Hellurei ja hellät tunteet

Pitipä kirjautua pitkästä aikaa. Meinannut enää muistaa edes salasanaa, kun nuppi harvenee ;)
Muistu sekin mieleen, että nimmari katoaa, kun ei puoleen vuoteen käytä. En kylläkään tiedä pitääkö nykyisin paikkansa tuo, ja eihän tämä sivusto tunnu enää olevan muutenkaan kenenkään hallussa.

Enivei, niin mitäs tänne kuuluu? Paljon näyttää olevan vanhempia aloituksia, joten tällainen tuore juttu tekee ihan terää tänne :))

Miten teillä huitelee? Talvi tuli, ja kohta taas joulukin, vaikka justiinsa oli kesä. Miten tää aika meneekin niin nopeesti. Tätä menoa on kohta kinttu haudan partaalla :[

47

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellurei sinnekin! Mukavaa nähdä vanha tuttu!

Välillä käyn täällä katsomassa juttuja ja huomaan että sama vähän tylsä meininki ja jutut.

• Juuh, oli vähän yllättävän pysähtynyt tila täällä. Sitä se on, ku me ei olla oltu täällä ;))

• tinttu-liina kirjoitti:

Juuh, oli vähän yllättävän pysähtynyt tila täällä. Sitä se on, ku me ei olla oltu täällä ;))

Ja sitten joku urputtaa kun ollaan täällä!😆

• ChihuahuaMama1981 kirjoitti:

Ja sitten joku urputtaa kun ollaan täällä!😆

Joku tylsyys se on, joka ei halua tänne eloa....
        Joku dingdong..

Joku tylsyys se on, joka ei halua tänne eloa....
        Joku dingdong..

Kohta tulee reppana myös valittamaan.. 😆

Kohta tulee reppana myös valittamaan.. 😆

Kyllä narinaa maailmaan mahtuu ;))

Kyllä narinaa maailmaan mahtuu ;))

Juu, ainakin tällä palstalla!

Juu, ainakin tällä palstalla!

No tuo asia ei ole muuttunut miksikään. Aina joku urpo ulisee...

• Anonyymi

Voitte poistua edelleen. Ei tämä ole vieläkään haluamanne chat keskustelu paikka

• Voit poistua jos ei ketju kiinnosta.

• Voivoi, kun tuon kirjoitit niin oletitko oikeasti, että tehtäisiin niinkuin käsket?
        Jos, niin hölmö olet :))

( Oot kyl muutenkin)

• Anonyymi

Taakse poistu!

• Anonyymi

Mä oon käynyt intin. Muistinko kertoa?

• Et, mutta eipä se olis paljoo kyllä kiinnostanukkaa.

• Anonyymi

Kävit intin. Ja sekös sekoitti sun vintin.
        Sun nimes on Rintintin.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Et, mutta eipä se olis paljoo kyllä kiinnostanukkaa.

Kylläpä tulikin sitte mukava ketju tästäkin!

• Anonyymi kirjoitti:

Kävit intin. Ja sekös sekoitti sun vintin.
        Sun nimes on Rintintin.

Jonku runosuoni aukes....

• Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä tulikin sitte mukava ketju tästäkin!

Tästä tulee.... :>

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Jonku runosuoni aukes....

Uu.. sut on ylennetty selvästi. Soitessa nähdään. Toivottavasti nään sut. Oon niin ihastunut.

• Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

Et, mutta eipä se olis paljoo kyllä kiinnostanukkaa.

Miksei kiinnosta? Taidan tehdä kunnianloukkausilmoituksen. Jäbäleissonit keksii sulle jotain jäynääkäynääbäynää.

• Anonyymi

Mun intistä on kolkyt vuotta plus, mutta muistelen usein ja telttailen säännöllisesti. On aika aktuel mun 18vee alaistytöille niin siks on tärkee pitää inttiteema ilmassa. Rankkaa aikaa oli.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksei kiinnosta? Taidan tehdä kunnianloukkausilmoituksen. Jäbäleissonit keksii sulle jotain jäynääkäynääbäynää.

Oho, ihan tässä jo pöksyt tutisee :×

• Anonyymi kirjoitti:

Uu.. sut on ylennetty selvästi. Soitessa nähdään. Toivottavasti nään sut. Oon niin ihastunut.

Soitessa???

• Lukee runojani toisaalta täältä sivustolta. Tänne en niitä ehdi kirjoitella. Kaikki aikani menee muihin osioihin vastaillessa ja roska moolokkiani tarkkaillessani.
      Tiedoksi tinttu-liina, ChihuahuaMama1981, kaikki anonyymit
      MOT

• En saanut selvää kommentissa, lukee runojani, siis kuka lukee..??

• Onkos mitään uutta Kokkolaan?

• No en minä ainakaan tiedä täältä mitään uutta...

Hotellia rakennetaan kovaa vauhtia matkahuollon alueelle, ja hypridiareenkin valmistuu.
        Iso rakennus näyttää tuo tuleva hotelli olevan. En tiedä tuleeko siihen sitten jotain muutakin. En oo niin perehtynyt...

No en minä ainakaan tiedä täältä mitään uutta...

Hotellia rakennetaan kovaa vauhtia matkahuollon alueelle, ja hypridiareenkin valmistuu.
        Iso rakennus näyttää tuo tuleva hotelli olevan. En tiedä tuleeko siihen sitten jotain muutakin. En oo niin perehtynyt...

Joo, uutta tulee sinne! Mitäs tykkäät? Minusta se bussiasema rakennus oli ruma!

