- AnonyymiUUSI
Rakkaus syttyisi horroksesta heti, kun oltais lähekkäin kahdestaan.
- AnonyymiUUSI
Tuleeko sitä hetkeä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko sitä hetkeä
Sinä et halua läheisyyttä tai s*ksiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat seksiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat seksiä
Koska olen mies ja sinä niin viehättävän näköinen nainen. 🫶😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen mies ja sinä niin viehättävän näköinen nainen. 🫶😘
Eikö muuta kuin pelkkää sitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat seksiä
No kukapa ei :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö muuta kuin pelkkää sitä
Sanoinko niin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sanoinko niin.
Et mutta kysyin?
- AnonyymiUUSI
Ikuisesti rakastan sinua kuten sinulle irl myös aikoinani kerroin, ei ole kadonnut mihinkään vaikka emme olekkaan enää yhdessä.
- AnonyymiUUSI
totta kai
- AnonyymiUUSI
Rakastan yhtä paljon, kuin 12.10 irl viestissä laitoin miehelle.
- AnonyymiUUSI
luultavasti en.
- AnonyymiUUSI
Tuo on sikäli huono vastaus, että todennäköisesti et ole ap:tä koskaan rakastanutkaan. Tuskin tuntenutkaan. Silloin ei voi vastata kysymykseen "...vielä?"
- AnonyymiUUSI
Rakkaus on aika vahva ilmaus ihmisestä johon ei ole edes vielä päässyt tutustumaan...ihastuminen lienee oikeampi termi.
- AnonyymiUUSI
Tämähän ei ole totta, sikäli kun kukaan ei voi toisen puolesta määrittää miten asiat kokee tai tuntee. Itse en tunne erästä kunnolla, mutta tunnen vahvemmin ja syvemmin kuin ikinä ennen mukaanlukien ensimmäinen rakkaus, joka johti pitkään suhteeseen ja lapsiin. Että pidä termisi itselläsi. sivu
- AnonyymiUUSI
En. Olet ärsyttävä.
- AnonyymiUUSI
Itse olet rakas.
- AnonyymiUUSI
Niin mäki sua 🫠
- AnonyymiUUSI
Rakastan P- miestä ❤️.
Mn tumma- AnonyymiUUSI
Pauli??
- AnonyymiUUSI
joo mä myönnän.
- AnonyymiUUSI
Liian monta kertaa, kun rikkoi mun rajoja monella eri tavalla, niin kyllä ne tunteet siinä karisi.
- AnonyymiUUSI
Olen pahoillani niistä. :( Tunteet veivät liikaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei selitä niitä tilanteita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollainen tilanne.
- AnonyymiUUSI
Kyllä sen varmasti minusta näit 🌹
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256639MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny545692Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.794438NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun894321Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1164112Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841456HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a271270- 811267
- 3421266
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?35988