Sopii suhun niin hyvin.
Sitä saa mitä tilaa..
60
701
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä tilasin työpaikan ja työn sekä intohimoisen rakkaussuhteen. Ei ole kumpaakaan (vielä) näkynyt.
Toimitettiin vissiin, jonkun toisen tilaus.- AnonyymiUUSI
Intohimoinen rakkaussuhde kaivattuni kanssa kiitos❤️❤️❤️❤️
Naiselta 🌹
- AnonyymiUUSI
Tilaan sut ihana mies
- AnonyymiUUSI
Ne on nyt tilapäisesti loppu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne on nyt tilapäisesti loppu
Ilmeisesti. Täällä ei ole ainakaan näkynyt.
- AnonyymiUUSI
Sun pitäis hoksata, miten talollinen ja renki eroaa toisistaan, käsitteitä, senkin so haired bighead-höpsä.
T.sillä selvä
https://m.youtube.com/watch?v=4I-Za_THqF0&list=RD4I-Za_THqF0&start_radio=1&pp=ygUeUGVwaXNvdW5kIG5pY2sga25hdHRlcnRvbiBzb25noAcB- AnonyymiUUSI
Olet ruma.
- AnonyymiUUSI
Tiedän tosin pari tyyppiä, joille voisin toimittaa tämän saamani tilauksen. Oli ilmeisesti eksynyt väärään osoitteeseen, koska tässä nyt on ollut muutaman vuoden ajan päällä tilaus, joka ei ole ollut toivelistallani.
Mitä suurimmalla sydämellä ja rakkaudella annan heidän saada tämän osion, joka ilmiselvästi kuuluu heille. Saakoot he yhtä paljon onnea ja menestystä kuin minäkin olen saanut. Rakkaudesta puhumattakaan. Olkoon rakkaus yhtä valtavan suurissa määrin osa heidän polkuaan. Toteutukoot heidän toiveensä yhtä todennäköisesti kuin minun toiveeni ovat toteutuneet ja saakoot he vähintäänkin yhtä paljon hyvää tahtoa osakseen kuin minä olen saanut.- AnonyymiUUSI
Ja tännekö oli tilattu vuosien kahvit? Mitään en ollut sullekaan tehnyt. En niin mitään. Kakkukahvit sanoit jo aiemmin. Tähänkin löytyy tältä puolelta jokunen useampikin sana sanottavaksi, mutta annetaan niiden vielä odottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tännekö oli tilattu vuosien kahvit? Mitään en ollut sullekaan tehnyt. En niin mitään. Kakkukahvit sanoit jo aiemmin. Tähänkin löytyy tältä puolelta jokunen useampikin sana sanottavaksi, mutta annetaan niiden vielä odottaa.
Sekoitat johon kuhun toiseen. Kakkukahveista en ole jutellut vuosiin kenenkään kanssa.
- AnonyymiUUSI
Ja tietenkin: Saakoot he yhtä maukasta kahvia kaikilla mausteilla niin kuin minäkin olen saanut.
- AnonyymiUUSI
?
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä
Minähän toivotan kaikille yhtä paljon hyvää ja merkitystä elämäänsä kuin mitä he ovat toivottaneet minulle. Tietenkin he ovat tehneet niin hyvää hyvyyttään ja ilmiselvästi siitä asetelmasta, että he itsekin nauttisivat samasta kokemuksesta ja elämyksestä, jonka ovat tahtoneet tarjota minulle.
- AnonyymiUUSI
Kannattas miettiä et jos on huono päivä ja käyttäydyt huonosti. Se ei ole toisen vika.
- AnonyymiUUSI
Samoin toiseenkin suuntaan. Ei kannata tökkiä jos huomaa että toisella on hemmetin huono päivä. Kannattaisi kuunnella ettei jatka samaa juttua, jos on jo useaan otteeseen saanut vastaukseksi ein.
