Kirjoitan, en koe pakkoa tänne kirjoittaa tai tarvetta jäädä.
Motiivini kanssasi olivat aikoinaan hukassa ja etsin sinusta jotain sellaista, mitä sinussa ei ollut ja jota kipeästi tahdoin nähdä. Menneet ovat kuitenkin menneitä. Taakse jäänyttä elämää. Nyt on tämä hetki tässä.
Haluan tarjota ystävyyttäni. Koen, ettet ehkä taida aidosti ymmärtää, että välitän ihan puhtaasta sydämestäni, en vain jonain omien tarpeideni täyttäjänä. Käyn kuitenkin lävitse isoja asioita elämässä. Yksi ystävä juuri nyt ja olla olemassa, läsnä, ei olisi liikaa, ei liikaa vaadittu.
En halua menettää sinua elämästäni. Tietenkin se on täysin eri asia, jos et vain tahdo. Minä en siitä loukkaannu, jos se on tahtosi. Tahtoisin siinäkin tapauksessa kuitenkin, että kertoisit sen suoraan minulle. Se auttaisi sekin jatkamaan matkaa. Se auttaa, totuus.
Yhden salama salamin kirje hiljaisuudelle
32
354
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tahtoisit että toinen kertoo suoraan sulle
mutta kuitenkaan et itse voi suoraan tätä sanoa tai tunnisteilla edes teistä.- AnonyymiUUSI
Hän tunnistaa minut kyllä. :)
Jos ei, niin ihmettelen.
Hänen ei tarvitse edes täällä asiaa jakaa, vaan toivonkin henkilökohtaisella tasolla yhteydenottoa.
- AnonyymiUUSI
"ystävä juuri nyt ja olla olemassa, läsnä,"
Ystävä on ystävä : )- AnonyymiUUSI
No ei se ole, jos ei tiedä, haluaako toinen sitä ja vuosien hiljaisuus ja huomiotta jättäminen, ei minulle sitä edusta, jollekin toki voi.
ap.
- AnonyymiUUSI
Täälläkin eletään liiankin isoja, vaikeita
ja vakavia aikoja ja asioita yksin kestettäväksi.
Ystävä olis ollut tarpeen todellakin.
Joku joka on elämässä oikeesti,
vaikka vaan kuuntelemassa mutta kunhan olisi.
Mutta oli liikaa vaadittu kun tollasta ees toivoin.- AnonyymiUUSI
Jatkan tähän omaani jonka ohitit huomioimatta ollenkaan, et pidä tärkeänä mitään muuta kuin itsesi ja omat asiasi. Löydän kyllä noista mitä sä kirjoitat vaikka mitä, mut onko sillä merkitystä vaikka tunnistan kun ei sulle ole väliä ku sä itse.
Että aidostipa välität tosiaan, kuten sanoin,
liikaa toivottu että merkitsen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan tähän omaani jonka ohitit huomioimatta ollenkaan, et pidä tärkeänä mitään muuta kuin itsesi ja omat asiasi. Löydän kyllä noista mitä sä kirjoitat vaikka mitä, mut onko sillä merkitystä vaikka tunnistan kun ei sulle ole väliä ku sä itse.
Että aidostipa välität tosiaan, kuten sanoin,
liikaa toivottu että merkitsen.Olen pahoillani, että ohitin.
En halua pahoittaa muiden palstalaisten mieltä.
Toivottavasti löydät hyvän ystävän. Oikeanlaisen juuri sinulle.
ap.
- AnonyymiUUSI
Ai niin. Lupaan kunnioittaa sinun rajojasi, kunhan sen suoraan kerrot. Minä en muutu tomuksi tai siitä sula, vaikka sanoisit, etten ole arvoisesi ystävä. Toivon ennenkaikkea rehellisyyttä, totuutta. Hiljaisuus ei sitä minulle tule kertomaan, mutta ihminen hiljaisuuden takaa voi sen tehdä.
- AnonyymiUUSI
Ystävyys ei almuna toimi siitä on jo tuhat laulua kirjoitettu.
- AnonyymiUUSI
Ei niin, jos se asia niin on.
ap. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, jos se asia niin on.
ap.Onko viesti naiselta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko viesti naiselta?
En halua tuottaa vääriä toiveita ja tunteita muille. Tiedän, että hän tekee sen mukaan, minkä kokee oikeaksi. Siksi kirjoittamani on ehkä turhaakin.
ap. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En halua tuottaa vääriä toiveita ja tunteita muille. Tiedän, että hän tekee sen mukaan, minkä kokee oikeaksi. Siksi kirjoittamani on ehkä turhaakin.
ap.Tee itse kerrankin oikein.
Äläkä pidä vain itseäsi tärkeänä.
- AnonyymiUUSI
Vastaisin jos tietäisin että sinä kirjoitat minulle. Kyllä itsekin mietin asioita.
- AnonyymiUUSI
Vantaa minulle että kenelle tarjoat ystävyyttä? Näimmekö tänään?
- AnonyymiUUSI
Kirjoitan puulle.
Puulle, jolla on samat juuret.
Puu, jonka juurella otimme kirveemme esiin.
Sanoimme, katkomme juuret ja tuhoamme sen.
Poltamme sen maan tasalle.
Mutta se ei kuollut, kannosta lähti uusi verso.
