Reuters: Rauhansuunnitelma uusiksi?
Ukraina, Ranska, Saksa ja Britannia aikovat ehdottaa omaa rauhansuunnitelmaansa Yhdysvalloille.
Asiasta kertoo uutistoimisto Reuters kolmeen lähteeseen viitaten.
Ehdotuksen sisällöstä ei ole toistaiseksi kerrottu.
Aiemmin Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi kertoi videoviestissään, että hän aikoo ehdottaa muutoksia Donald Trumpin rauhansuunnitelmaan, vaikka riskinä olisi välirikko Yhdysvaltojen kanssa.
Vitun luuska Tiina Grönlund Kokoomus
Suomi jäi junasta
16
107
Vastaukset
- Anonyymi
Syrji vaa Tissaria
Tiina persut kokoomus
Presidentti Alexander stubb sitä ei otettu mukaan
Ukraina Saksa Ranska Englanti
Heidän omaan rauhansuunnitelmaan- Anonyymi
Stubb ja Orpo sooloilee omiaan europassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb ja Orpo sooloilee omiaan europassa
Stubb pääministeri orpo ja purra hallitus keskustelee
Zelenskyi valitsi Ranskan Saksan Englannin ei Suomea heidän omaan Rauhansuunnitelmaan
Joka esitellään Donald Trumpille
- Anonyymi
https://www.flickr.com/photos/57591502@N07/5364371857/ jasikin tuossa ollu vielä maalaamssa
- Anonyymi
meikö troupit katossa
- Anonyymi
se on teboilin massaafätillä
- Anonyymi
mun tuo alkonen töfi
- Anonyymi
valkonen tägi
- Anonyymi
zzz 2010
- Anonyymi
toi vasen karheri ei liit y
- Anonyymi
parhaimpia vuosuia kun näkis
- Anonyymi
millonm olin hotau 20v
- Anonyymi
niinku towssa toi valkonen töäfi
- Anonyymi
minäpä tieden nyt ollaan laskuvaiheessa
ei pää enää tuota mitään tyhmää - Anonyymi
ensimmäisiä näitä discoräppiä kuuntelen 70 luvun ja 80 taitteesta
- Anonyymi
vaikka olisinkin pääni tuhonnyt ei minua haittaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996592KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3666166Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603043Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112514Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082165- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341315- 731237