Samoin manifestointipelleille. Kokeilkaa itse miltä tunnustaa, kun jokaista sanaanne vahditaan ja otetaan merkityksia niistäkin kohdin, kun kyse on irrallisista lauseista tai huumorista ja sarkasmista. Kokeilkaa innostaako olla hyväkäytöksinen ja kohtelias kaikille ja jokaiselle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samoin toiseenkin suuntaan. Ei kannata tökkiä jos huomaa että toisella on hemmetin huono päivä. Kannattaisi kuunnella ettei jatka samaa juttua, jos on jo useaan otteeseen saanut vastaukseksi ein.
Samoin manifestointipelleille. Kokeilkaa itse miltä tunnustaa, kun jokaista sanaanne vahditaan ja otetaan merkityksia niistäkin kohdin, kun kyse on irrallisista lauseista tai huumorista ja sarkasmista. Kokeilkaa innostaako olla hyväkäytöksinen ja kohtelias kaikille ja jokaiselle.Tekosyitähän huonolle käytökselle voi aina etsiä. Mutta jos ei reilusti saa sanottua mistä mättää, niin silloin saa syyttää vain itseään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tekosyitähän huonolle käytökselle voi aina etsiä. Mutta jos ei reilusti saa sanottua mistä mättää, niin silloin saa syyttää vain itseään.
Minä useimmiten sanon reilusti. Yleensä kyllä huomataan jo ilman niin selkeääkin sanomista. Sinänsä erikoista, että muutaman vuoden ajan olen ollut todella usein tilanteissa, joissa on tarvinnut sanoa TODELLA selkeästi ja lopulta todella rumasti. Tietyiltä osin sanominen ei ole edellenkään tullut ymmärretyksi. Siinä kohtaa, kun mennään tasolle, jossa joutuu artikuloimaan tyyliin: Minä en halua xxx, minä halua xxx. Ei. Kyllä. Niin ollaan jo pahasti suossa ja on käsittämätöntä, jos edelleenkään ei käsitetä. Ei voi syyttää ainakaan epäselkeäksi, muttei keskustelua myöskään kiinnostavaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä useimmiten sanon reilusti. Yleensä kyllä huomataan jo ilman niin selkeääkin sanomista. Sinänsä erikoista, että muutaman vuoden ajan olen ollut todella usein tilanteissa, joissa on tarvinnut sanoa TODELLA selkeästi ja lopulta todella rumasti. Tietyiltä osin sanominen ei ole edellenkään tullut ymmärretyksi. Siinä kohtaa, kun mennään tasolle, jossa joutuu artikuloimaan tyyliin: Minä en halua xxx, minä halua xxx. Ei. Kyllä. Niin ollaan jo pahasti suossa ja on käsittämätöntä, jos edelleenkään ei käsitetä. Ei voi syyttää ainakaan epäselkeäksi, muttei keskustelua myöskään kiinnostavaksi.
Välttelet vastuuta, ei sen kummempaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se. Näitä on miehissä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa en välttele vaan aiemmin toitn liikaakin vastuuta muiden reaktioista ja etsin jatkuvasti vikaa ja syytä itsestäni sekä jossittelin, että jos olisin sanonut toisin tai toiminut toisiin niiiiiin.
Vastuuta työssä en välttele. En kuitenkaan suostu ottamaan kontolleni täysin käsittämättömän törppöä käytöstä, johon minäkin lopulta reagoin, jonka jälkeen osoitellaan, että ähäkutti, saatiinpa reaktio aikaan ja miten se nyt tuolleensa.
Todellisuudessa moni tilanne ja yhteisö menneisyydessä on ollut sellainen, että ystävälle olisin sanonut jo aiemmin, että häntä kohtaan käyttäydytään todella paskasti ja miksi hitossa hän edes suostuu olemaan kyseisessä yhteisössä.
Työn ollessa kyseessä, talous usein sanelee, mitä on valmis sietämään. Ainakin siihen saakka, että löytää paremman työpaikan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se. Näitä on miehissä.
Kohinan määrästä päätellen aihe osuu. Tässä oli naisesta kyse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kohinan määrästä päätellen aihe osuu. Tässä oli naisesta kyse.
