tunne minua, sinä ehkä ajattelit etten hyväksyisi sinua sellsisena kuin olet. Kerron sinulle, että minä ymmärrän aina erilaisuuden kenessä tahansa, koska olen itsekin erilainen ja niin ovat minun lapsenikin jokainen omalla tavallaan. Liittyypä erilaisuus mihin tahansa, minusta se on täysin hyväksyttävää. Olemme niin vähän aikaa täällä maan päällä ja siksi olisi hyvä saada olla oma itsensä aina. Ilman pelkoa siitä, että joku voisi vahingoittaa erilaisia ihmisiä.
Koska sinä et
3
180
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minä en erityisemmin pidä siitä, että minuun on yritetty lyödä erilaisuuden leima. Minulla ei ole sinällään mitään kennekään erityispiirteitä vastaan, niin kauan kuin samaisia piirteitä ei yritetä projisoida minuun tai korostaa ja kärjistää pikkujuttuja joilla ei käytännössä ole vaikutusta.
Elämäni on ollut silkkaa tuskaa ja kärsimystä siitä saakka, kun elämäntapaani ja olemistani on yritetty muokata ns. erilaiselle sopivaksi. Yritetty saada hyväksymään itseäni, pakottaen olemaan vastoin todellista minääni tai yrittäen ehdotella minulle erityiskiinnostuksen kohtaita.
Juuri se, että minulle yritetään tuoda näitä erilaisuuden kokemuksia yms. on ollut satuttavinta mitä olen koskaan kokenut ja inhoan piirteitä ja toimintatapoja, joita minuun on kehittynyt tämän kaiken myötä. Eivät ratikat ja junat tosin edelleenkään kiinnosta minua sen enempää kuin paikasta toiseen siirtymisen välineinä saatika numerot muutoin, kuin palkkalaskelmassa ja tilin saldona tai muutoin olennaisessa yhteydessä.
On myös todella loukkaavaa, kun käytetään ylikorostunutta kasvojen ilmehdintää, jotta tajuaisin sanatonta viestintää. Kyllä tajuan ja ilmeilija antaa itsestään ainoastaan friikin mielikuvan. Samoin, kun kyseenalaistetaan tunteiden tunnistamisen kykyni tai vaaditaan raatorehellisyyttä niin kuin sosiaalisiakoodeja ei olisi olemassa.
Todella typerää ja turhaa. Elämän ja onnellisuuden hukkaan heittämistä. - AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Entä, jos on liian hiljanen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1546856MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny666042Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884589NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074559Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1694344Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941710- 4031621
- 821419
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a311387Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?441210