Meillä on Suomen tyhmin hallitus ajavat vaan omaa etua niin paljon kun ku kerkiää köyhät kyykkyyn pienet ja nekin jotka on maksanu eläkemaksuja 45v niin köyhäin jo oon vaan siinä on kiitos tämän hallituksen politiikasta ei muuta kuin n
Politiikka
22
249
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro mistä hallitus ottaisi rahaa, josta jakaa sinulle?
- Anonyymi
Rikkailta, nythän hallitus ottaa köyhiltä rikkaille rahaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkailta, nythän hallitus ottaa köyhiltä rikkaille rahaa…
Eikö rikkaiden rahat ole heidän omiarahoja? Miksi ne pitää ottaa pois ?
- Anonyymi
Vaikka mistä. Sopeutumisraha pois, puoluetuet pois, yritystuet pois. Eli eliitilkin tasavertaisuuden nimissä on voitava leikata. Petterillä ei ole munaa tehdä näitä leikkauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkailta, nythän hallitus ottaa köyhiltä rikkaille rahaa…
Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö rikkaiden rahat ole heidän omiarahoja? Miksi ne pitää ottaa pois ?
Mistä ne on saatu. Palkansaajan ja eläkkeet on niiden omia rahoja. Eläkeyhtiöt on sanoneet ettei ole mitään hätää rahat riittää. Olen ollut työssä 46 vuotta ja joka tilistä on peritty eläkemaksua. Joten minun eläke on sitten kun sinne pääsen ihan itseni maksamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ne on saatu. Palkansaajan ja eläkkeet on niiden omia rahoja. Eläkeyhtiöt on sanoneet ettei ole mitään hätää rahat riittää. Olen ollut työssä 46 vuotta ja joka tilistä on peritty eläkemaksua. Joten minun eläke on sitten kun sinne pääsen ihan itseni maksamaan.
Miksi ihmiset luulee, että palkasta maksettu eläkemaksu riittää kaikkiin kuukausittaisiin maksettuihin eläkkeisiin?
Ei se riitä alkuunsakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkailta, nythän hallitus ottaa köyhiltä rikkaille rahaa…
Etkö tiedä, että varakkaampien veroilla maksetaan tukia ihmisille? Hyväpalkkaiset maksavat liki puolet palkastaan veroa, joilla kustannetaan iso osa menoja.
Ilman heitä ei olisi tukia, ja täällä väitetään että he vain porskuttavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ne on saatu. Palkansaajan ja eläkkeet on niiden omia rahoja. Eläkeyhtiöt on sanoneet ettei ole mitään hätää rahat riittää. Olen ollut työssä 46 vuotta ja joka tilistä on peritty eläkemaksua. Joten minun eläke on sitten kun sinne pääsen ihan itseni maksamaan.
No eläkkeistä 3/4 tulee suoraan palkansaajien ja yritysten eläkemaksuista.
Loput sitten Eläkerahastoista ja valtiolta.
Että noin tosiasiallisesti siis kädestä suuhun. - Anonyymi
Olisi edes keskituloistenkin veroja alentanut, niin talous olisi piristynyt kummasti ja tuonut lisätuloja sitä kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö rikkaiden rahat ole heidän omiarahoja? Miksi ne pitää ottaa pois ?
Samalla lailla köyhien rahat ovat niiden omia.
- Anonyymi
Jonkunhan se pitää mehiläiset rahoittaa. Ei ne nyt muuten pärjää
- Anonyymi
Hyvä pointti. Rikkaiden ahneudella ei ole rajaa.
- Anonyymi
EI NE OLE TYHMIÄ , TYHMIÄ ON NIITÄ ÄÄNESTÄNEET
- Anonyymi
Ei voida olla varmoja onko vaalitulos rehellinen. Ja yksi hallituspuolue Valehteli kansalle ja rankasti!!!! Eikö tuollainen petos ole rikollista toimintaa?
- Anonyymi
Kuntouttavan työtoiminnan päättäminen on viimeinen isku köyhiin työttömiin,tv:ssä esitetty pätkä kitaraa soittavista henkilöistä antoi väärän kuvan kuntoutujista sillä monessa paikassa tehdään oikeita ja tuottavia töitä.Mitenkäs tulevaisuudessa Kokkola hoitaa heikoimmassa tilanteessa olevien asumisen (Surullinen Lepola),Luttula lakkautettiin tänä vuonna ja joulukuussa Hermanni,paikkoja meni 50yhteensä.Mihinkä Soite sijoittaa kriisimajoitusta tarvitsevat.Alkaa tuntua siltä että köyhät,mielenterveys ja päihdeongelmaiset voi viedä saunan taakse ja ...KIITOS TASAVERTAISESTA IHMISTEN KOHTELUSTA PORVARIHALLITUS.
- Anonyymi
Satamalle doite siirtää nämä ihmiset, kun hoitoa ei ole tarjota. Käypä hoito ohjeiden lukeminen on vaikeaa.
- Anonyymi
Nyt oli hallitus kutsunut oikein Wahlroosin radioon kertomaan kuinka Suomen hyvätuloisia sorretaan.
- Anonyymi
Tulisikohan Trump kertomaan seuraavana kuinka suomalaisia miljonäärejä kohdellaan huonosti?
- Anonyymi
Wahlroos !
ö poka tieetäää
- Anonyymi
Luin juuri meidän kansanedustajien miljoona salkuista,kertyyhän mammonaa kun eivät maksa veroja ja saa melkein kaiken ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502