tunne minua, sinä ehkä ajattelit etten hyväksyisi sinua sellsisena kuin olet. Kerron sinulle, että minä ymmärrän aina erilaisuuden kenessä tahansa, koska olen itsekin erilainen ja niin ovat minun lapsenikin jokainen omalla tavallaan. Liittyypä erilaisuus mihin tahansa, minusta se on täysin hyväksyttävää. Olemme niin vähän aikaa täällä maan päällä ja siksi olisi hyvä saada olla oma itsensä aina. Ilman pelkoa siitä, että joku voisi vahingoittaa erilaisia ihmisiä.
Koska sinä et
3
250
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en erityisemmin pidä siitä, että minuun on yritetty lyödä erilaisuuden leima. Minulla ei ole sinällään mitään kennekään erityispiirteitä vastaan, niin kauan kuin samaisia piirteitä ei yritetä projisoida minuun tai korostaa ja kärjistää pikkujuttuja joilla ei käytännössä ole vaikutusta.
Elämäni on ollut silkkaa tuskaa ja kärsimystä siitä saakka, kun elämäntapaani ja olemistani on yritetty muokata ns. erilaiselle sopivaksi. Yritetty saada hyväksymään itseäni, pakottaen olemaan vastoin todellista minääni tai yrittäen ehdotella minulle erityiskiinnostuksen kohtaita.
Juuri se, että minulle yritetään tuoda näitä erilaisuuden kokemuksia yms. on ollut satuttavinta mitä olen koskaan kokenut ja inhoan piirteitä ja toimintatapoja, joita minuun on kehittynyt tämän kaiken myötä. Eivät ratikat ja junat tosin edelleenkään kiinnosta minua sen enempää kuin paikasta toiseen siirtymisen välineinä saatika numerot muutoin, kuin palkkalaskelmassa ja tilin saldona tai muutoin olennaisessa yhteydessä.
On myös todella loukkaavaa, kun käytetään ylikorostunutta kasvojen ilmehdintää, jotta tajuaisin sanatonta viestintää. Kyllä tajuan ja ilmeilija antaa itsestään ainoastaan friikin mielikuvan. Samoin, kun kyseenalaistetaan tunteiden tunnistamisen kykyni tai vaaditaan raatorehellisyyttä niin kuin sosiaalisiakoodeja ei olisi olemassa.
Todella typerää ja turhaa. Elämän ja onnellisuuden hukkaan heittämistä. - Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Entä, jos on liian hiljanen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993