Joo, uutta tulee sinne! Mitäs tykkäät? Minusta se bussiasema rakennus oli ruma!

No minä kyllä mietin sitä, että miten riittää asiakkaita näihin kaikkiin hotelleihin....

Se matkahuolto oli tietty vanha, mutta mulle sillä oli oma merkityksensä. Se kun oli aina siinä ollut, niin oli osa tätä kaupunkia. Matkahuollon portailla tuli aikoinaan paljon istuttua. Se oli siihe aikaan, kun paikka oli vilkkaassa käytössä.

No minä kyllä mietin sitä, että miten riittää asiakkaita näihin kaikkiin hotelleihin....

Se matkahuolto oli tietty vanha, mutta mulle sillä oli oma merkityksensä. Se kun oli aina siinä ollut, niin oli osa tätä kaupunkia. Matkahuollon portailla tuli aikoinaan paljon istuttua. Se oli siihe aikaan, kun paikka oli vilkkaassa käytössä.

Niin, saa nähdä miten hotelli sitten menestyy. Minnekäs pitkän matkan bussit sitten pysähtyy?

Niin, saa nähdä miten hotelli sitten menestyy. Minnekäs pitkän matkan bussit sitten pysähtyy?

Siitä mulla ei ole pienintäkää hajua. Ei ole tullu ees aateltua tuota...

Siitä mulla ei ole pienintäkää hajua. Ei ole tullu ees aateltua tuota...

Okei. Heh, täällä Treella, meidän asuinalueella tehdään myös uutta.

Okei. Heh, täällä Treella, meidän asuinalueella tehdään myös uutta.

Mitäs teille sinne tulee?

Mitäs teille sinne tulee?

Tietä, kerrostaloa, hyvinvointikeskus...

Tietä, kerrostaloa, hyvinvointikeskus...

No on sielläkin monenmoista tekeillä :)

Toi hyvinvointikeskus, niin mitä kaikkea se sisältää?

No on sielläkin monenmoista tekeillä :)

Toi hyvinvointikeskus, niin mitä kaikkea se sisältää?

Koulu siirtyy sinne, kirjasto ja ehkä joku terveysasema..

Sitten tulee uusia taloja.

Koulu siirtyy sinne, kirjasto ja ehkä joku terveysasema..

Sitten tulee uusia taloja.

Nuo kaikki samassa rakennuksessa?

Harvemmin koulu on muiden kanssa saman katon alla :)

• Onkos porukka ostellut joululahjoja? Minulla on kohta kaikki lahjat ostettu.

• Anonyymi

Ostin tonnilla viinaa itselleni. Muuta kinkkua en kaipaakaan. Nyt menee joulu tajuttoman hyvin. Tapanina huomaa, että nonni, se on ohi taas onneks.

• Oon ostanut joitakin lahjoja. Ei ole vaan ehtinyt oikein pyöriä kaupoissa. Arkena töissä, ja illalla ei jaksa. Viikonloppuna meinaa taas lorvikatarritauti iskeä.
        Menee taas siihen, että pitää kerralla ostaa enempi.

Oon ostanut joitakin lahjoja. Ei ole vaan ehtinyt oikein pyöriä kaupoissa. Arkena töissä, ja illalla ei jaksa. Viikonloppuna meinaa taas lorvikatarritauti iskeä.
        Menee taas siihen, että pitää kerralla ostaa enempi.

Ymmärrän, työpäivän jälkeen on varmasti väsy.

Itse ostan joululahjat pikkuhiljaa syksyn aikana, kun ei ole varaa ostaa kaikkia kerralla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ostin tonnilla viinaa itselleni. Muuta kinkkua en kaipaakaan. Nyt menee joulu tajuttoman hyvin. Tapanina huomaa, että nonni, se on ohi taas onneks.

Äläs viinaa kittaa, juo vettä ja vaikka kotikaljaa!

• Anonyymi
        ChihuahuaMama1981 kirjoitti:

Äläs viinaa kittaa, juo vettä ja vaikka kotikaljaa!

Niistä ei ole mitään iloa. Tulee vaan kauhee kusihätä ja siinä se. Viina on tajuttoman hyvää. Rakastan viinaa!!!

Ymmärrän, työpäivän jälkeen on varmasti väsy.

Itse ostan joululahjat pikkuhiljaa syksyn aikana, kun ei ole varaa ostaa kaikkia kerralla.

Pitäis olla nii fiksu, että ostais jo ajoissa. Kyllähä se usein mielessä käy, mutta helppo siirtää ajatuksella, että ku jouluun on vielä aikaa...

• tinttu-liina
        Anonyymi kirjoitti:

Niistä ei ole mitään iloa. Tulee vaan kauhee kusihätä ja siinä se. Viina on tajuttoman hyvää. Rakastan viinaa!!!

Sitten saakin sammuneena kusta housuun...

Pitäis olla nii fiksu, että ostais jo ajoissa. Kyllähä se usein mielessä käy, mutta helppo siirtää ajatuksella, että ku jouluun on vielä aikaa...

No, toivottavasti saat pian lahjat ostettua.

No, toivottavasti saat pian lahjat ostettua.

No pian ne onkin ostettava, ku joulukuukin alkaa kohta...aika loppuu :[

Toimiiko Kittie sulla tuo ylhäällä oleva juttu? Eli tuo, missä näkyy, ku on vastattu viestiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      75
      4321
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      106
      4039
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2517
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      67
      2367
    5. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      145
      2270
    6. 132
      2077
    7. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      41
      2074
    8. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1949
    9. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      54
      1708
    10. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      59
      1704
    Aihe