Toivetta et vielä kohdattaisiin ja teetkö sen asian eteen mitään?
Onks sulla
14
381
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tumpelo kaipaa selkeän ohjeen mitä tekee
- AnonyymiUUSI
Ostat junalipun huomiseksi aamuksi tai köröttelet autolla tänne, sitten mietitään mitä tehdään.
Laita viesti, että millä junalla tuut vai tuutko autolla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ostat junalipun huomiseksi aamuksi tai köröttelet autolla tänne, sitten mietitään mitä tehdään.
Laita viesti, että millä junalla tuut vai tuutko autolla.Näin helppoa se on, turvallista matkaa! 🤣
- AnonyymiUUSI
Minua vituttaa suunnattomasti, kun tuntuu että aikomukseni on jotenkin kirottuja ja ne hetket ja päivät, kun olen ajatellut kummallakin olevan edes pieni rauha jutella vaikka puhelimessa, menevät ristiin.
- AnonyymiUUSI
Toiveita olisi, mutta ei ole aikomusta tehdä enää mitään.
- AnonyymiUUSI
No teithän vastakin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No teithän vastakin
Rajansa kaikella
- AnonyymiUUSI
Nähdään kun nähdään, meneekö siihen sitten viikko vai puolitoista vuotta kun nähdään, se jää nähtäväksi. En ainakaan ala käydä joka viikonloppu baarissa sinua etsimässä. Mutta olisihan se silti ihan kiva sinua nähdä.
- AnonyymiUUSI
Haluan tavata vain P- miehen kanssa ❤️.
Mn tumma- AnonyymiUUSI
Mee vaikka sen T.n luo jonka matkaan lähdit. tai jonkun muun mitä sen jälkeen
löysit
- AnonyymiUUSI
Uskoa, toivoa ja rakkautta löytyy tältä naiselta
-🌹 - AnonyymiUUSI
Huomenna länteen tuleeko lunta et näkee ajaa ❄️❄️
- AnonyymiUUSI
Minä tekisin mutta vaikea uskoa että se nainen piittaisi tämmöisestä isosta sylivauvamiehestä mitään.
- AnonyymiUUSI
Ei todellakaan sen jälkeen mitä teit. Eikö ole löytynyt vieläkään oikeaa miestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746314MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415388Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.604255NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734122Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja663880Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691167- 571000
- 304999
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32850Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62811