Täällä ei ollut pska viestejä juurikaan.Semmoseksi meni kun ei saanut mitä halus vanha ukon rähjä!
2,5 vuotta sitten
17
310
Vastaukset
Niin minusta puhut nyt.
- Anonyymi
Minä en tunne sinua.Arvailen vaan kuka oot!Oletko se punapää?
Anonyymi kirjoitti:
Minä en tunne sinua.Arvailen vaan kuka oot!Oletko se punapää?
En ole kuin tämmöinen tavan molopää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole kuin tämmöinen tavan molopää.
Et siis oo se Irlantilainen bodari:-DD
- Anonyymi
totta kai susta on aina kyse.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En tunne sellaista.
Eli olet se tumma ,laiha,kitaraa soittava mies joka teeskentelee vanhaa vaikka on nuorehko.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet se tumma ,laiha,kitaraa soittava mies joka teeskentelee vanhaa vaikka on nuorehko.?
Ei,on se M mies.
- Anonyymi00014
Anonyymi kirjoitti:
Ei,on se M mies.
Vai M mies......
- Anonyymi00015
Hyvää joulua susi 🫡
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vai M mies......
no ei todellakaan ole!
- Anonyymi
Minusta tuo aloitus on riidanhaastamista 😬
- Anonyymi
9vuotta täällä olleena, ei tää oo mihinkään muuttunut. Vaikka käyttöliittymä on mitä on, nautin täällä olosta paljon enemmän kuin vauvan puolella, jossa feministi porukka poistattelee kaikkia keskusteluja joissa mainitaan totuuksia jotka on heidän uskoa vastaan..
- Anonyymi00018
Naurattaa kun selaa viestejä vaikka 20 vuotta taaksepäin, niin samanlaiset keskustelut on ollut. Ollaan tuntevinaan toisensa, puhutaan kuin rakastetulle, kuvitellaan että tuttu on vastaamassa. Silti on uunoja jotka kuvittelevat ihan irl että naapurin marjateijopirkkomarjattaheikkikeijo on täällä skriivailemassa ja jopa siitä mainitaan että hei mulla on varma tieto että kaijatarjareijokalleolaviseijanpoika on kirjoittanut suolikaksnelosella hävyttömyyksiä 😂
- Anonyymi
Olipa hyvä yllästys kun oli poistettu minun ilkeähkö viestini.Minäkö sain kuulla ettei täällä olisi valvontaa viikonloppu öinä?Miks muuten silli viestit saa olla?
- Anonyymi
Silli ei ole kirosana
- Anonyymi00016
Päinvastoin. Palsta on siistiytynyt melkoisesti parissa vuodessa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli349178"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn253632Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi432204Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1042021Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on151863Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait121455Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.241288- 711177
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen168846- 67815