Luultavasti osuu useampaankin, mutta henkilökohtaisesti olen kyllästynyt siihen paskaan mitä suuntaani suolletaan, jonka jälkeen minusta tehdään ongelma, jos reagoin. Eivät he itsekään suostuisi kuuntelemaan hetkeäkään sitä shaissendaalia tai suhtautumista, jota minulle kohdennetaan.
- AnonyymiUUSI
Niin ja tietenkin toivon jokaiselle yhtä runsaasti keskuteluaikaa AI:n kanssa, kuin mitä minullekin on toivotettu. Ilmeisesti on kovinkin nautinnollistu, kun niin usein on suositeltu.
- AnonyymiUUSI
Olen tänään saanut tiivistelmän kesän duunipaikan mulkvisteista, joten saakoot tilauksensa takaisin.
- AnonyymiUUSI
kekkeruuni
- AnonyymiUUSI
Samoin. Oot niin tuuliviiri että viuhuu tuuli päässäs mies, kuulemma.
- AnonyymiUUSI
🫡🎐💨
- AnonyymiUUSI
Mitä vttua selität?
En kyllä ole tilannut tällästä pskaa ja kuolemaa. - AnonyymiUUSI
En ole tilannut sulta mitään 😳
- AnonyymiUUSI
Eräs on kyllä tilannut 🫢
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eräs on kyllä tilannut 🫢
Mitä hän on tilannut? Ja mikä kirjain?
- AnonyymiUUSI
Tekisin sulle kyllä terveellisempää safkaa, kuin mitä nyt syöt :)
- AnonyymiUUSI
Gluteenitonta, maidotonta, kananmunatonta ja kaiken tontonta? Hiilarit maksimissaan 50g /vuorokausi?
Lähestulkoon kaikki ruoka aiheuttaa jonkin reaktion ja useimmiten on helpointa olla syömättä ja paastota.
Yleensä kylmettyvät innokkaimmankin kokin ambitiot, jos eteen läväyttää edeltävän listauksen.
- AnonyymiUUSI
hyvällä onnen kantamoisella joku temu-postipakettikin voi olla sitä mitä tilaa.
- AnonyymiUUSI
Oletusarvona on, että jokainen tarvitsee tietyssä määrin vaatteita. Talvella yleensä useamman kerroksen kuin kesällä. Yleensä myös haluaa pukeutua vaatteisiin, jotka ovat omasta mielestä kivat.
- AnonyymiUUSI
En kyllä tilannut mitään tällaista.
Meidän arvot ja elämäntapa eroaa näköjään liikaa. Vaikka tiedän, ettei hänkään olisi vastaavaa "tilannut". - AnonyymiUUSI
onneksi en ole tilannut mitään.
- AnonyymiUUSI
En ole tilannut tätä henkisyyspaskaa, jonka kohteeksi olen joutunut.
- AnonyymiUUSI
Eihän se mikään pakko ole. Sen kun jättää ottamatta vastaan. Niin minäkin teen 😊
- AnonyymiUUSI
Ilman henkisyyttä olet tyhjä kuori vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilman henkisyyttä olet tyhjä kuori vaan.
Joakisessa on jossakin määrin henkisyyttä, mutta on silkkaa hengellistä väkivaltaa, jos yritetään väkisin tehdä henkisyydestä ja henkisestä kasvusta elämän tärkeintä sisältöä.
Toivoakseni on tule koskaan kuulumaan heidän joukkoonsa, jotka kokevat asiakseen levittää kyseistä hapatusta. Ei ole todellakaan kutsumuksena ja koen, että kymmenen vuotta elämästäni on tuhlattu siihen, että oletetaan minun haluavan perehtyä spiritualismiin ja pseudotieteisiin tai hakevan lohtua uskonnosta. Minä tunnen suunnatonta vihaa tähän henkisenpolun pakkopullaan ajan tuhlaamisen takia sekä kaiken kirjaimellisesti ottavia kohtaan. Jos ottaa huomioon, että Suomessa ateismi on huomattavsti yleisempää kuin esimerkiksi Keski-ja Etelä-Euroopassa, on erikoista, että olen joutunut tähän "sinun on etsittävä elämän merkitystä uskonnosta"-myllytykseen.