Verso, joka ei ole kuollut ja se yhä elää.
Puhunko vieläkään äänellä, jonka voisit kuulla?
ap.- AnonyymiUUSI
Haista sinä pitkä pska ja jatka valheitas jossaki muualla.
- AnonyymiUUSI
Kaunis kielikuva.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis kielikuva.
Mielikuvitus onki sitte jotaki aivan muuta. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Ei me laskettiin ne kirveet siihen puun juurelle,
ja lopun varmasti muistat oikein hyvin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei me laskettiin ne kirveet siihen puun juurelle,
ja lopun varmasti muistat oikein hyvin.No mitä sitten sinun mielestäsi tapahtui?
Annoimmeko sen käppyrämännyn jäädä kitukasvuiseksi, jonka yllä suuret puut veivät kaiken valon ja tukahduttaen sen?
Niinkö sille kävi, kun sinun kirveesi laskettiin?
Kun palasin puun juurelle palon jälkeen, savuaville raunioolle, en nähnyt enää elämää.
ap. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten sinun mielestäsi tapahtui?
Annoimmeko sen käppyrämännyn jäädä kitukasvuiseksi, jonka yllä suuret puut veivät kaiken valon ja tukahduttaen sen?
Niinkö sille kävi, kun sinun kirveesi laskettiin?
Kun palasin puun juurelle palon jälkeen, savuaville raunioolle, en nähnyt enää elämää.
ap.Täällä ei ainakaan kohta näy elämää.
Siinä nää vaikeet ja vakavat tilanteet täällä yksin.
Kun toinen vaan ei välitä.
- AnonyymiUUSI
Kerron puusta yhden asian.
Se todella tarvitsi kulotusta, poikkileikkausta.
Se, kun oli sisältä mädäntynyt.
Sen oksia oli tuhoeläimet syöneet.
Kun puusta kasvaa uusi puu, se on entistä vahvempi.
Sen runko voi ottaa maasta ravineita ja auringosta valoa.
Se ei jää kitukasvuiseksi, vaan pääsee todelliseen loistoonsa.
Se aiempi runko, ei olisi siihen kyennyt.
Uusi sen sijaan on toista maata.
Uskotko tämän? Minä uskon niin.
ap.- AnonyymiUUSI
Uskon noin, uusi alku, uusi tarina. Haluaisin ystävyyttä noilla ehdoin kuin kerrot.
- AnonyymiUUSI
” Motiivini kanssasi olivat aikoinaan hukassa ja etsin sinusta jotain sellaista, mitä sinussa ei ollut ja jota kipeästi tahdoin nähdä”
Toivoisin, että kertoisit, mitä halusit nähdä?
Itse olisin halunnut näyttää hänelle lempeyden ja rakkauden. Olisin halunnut välittää huolenpitoa. Välitin ihan muita asioita, mutta huomasin, ettei se haitannut.
Lopulta.- AnonyymiUUSI
Kerron kuin hänelle.
Kun yksityisessä elämässäni oli vaikeaa, asetin hänelle odotuksia ja toiveita, jotka eivät olleet hänen vastuullaan.
Itse uskon, että metsä vastaa, miten sinne huudetaan. Olin piikikäs, oikukas, turhamainen, itsekäs. En syytä huutoon vastaamisesta. Suren sitä, ettei minulla ollut kykyä silloin, mutta kuten kirjoitin puista kertomalla...menneisyyttä ei voi muuttaa, ainoastaan tässä hetkessä voi toimia. Haluaisin kertoa hänelle, etten katso menneisiin, mitä tapahtunut onkin.
ap.
- AnonyymiUUSI
Olen tehnyt mitä voin tehdä. Nämä jutut saat käsiisi tai et. Ihmiset jatkavat elämäänsä joka tapauksessa, iloineen ja suruineen. Tiedät toimia sen mukaan, mikä sinulle on parhaaksi ja oikein. Ehkä elämä on hyvästejä, kenties jälleennäkemisiä, aika näyttää. En voi koko elämää laittaa jäähylle, on vielä paljon koettavaa ja nähtävää ja erityisesti opittavaa.
Hyvää elämää tärkeälle ystävälleni hänen omalla tiellään, sinne missä kuljetkin.
ap.- AnonyymiUUSI
Ensinnäkään mä en saa enää mitään yhteyttä, keneenkään. Joten joko itse laitat viestiä jos
olin tärkeä ystävä ikinä, tai sitten et.
Tulevaisuus on sun päätökses vallassa.
- AnonyymiUUSI
Mukavaa palstaelämän jatkoa.
- AnonyymiUUSI
Oikeastaan haluaisin lopettaa jo kaikki nämä palstailut. En taida enää tavita näitä. Ne on tehnyt tehtävänsä.
ap. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan haluaisin lopettaa jo kaikki nämä palstailut. En taida enää tavita näitä. Ne on tehnyt tehtävänsä.
ap.Jep. Uus elämäs puutarhatonttuna odottaa sua OMAN nurkkas takana.
Äläkä ees kuvittele palaavas toisten maille. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Uus elämäs puutarhatonttuna odottaa sua OMAN nurkkas takana.
Äläkä ees kuvittele palaavas toisten maille.Ei multa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256639MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny545692Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.794438NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun894321Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1164112Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841456HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a271270- 811267
- 3421266
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?35988