ihan vaan, koska se oli omasta mielestä hauskaa? Ja nyt se firma myy niitä tietoja eteenpäin. Missä niitä tietoja säilytetään ja mitä niillä tiedoilla tehdään?
Kuka jaksoi miettiä tätä e n n e n kun syötti sinne tietoja?
Olen surullinen siitä, miten herkästi suomalainen loukkaa
yksityisyydensuojaa.
Moniko laittoi sinne ihmisten tietoja lupaa kysymättä
22
211
Vastaukset
- Anonyymi
Puhutaan siis My heritage ja Geni saittien keräämistä tiedoista.
- Anonyymi
Tää on yhden tiedon mukaan israelilainen firma
ja olisin voinut kertoa e t u k ä t e e n
kuinka siinä tulee käymään.
Miksi? Koska siinä … maassa vaan tehdään sellaista.
Nyt siellä kerätään kuvia
ja homam sanallistetaan aina
siten, että SINÄ KUVITTELET
saavasi jotain.
Ne keräs ihmisten nimet, sukulaisuustiedot, dna testit
NYT NE KERÄÄ KUVAT.
TE MAKSOITTE SEN TIEDOSTON PERUSTAMISESTA.
Eri maissa on erilaiset lait
… suomalainen kitisee ”ei saa pitää henkilötietorekisteriä”
niin….israelin kansalainen, jenkki tai mikä tahansa uskis
ei … ei ole kuulutkaan… - Anonyymi
Kannattaa,mennä,seurakunnan,kirkkoherran,virastoon,sopia,aika,saa,tietoa
- Anonyymi
Täyssin samaa mieltä. Hirveä moka - israelilaiset tekevät kuvien ja DNA-tietojen perusteella personalisoitavissa olevia drooneilla ammuttavia täsmäpommeja. Nyt kun Trump ajaa USAn ja Euroopan sotaan keskenään, Israel varustaa USAta noilla täsmäpommeilla.
- Anonyymi
Israelilaiset on tätä suunnitelleet pidempään, ja MyHeritage on tärkeä osa suunnitelmaa. Sillä on myös merkittävä amerikkalaisomistus, Trumpin käskystä.
- Anonyymi
Mitä minä sanoin. Olen jo kauan aikaa puhunut Israelilaisten täsmäpommeista. Ja nyt ne ovat toteutumassa.
- Anonyymi
Trump sopinut israelilaisten ja venäläisten kanssa tästä
- Anonyymi
Kuvat ja DNA menee suoraan Trump hallinnon käyttöön myös
- Anonyymi
Melkoinen eskalaatio on nyt tapahtunut. Eipä olisi uskonut. Minä ennustin tämän jo kauan aikaa sitten.
- Anonyymi
Israelilaiset kehittelevät Planck-pommia, säikeet vahvistavat itseään, täsmä-DNA:n perusteella
- Anonyymi
Poliisi asia
- Anonyymi
Orpon hallitus on mukana
- Anonyymi
Bioaseita siis täsmäpommit
- Anonyymi
Elinikäisiä vankeustuomioita on tuomittu jos laittaa näitä tietoja
- Anonyymi
Kattelin tossa ylen aamu teveetä, niin miks siinä lukee presidentti Sauli Niinistö, kun sitä haastateltiin? Ei mun mielestä enää ole presidentti?!
- Anonyymi
Presidentti on kuolemaansa saakka arvonimellä presidentti.
- Anonyymi
Joo, tähän on nyt tultu! Valtava juttu!
- Anonyymi
Tämä onkin melkoinen paukku!
- Anonyymi
Tämä on poliisi asia
- Anonyymi
Välitätkö hiuksista?
- Anonyymi
Ripikirja keiky 1863 ylä nb lähti Maria themadotyor tähti mihin entä gb
- Anonyymi
Trump ja Abu Dhabi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116