Joko minihameisia tonttutyttöjä on näkynyt vilauttelemassa?

Anonyymi-ap

Onko helman alta saanut jo kokeilla? Jouluaattonahan nuita on niin paljon ettei kaikkia meinaa pukkikaan jaksaa nussia.

10

1276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin eilen pikkujouluissa ja mulla oli punainen minihame ja sukkanauhaliivit ja jotkut kehtas vihjata että olin liian rohkeasti pukeutunut. Oli mulla sentään pikkarit päällä aamuyöhön asti,

Tonttutyttö Maisa 18

• Anonyymi

Niinkö teet.

• Anonyymi

Ja sinä myös.

• Anonyymi

Saikos tonttutyttö sitten aamuyöstä kovan paketin tai useamman?

• Anonyymi

Kohta saa nähdä onko sellaisia tarjolla. Työpaikan pikkujoulut alkaa kohta. Joku oli whatsapp ryhmään kirjoittanut vahingossa pillujoulut, niin työpaikan naiset keksivät siitä idean pukeutua tuhmiksi tonttutytöiksi. En odota liikoja, mutta toivon paljon.

• Anonyymi

Verkkosukkia, stay upeja, erittäin lyhyitä hameita ja antavia kaula-aukkoja. Humalaisten naisten puheiden mukaan ei osalla ollut hameen alla alushousuja. Tätä en valitettavasti päässyt todistamaan keneltäkään näkö- tai tuntoaistilla.

Erittäin tyytyväinen olen naisten rohkeuteen tarjota meille miehille silmäniloa, vaikka muuten olikin kohtalaisen kesyt pikkujoulut.

• Anonyymi

Vaan mitäs kerroit kaiken olennaisen itsestäsi. Aikaisin näyttää niuvannimellä herätys olevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan mitäs kerroit kaiken olennaisen itsestäsi. Aikaisin näyttää niuvannimellä herätys olevan.

Voan kun ei sua nukuutuksi kun uottelee tonttutyttelöihe pyllynpakarata näötille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Verkkosukkia, stay upeja, erittäin lyhyitä hameita ja antavia kaula-aukkoja. Humalaisten naisten puheiden mukaan ei osalla ollut hameen alla alushousuja. Tätä en valitettavasti päässyt todistamaan keneltäkään näkö- tai tuntoaistilla.

Erittäin tyytyväinen olen naisten rohkeuteen tarjota meille miehille silmäniloa, vaikka muuten olikin kohtalaisen kesyt pikkujoulut.

Voit sitten olla lähes rauhallisin mielin, tuskin kukaan sepittää #metoo syytettä sunua kohtaan kun omin sanoin et edes ihailemaan tai ropeloimaan päässyt. Meillähän on tiedossa mm. vääryysistuimen tapaus jossa miehelle annettiin vankeustuomio kun juhlatilaisuudessa oli nainen änkeytynyt miehen syliin istumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit sitten olla lähes rauhallisin mielin, tuskin kukaan sepittää #metoo syytettä sunua kohtaan kun omin sanoin et edes ihailemaan tai ropeloimaan päässyt. Meillähän on tiedossa mm. vääryysistuimen tapaus jossa miehelle annettiin vankeustuomio kun juhlatilaisuudessa oli nainen änkeytynyt miehen syliin istumaan.

Ei pelkoa meetoosta minulla ja tuskin muillakaan tuosta illasta. Mutta silmänruokaa oli kovasti silti. Harvemmin tavallisia naisia näkee noin monta noin seksikkäinä.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      55
      4873
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      177
      4338
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      133
      4003
    4. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3942
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3721
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      80
      3542
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      110
      3157
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      56
      2941
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2736
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      17
      2554
    Aihe