Punalaputetut

Anonyymi-ap

Menin aamulla hiukan 7 jälkeen cittarin viemään pakettia ja sieltä tulee jo hienoissa vaatteissa rouva korin kans kassalta ja kori täynnä punalappusia tuotteita.
Mun mielestä ne punalaputetut sais jättää lapsiperheille. Rikkailla on rahaa ostaa normaali hintaiset tuotteet
Itse jossain vaiheessa ostin puoleen hintaan paisto pisteen tuotteita, mut en enää niitäkään aikoihin. Ei siellä kukaan jaksa jonottaa ja ne tuotteet pitäs syödä samana päivänä

5

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei kannata punalaputettuja määräänsä enempää kenenkään ostaa, oli sitten rikas taikka ei. Jonkinlaista kohtuutta voisi silti harjoittaa, ettei nyt vaikka samaa tuotetta kovin montaa rohmua. Paras näissä aletuotteissa on se, että tulee välillä jotain uutta maistettua kun kaupassa helposti aina samat tuotteet tulee valittua.

• Anonyymi
      UUSI

Olen sen verran epäluuloinen ruokien suhteen, että jätän mieluusti punalaput muille. Päivämäärää pitää olla ainakin 5 päivää jäljellä, kala tietysti syödään mahdollisimman pian.

• Anonyymi
        UUSI

Samat sanat. Punalaputetut lihat ja hevit ainakin on parhaat päivänsä nähnyt jo monta päivää sitten, mutta esim. hapanmaitotuotteet (maitokin) eli jugurtit, viilit ym. sekä sellaset salaatit, joissa on etikkaa tai sitruunaa on yleensä ihan hyvää vielä.

Tässä mielessä en ymmärrä miten jotkut hyvätuloiset pihistelee syömisten kanssa. Elävätkö muuten myös samoin vai onko vain ruoka jokin pakkomielle, kuten toisille on? Se ei suinkaan ole ainut keino edes säästää, että ostaa punalaputettuja

lajijasuris

• Anonyymi
      UUSI

Minkälainen on ”hieno rouva”?

• Anonyymi
      UUSI

Leipää ei viitsi valmiiksi vanhana ostaa eikä ainakaan kalaa mutta jotain kuivatuotteita, piimää tai jugurttia voi useimmiten montakin päivää päiväyksen jälkeen syödä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6314
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5388
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      60
      4255
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4122
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      66
      3880
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      69
      1167
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      57
      1000
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      304
      999
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      850
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      811
    Aihe