Otanko jonkun muun

Anonyymi-ap

jos en sua saa...?

Kun ei sitten yhtään kiinnosta kukaan muu. Inhoan nähdäkään ketään muuta. Ei hitto mies!

Sano sinä.

30

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tee mitä haluat. Olet itsenäinen voimaantunut nainen.

• Anonyymi
        UUSI

Haalii satunnaisella s**sillä onnellisuuden tunteita, mutta on kyvytön ymmärtämään mikä voisi olla pidemmän onnen resepti. Kulttuurimuutoksen harhauttama oman elämänsä girlboss.

• Anonyymi
      UUSI

Ei Multa.
      Ei mitään paniikkia.
      Lähestyt kun siltä tuntuu.
      Se jää nähtäväksi olenko sitten varattu.
      Varattuna se on tietysti ehdoton nou.

• Anonyymi
        UUSI

Sama naiselle. Jos hän lähestyy, niin kaikki on ok. Vastaus riippuu täysin siitä, olenko silloin varattu. - sivu

• Anonyymi
      UUSI

ota mut

• Anonyymi
      UUSI

Älä ota ketään muuta.

• Anonyymi
      UUSI

Jöö.0

• Anonyymi
      UUSI

Tietenkin otat toisen. Ei kannata jäädä yksin jos haluaa parisuhteen. Minä en ketään enää halua tämä oli viimeinen suhde.

• Anonyymi
      UUSI

Tympeää olla jonkun kanssa vaan olemisen vuoksi.

• Anonyymi
      UUSI

Eiks synergias oikein toimi? - Ei näköjään.

• Anonyymi
      UUSI

Ota pois, mutta onnellinen olisit mun kaa

• Anonyymi
      UUSI

Herra on hyvä ja jatkaa vaan entiseen malliin 😉😂

• Anonyymi
        UUSI

Mitä kuvittelet tietäväsi?

• Anonyymi
        UUSI

Eikös tämä ollut naiselta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tämä ollut naiselta?

Oli.

• Anonyymi
      UUSI

Etköhän sinä ole itse vastuussa elämästäsi ja valinnoistasi. Jos kynnys ottaa yhteyttä mieheen josta tykkäät on liian iso mutta kynnys lähestyä miestä joka ei sua oikeasti kiinnosta. Eletään vain kerran ja se on itsestä kiinni minkälaisen tulevaisuuden haluaa. Voit elää unelmaa tai sitte voit elää "pirkka" tai "temu" unelmaa. En oikein ymmärrä aloitusta sinun elämästähän on kyse ja kyllä ainakin siinä kohtaa nostaisin oman hyvänolon ja onnellisuuden etusijalle ja ainakin YRITTÄISIN häntä kuka kiinnostaa oikeasti.

• Anonyymi
        UUSI

Eihän sekään välttämättä aina tuo hyvää oloa tai onnea! Riippuu millainen toinen lopulta on ....
        -sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Sullehan sopii paremmin nuo tunteettomat jutut tuntemattomien kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

No kyse on sun elämäatä sähän olet oikeutettu elämään elämäsi niin kuin haluat mu millasta luulet siitä tulevan kun olet yhdessä sellaisen kanssa jota et edes halua ihan näi vinkkinä miehet harvoin on suhteessa jossa eivät pillua saa vaikka suhde ei muuten toimiskaan

• Anonyymi
      UUSI

Sinkkumiehenä otan hänet ketä haluan rinnalle vaimoksi ja viimeiseksi

• Anonyymi
        UUSI

Millohan sitte sinkkuudut? Eiköhän morsmaikullaki oo sanansa sanottavana?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millohan sitte sinkkuudut? Eiköhän morsmaikullaki oo sanansa sanottavana?

Enpä ymmärtänyt minäkään ylempää..sinkkuna ottaa ketä haluaa? Myöhemmin vaimon just

• Anonyymi
      UUSI

Hän on jo kertonut sen!

• Anonyymi
      UUSI

Saat minut jos vaan kysyt... Harmillista että koet niin että muita miehiä on helppo lähestyä mitkä sinua ei edes kiinnosta. Miksi minua on sitten niin vaikea jos pidät minusta? En ymmärrä yhtään sinua ja miksi edes sanot tuolla tavalla? No en minä tiedä jos minä olen sitten niin vaikea ja vastenmielinen niin saat etsiä kenet vaan haluat sinun päätöshän se on mitäpä minä siihen enää. Tässä olisin ollut jos vaan olisit ollut kiinnostunut. Minäkin kyllä lähestyin sinua mutta löit jarrut päälle silloin. Ikävää että uskot muiden puheita jotka puhuvat minusta selkäni takaa pahaa ja samalla pilaavat meiltä molemmilta mahdollisuuden onneen. Mikä heidän agendansa on? Että kumpikin elää mahdollisimman surullisesti toinen toistaan kaivaten? Ehkä on kuitenkin sitten parempi että etsit jonku toisen jos olen kaikinpuolin epäilyttävä jne. Ikävää että et uskonut että olisin ollut tosissani ja rakastan.

• Anonyymi
        UUSI

Kukaan ei ole puhunut mitään, enkä ole kysynyt.

• Anonyymi
        UUSI

Aloitan puhumisen hänelle, kohta onkin lapaluut ja niska kasvojeni edessä. Keskustelu kääntyy aika nopeasti hänen suustaan tulevaksi. Näin se menee, silti olen koukussa, niellyt syötin.

Onnea sinulle, olet erilainen.

Ap

• Anonyymi
      UUSI

Ei mitään järkeä.Ota sit ku tulee uus flow.

• Anonyymi
        UUSI

Ei oo enää tulossa.

• Anonyymi
      UUSI

Enpä näemmä kelpaa joten en enää edes yritä. Viimeksi otin siipeni niin pahasti että sai mun puolesta riittää.
      Parempi kun ymmärtää antaa ajoissa periksi.
      Helpottaa jäljellä olevaa surkeaa elämää ja kaikki odotukset katoavat kun ei ole mitään toivoa mistään. Elämä ilman tiettyjä seikkoja ei ole elämää vain ainoastaan olemista ja selviytymistä. Elämästä nauttiminen on etuoikeus jota ei rumalla köyhällä ja hiukan sairaallakin ole. Raha ulkonäkö ja menestys ovat nykymaailmassa kaikki kaikessa ja ilman niitä et ole yhtään mitään. Pelkkä naurunalainen häviäjä. Vain kasa pskaa elämässä menestyvän ihmisen silmissä.

• Anonyymi
      UUSI

Tulet nyt aamulla mun luokse ja otat mut. Yksinkertaista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      125
      6639
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      54
      5692
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      79
      4438
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      89
      4321
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      116
      4112
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      84
      1456
    7. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      27
      1270
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      81
      1267
    9. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      342
      1266
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      35
      988
    Aihe