Politiikka

Anonyymi-ap

Meillä on Suomen tyhmin hallitus ajavat vaan omaa etua niin paljon kun ku kerkiää köyhät kyykkyyn pienet ja nekin jotka on maksanu eläkemaksuja 45v niin köyhäin jo oon vaan siinä on kiitos tämän hallituksen politiikasta ei muuta kuin n

22

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro mistä hallitus ottaisi rahaa, josta jakaa sinulle?

      • Anonyymi

        Rikkailta, nythän hallitus ottaa köyhiltä rikkaille rahaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkailta, nythän hallitus ottaa köyhiltä rikkaille rahaa…

        Eikö rikkaiden rahat ole heidän omiarahoja? Miksi ne pitää ottaa pois ?


      • Anonyymi

        Vaikka mistä. Sopeutumisraha pois, puoluetuet pois, yritystuet pois. Eli eliitilkin tasavertaisuuden nimissä on voitava leikata. Petterillä ei ole munaa tehdä näitä leikkauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkailta, nythän hallitus ottaa köyhiltä rikkaille rahaa…

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö rikkaiden rahat ole heidän omiarahoja? Miksi ne pitää ottaa pois ?

        Mistä ne on saatu. Palkansaajan ja eläkkeet on niiden omia rahoja. Eläkeyhtiöt on sanoneet ettei ole mitään hätää rahat riittää. Olen ollut työssä 46 vuotta ja joka tilistä on peritty eläkemaksua. Joten minun eläke on sitten kun sinne pääsen ihan itseni maksamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ne on saatu. Palkansaajan ja eläkkeet on niiden omia rahoja. Eläkeyhtiöt on sanoneet ettei ole mitään hätää rahat riittää. Olen ollut työssä 46 vuotta ja joka tilistä on peritty eläkemaksua. Joten minun eläke on sitten kun sinne pääsen ihan itseni maksamaan.

        Miksi ihmiset luulee, että palkasta maksettu eläkemaksu riittää kaikkiin kuukausittaisiin maksettuihin eläkkeisiin?
        Ei se riitä alkuunsakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkailta, nythän hallitus ottaa köyhiltä rikkaille rahaa…

        Etkö tiedä, että varakkaampien veroilla maksetaan tukia ihmisille? Hyväpalkkaiset maksavat liki puolet palkastaan veroa, joilla kustannetaan iso osa menoja.

        Ilman heitä ei olisi tukia, ja täällä väitetään että he vain porskuttavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ne on saatu. Palkansaajan ja eläkkeet on niiden omia rahoja. Eläkeyhtiöt on sanoneet ettei ole mitään hätää rahat riittää. Olen ollut työssä 46 vuotta ja joka tilistä on peritty eläkemaksua. Joten minun eläke on sitten kun sinne pääsen ihan itseni maksamaan.

        No eläkkeistä 3/4 tulee suoraan palkansaajien ja yritysten eläkemaksuista.
        Loput sitten Eläkerahastoista ja valtiolta.
        Että noin tosiasiallisesti siis kädestä suuhun.


      • Anonyymi

        Olisi edes keskituloistenkin veroja alentanut, niin talous olisi piristynyt kummasti ja tuonut lisätuloja sitä kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö rikkaiden rahat ole heidän omiarahoja? Miksi ne pitää ottaa pois ?

        Samalla lailla köyhien rahat ovat niiden omia.


    • Anonyymi

      Jonkunhan se pitää mehiläiset rahoittaa. Ei ne nyt muuten pärjää

      • Anonyymi

        Hyvä pointti. Rikkaiden ahneudella ei ole rajaa.


    • Anonyymi

      EI NE OLE TYHMIÄ , TYHMIÄ ON NIITÄ ÄÄNESTÄNEET

      • Anonyymi

        Ei voida olla varmoja onko vaalitulos rehellinen. Ja yksi hallituspuolue Valehteli kansalle ja rankasti!!!! Eikö tuollainen petos ole rikollista toimintaa?


    • Anonyymi

      Kuntouttavan työtoiminnan päättäminen on viimeinen isku köyhiin työttömiin,tv:ssä esitetty pätkä kitaraa soittavista henkilöistä antoi väärän kuvan kuntoutujista sillä monessa paikassa tehdään oikeita ja tuottavia töitä.Mitenkäs tulevaisuudessa Kokkola hoitaa heikoimmassa tilanteessa olevien asumisen (Surullinen Lepola),Luttula lakkautettiin tänä vuonna ja joulukuussa Hermanni,paikkoja meni 50yhteensä.Mihinkä Soite sijoittaa kriisimajoitusta tarvitsevat.Alkaa tuntua siltä että köyhät,mielenterveys ja päihdeongelmaiset voi viedä saunan taakse ja ...KIITOS TASAVERTAISESTA IHMISTEN KOHTELUSTA PORVARIHALLITUS.

      • Anonyymi

        Satamalle doite siirtää nämä ihmiset, kun hoitoa ei ole tarjota. Käypä hoito ohjeiden lukeminen on vaikeaa.


    • Anonyymi

      Nyt oli hallitus kutsunut oikein Wahlroosin radioon kertomaan kuinka Suomen hyvätuloisia sorretaan.

    • Anonyymi

      Tulisikohan Trump kertomaan seuraavana kuinka suomalaisia miljonäärejä kohdellaan huonosti?

      • Anonyymi

        Wahlroos !

        ö poka tieetäää


    • Anonyymi

      Luin juuri meidän kansanedustajien miljoona salkuista,kertyyhän mammonaa kun eivät maksa veroja ja saa melkein kaiken ilmaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe