Onko helman alta saanut jo kokeilla? Jouluaattonahan nuita on niin paljon ettei kaikkia meinaa pukkikaan jaksaa nussia.
Joko minihameisia tonttutyttöjä on näkynyt vilauttelemassa?
11
1559
Vastaukset
- Anonyymi
Olin eilen pikkujouluissa ja mulla oli punainen minihame ja sukkanauhaliivit ja jotkut kehtas vihjata että olin liian rohkeasti pukeutunut. Oli mulla sentään pikkarit päällä aamuyöhön asti,
Tonttutyttö Maisa 18- Anonyymi
Niinkö teet.
- Anonyymi
Ja sinä myös.
- Anonyymi
Saikos tonttutyttö sitten aamuyöstä kovan paketin tai useamman?
- Anonyymi
Kohta saa nähdä onko sellaisia tarjolla. Työpaikan pikkujoulut alkaa kohta. Joku oli whatsapp ryhmään kirjoittanut vahingossa pillujoulut, niin työpaikan naiset keksivät siitä idean pukeutua tuhmiksi tonttutytöiksi. En odota liikoja, mutta toivon paljon.
- Anonyymi
Verkkosukkia, stay upeja, erittäin lyhyitä hameita ja antavia kaula-aukkoja. Humalaisten naisten puheiden mukaan ei osalla ollut hameen alla alushousuja. Tätä en valitettavasti päässyt todistamaan keneltäkään näkö- tai tuntoaistilla.
Erittäin tyytyväinen olen naisten rohkeuteen tarjota meille miehille silmäniloa, vaikka muuten olikin kohtalaisen kesyt pikkujoulut. - Anonyymi
Vaan mitäs kerroit kaiken olennaisen itsestäsi. Aikaisin näyttää niuvannimellä herätys olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan mitäs kerroit kaiken olennaisen itsestäsi. Aikaisin näyttää niuvannimellä herätys olevan.
Voan kun ei sua nukuutuksi kun uottelee tonttutyttelöihe pyllynpakarata näötille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkkosukkia, stay upeja, erittäin lyhyitä hameita ja antavia kaula-aukkoja. Humalaisten naisten puheiden mukaan ei osalla ollut hameen alla alushousuja. Tätä en valitettavasti päässyt todistamaan keneltäkään näkö- tai tuntoaistilla.
Erittäin tyytyväinen olen naisten rohkeuteen tarjota meille miehille silmäniloa, vaikka muuten olikin kohtalaisen kesyt pikkujoulut.Voit sitten olla lähes rauhallisin mielin, tuskin kukaan sepittää #metoo syytettä sunua kohtaan kun omin sanoin et edes ihailemaan tai ropeloimaan päässyt. Meillähän on tiedossa mm. vääryysistuimen tapaus jossa miehelle annettiin vankeustuomio kun juhlatilaisuudessa oli nainen änkeytynyt miehen syliin istumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit sitten olla lähes rauhallisin mielin, tuskin kukaan sepittää #metoo syytettä sunua kohtaan kun omin sanoin et edes ihailemaan tai ropeloimaan päässyt. Meillähän on tiedossa mm. vääryysistuimen tapaus jossa miehelle annettiin vankeustuomio kun juhlatilaisuudessa oli nainen änkeytynyt miehen syliin istumaan.
Ei pelkoa meetoosta minulla ja tuskin muillakaan tuosta illasta. Mutta silmänruokaa oli kovasti silti. Harvemmin tavallisia naisia näkee noin monta noin seksikkäinä.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233690
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521491- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621221Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184