Oliko punainen auto joka kolaroi?
Keskuskadulla..
17
893
Vastaukset
- Anonyymi
Mene kahtomaan oliko väri mikä mutta...millon ne oppii..
- Anonyymi
Googlen datakeskus maksoi nolla euroa yhteisöveroja ja koko potti romahti – ”Olisin odottanut enemmän”
Datakeskusyhtiöt maksoivat viime vuonna niin vähän yhteisöveroja, että alan lobbarikin yllättyi. Muutoksen taustalla ovat jätti-investoinnit ja veroporkkana.
- Anonyymi
Oliko traktorin kääntäjä
- Anonyymi
Jos oli niin kyllä kaveri haastaa kohtaloaan ihan urakalla. Eikö ollut zetorin kippaaminen jo tarpeeksi läheltä piti-tilanne...??! Ilmeisesti eij.
- Anonyymi
Sinivihreä joka vilkkui ruskeata valoa!
- Anonyymi
Veren punanen oli.
- Anonyymi
Mitä väliä? Jokainen hoitaa ongelmansa itse.
- Anonyymi
rattimies
- Anonyymi
Antaa pojan ajaa jatkossa itsekseen vaikka vettä täynnä olevaan louhokseen ettei tule nuoria leskiä.
- Anonyymi
Suottaapa ollakkii taikka sitten ei,vaan tiiä vaikka ois ollunna er vänne
- Anonyymi
Kortti pois ja pakollinen nopeus autoon..JA UUDET AIVOT.Eikö se nahka kiristä sen verran että oppi meni perille.Ei .
- Anonyymi
Oli punainen kuin paloauto
- Anonyymi
Mistä tiiätte et oli sama? Mut kortti pois. On vaaraksi meille kaikille.
- Anonyymi
Kankkusen jalat ja omat kädet, jälki on sen näköistä.
- Anonyymi
Ufo se oli
- Anonyymi
Ihan sama
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331381Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691115- 104974
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43963- 68795
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56759- 42756
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117755- 29665
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.52577