Olisi itseasiassa mielenkiintoista tehdä vaikkapa kyselytutkimus siitä, kuinka monen mielestä henkisyys on tärkeä osa heidän elämäänsä ja kokevatko he, jotka eivät ole henkisiä, olevansa tyhjiä kuoria. Tuskinpa.
Väitän, että he jotka eivät koe henkisyyden olevan osa elämäänsä, ovat itseasiassa onnellisempia ja tyytyväisempiä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se mikään pakko ole. Sen kun jättää ottamatta vastaan. Niin minäkin teen 😊
Eipä liiemmin kiinnosta ottaa spiritualistien mielestä hyviä (paskoja) kasvukokemuksia ja valaistumisia vastaan. Menkööt itse nurkkaan harjoittamaan egokuolemaansa ja henkimaailmanviestejä sekä johdatusta. Manifestoikoot pakaransa ja loput osat itsestään ulos elämästäni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joakisessa on jossakin määrin henkisyyttä, mutta on silkkaa hengellistä väkivaltaa, jos yritetään väkisin tehdä henkisyydestä ja henkisestä kasvusta elämän tärkeintä sisältöä.
Toivoakseni on tule koskaan kuulumaan heidän joukkoonsa, jotka kokevat asiakseen levittää kyseistä hapatusta. Ei ole todellakaan kutsumuksena ja koen, että kymmenen vuotta elämästäni on tuhlattu siihen, että oletetaan minun haluavan perehtyä spiritualismiin ja pseudotieteisiin tai hakevan lohtua uskonnosta. Minä tunnen suunnatonta vihaa tähän henkisenpolun pakkopullaan ajan tuhlaamisen takia sekä kaiken kirjaimellisesti ottavia kohtaan. Jos ottaa huomioon, että Suomessa ateismi on huomattavsti yleisempää kuin esimerkiksi Keski-ja Etelä-Euroopassa, on erikoista, että olen joutunut tähän "sinun on etsittävä elämän merkitystä uskonnosta"-myllytykseen.
Olisi itseasiassa mielenkiintoista tehdä vaikkapa kyselytutkimus siitä, kuinka monen mielestä henkisyys on tärkeä osa heidän elämäänsä ja kokevatko he, jotka eivät ole henkisiä, olevansa tyhjiä kuoria. Tuskinpa.
Väitän, että he jotka eivät koe henkisyyden olevan osa elämäänsä, ovat itseasiassa onnellisempia ja tyytyväisempiä.No kyllähän ihminen on niin henkinen olento. Jos sinulla ei ole henkeä ja henkisyyttä, et ole edes olemassa, olet kuollut. Joten eiköhän se ole koko elämän pointti, keho n hengellisyyteen työkalu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän ihminen on niin henkinen olento. Jos sinulla ei ole henkeä ja henkisyyttä, et ole edes olemassa, olet kuollut. Joten eiköhän se ole koko elämän pointti, keho n hengellisyyteen työkalu.
Sinä näet tämän asian eri kannalta kuin minä ja se on okei.
Jos puhutaan hengestä siinä mielessä, että on hengissä eli elossa niin, kyllä ollan henkisiä. Jos taasen viittaat hengellä sieluun, niin en keillä etteikö sielua olisi mahdollisesti olemassa.
Se mihin viittaan, henkisyydellä ja spirituaalisuudella on tapa yrittää nähdä elämä sielun, tarkotuksen ja sielunkehityksen kautta. <--Osio, josta kieltäydyn. Ainoa mitä näistä sielun kehitys yms. jutuista on seurannut loukussa olemisen kokemus ja arvokkaan elämän ja ajan tuhlaamisen kokemus. Tunteiden puolella vihaa ja surua tuhlautuneesta ajasta ja siitä, että on joutunut spiritualistiporukan manipulaatioyritysten kohteeksi.
