Meillä on Suomen tyhmin hallitus ajavat vaan omaa etua niin paljon kun ku kerkiää köyhät kyykkyyn pienet ja nekin jotka on maksanu eläkemaksuja 45v niin köyhäin jo oon vaan siinä on kiitos tämän hallituksen politiikasta ei muuta kuin n
Politiikka
21
190
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro mistä hallitus ottaisi rahaa, josta jakaa sinulle?
- Anonyymi
Rikkailta, nythän hallitus ottaa köyhiltä rikkaille rahaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö rikkaiden rahat ole heidän omiarahoja? Miksi ne pitää ottaa pois ?
- Anonyymi
Vaikka mistä. Sopeutumisraha pois, puoluetuet pois, yritystuet pois. Eli eliitilkin tasavertaisuuden nimissä on voitava leikata. Petterillä ei ole munaa tehdä näitä leikkauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ne on saatu. Palkansaajan ja eläkkeet on niiden omia rahoja. Eläkeyhtiöt on sanoneet ettei ole mitään hätää rahat riittää. Olen ollut työssä 46 vuotta ja joka tilistä on peritty eläkemaksua. Joten minun eläke on sitten kun sinne pääsen ihan itseni maksamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ne on saatu. Palkansaajan ja eläkkeet on niiden omia rahoja. Eläkeyhtiöt on sanoneet ettei ole mitään hätää rahat riittää. Olen ollut työssä 46 vuotta ja joka tilistä on peritty eläkemaksua. Joten minun eläke on sitten kun sinne pääsen ihan itseni maksamaan.
Miksi ihmiset luulee, että palkasta maksettu eläkemaksu riittää kaikkiin kuukausittaisiin maksettuihin eläkkeisiin?
Ei se riitä alkuunsakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tiedä, että varakkaampien veroilla maksetaan tukia ihmisille? Hyväpalkkaiset maksavat liki puolet palkastaan veroa, joilla kustannetaan iso osa menoja.
Ilman heitä ei olisi tukia, ja täällä väitetään että he vain porskuttavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eläkkeistä 3/4 tulee suoraan palkansaajien ja yritysten eläkemaksuista.
Loput sitten Eläkerahastoista ja valtiolta.
Että noin tosiasiallisesti siis kädestä suuhun. - Anonyymi
Olisi edes keskituloistenkin veroja alentanut, niin talous olisi piristynyt kummasti ja tuonut lisätuloja sitä kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla lailla köyhien rahat ovat niiden omia.
- Anonyymi
Jonkunhan se pitää mehiläiset rahoittaa. Ei ne nyt muuten pärjää
- Anonyymi
Hyvä pointti. Rikkaiden ahneudella ei ole rajaa.
- Anonyymi
EI NE OLE TYHMIÄ , TYHMIÄ ON NIITÄ ÄÄNESTÄNEET
- Anonyymi
Ei voida olla varmoja onko vaalitulos rehellinen. Ja yksi hallituspuolue Valehteli kansalle ja rankasti!!!! Eikö tuollainen petos ole rikollista toimintaa?
- Anonyymi
Kuntouttavan työtoiminnan päättäminen on viimeinen isku köyhiin työttömiin,tv:ssä esitetty pätkä kitaraa soittavista henkilöistä antoi väärän kuvan kuntoutujista sillä monessa paikassa tehdään oikeita ja tuottavia töitä.Mitenkäs tulevaisuudessa Kokkola hoitaa heikoimmassa tilanteessa olevien asumisen (Surullinen Lepola),Luttula lakkautettiin tänä vuonna ja joulukuussa Hermanni,paikkoja meni 50yhteensä.Mihinkä Soite sijoittaa kriisimajoitusta tarvitsevat.Alkaa tuntua siltä että köyhät,mielenterveys ja päihdeongelmaiset voi viedä saunan taakse ja ...KIITOS TASAVERTAISESTA IHMISTEN KOHTELUSTA PORVARIHALLITUS.
- Anonyymi
Satamalle doite siirtää nämä ihmiset, kun hoitoa ei ole tarjota. Käypä hoito ohjeiden lukeminen on vaikeaa.
- Anonyymi
Nyt oli hallitus kutsunut oikein Wahlroosin radioon kertomaan kuinka Suomen hyvätuloisia sorretaan.
- Anonyymi
Tulisikohan Trump kertomaan seuraavana kuinka suomalaisia miljonäärejä kohdellaan huonosti?
- Anonyymi
Wahlroos !
ö poka tieetäää
- Anonyymi
Luin juuri meidän kansanedustajien miljoona salkuista,kertyyhän mammonaa kun eivät maksa veroja ja saa melkein kaiken ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki952980Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from952455Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä392265Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276782247Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen71856Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue131496- 831287
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81190- 691107
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191064