Olipa niin tai näin, niin kenenkään ei pitäisi ylentää itseään henkisyyden opettajaksi tai johdattajaksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä näet tämän asian eri kannalta kuin minä ja se on okei.
Jos puhutaan hengestä siinä mielessä, että on hengissä eli elossa niin, kyllä ollan henkisiä. Jos taasen viittaat hengellä sieluun, niin en keillä etteikö sielua olisi mahdollisesti olemassa.
Se mihin viittaan, henkisyydellä ja spirituaalisuudella on tapa yrittää nähdä elämä sielun, tarkotuksen ja sielunkehityksen kautta. <--Osio, josta kieltäydyn. Ainoa mitä näistä sielun kehitys yms. jutuista on seurannut loukussa olemisen kokemus ja arvokkaan elämän ja ajan tuhlaamisen kokemus. Tunteiden puolella vihaa ja surua tuhlautuneesta ajasta ja siitä, että on joutunut spiritualistiporukan manipulaatioyritysten kohteeksi.
Olipa niin tai näin, niin kenenkään ei pitäisi ylentää itseään henkisyyden opettajaksi tai johdattajaksi.Juuri näin. Komppaan täysin.
- AnonyymiUUSI
Mielestäni sellainen istuu huonosti ihmisyyteen, jossa jopa tuntemattomalle ihmiselle toivotaan pahaa ja ollaan valmiita tekemään ihan konkreettisesti pahoja tekoja. Sellainen rikkoo niin pahasti elämää, ihmisyyttä ja luontoa vastaan, että aivan varmasti jossain hyvin korkealla taholla asia otetaan käsittelyyn. Muutenkin vahingonilo on niin suomalainen piirre, voisi joku tutkija tutkia mistä ihmeestä sekin johtuu.
- AnonyymiUUSI
Vahingonilo on yleismaailmallinen ja yksilökohtainen piirre.
- AnonyymiUUSI
Piilo seniorille aina tällöin pskqq ja tukehtukoot kuiva k*rpä!
- AnonyymiUUSI
Kommuunisti saa vetää kuivat.
Näin on. En ole ansainnut mitään muuta kuin paskaa päälleni.
- AnonyymiUUSI
Sitä saat!Ole hyvä!
- AnonyymiUUSI
Menneisyyden ystäville tilaan myös yhtä ihania kokemuksia,- kuin mitä olen saanut. Toivottavasti he nauttivat kyseisistä elämyksistä yhtä runsain mitoin kuin minä olen nauttinut näistä mitä minulle on suotu.
- AnonyymiUUSI
Tilasin rehellisen ja terveen kumppanin.. meni pieleen pahemman kerran. Monta kertaa ehdin jo miettiä että kantaisin hänet, hänen vanhempien luokse ja palauttaisin viallisen tuotteen..
- AnonyymiUUSI
No vittu! Etpä oo säkään kovin ylös päässy kohottautuun! 😂
- AnonyymiUUSI
Kuinka niin? Minähän toivon mitä suurimmalla rakkaudella jokaiselle kohtaamalleni kaikkea yhtä ihanaa, kuin mitä minäkin olen kokenut.
- AnonyymiUUSI
Tilatkoon kuka tilaa mitäkin. Samoin minä käännän selän tasan tarkkaan kenelle haluan tai tarkemmin sanottuna ketä en halua.
Niinhän minullekin tehdään. - AnonyymiUUSI
Tilasin ja tuli perille!
- AnonyymiUUSI
En kyllä jaksa olla edes vihainen, sillä hänellä riittää vielä opittavaa. Toivottavasti se seuraava on sopivampi, mutta epäilen. Suhteet tuntuu kiertävän samaa kehää, johtuen omista virheistään.
- AnonyymiUUSI
Tuo on tosi hyvä juttu. Ei tarvi arvuutella eikä olla keskellä jotain teatteriesitystä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256639MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny545692Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.794438NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun894321Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1164112Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841456HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a271270- 811267
- 3421266
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?35988