Oliko punainen auto joka kolaroi?
Keskuskadulla..
17
912
Vastaukset
- Anonyymi
Mene kahtomaan oliko väri mikä mutta...millon ne oppii..
- Anonyymi
Googlen datakeskus maksoi nolla euroa yhteisöveroja ja koko potti romahti – ”Olisin odottanut enemmän”
Datakeskusyhtiöt maksoivat viime vuonna niin vähän yhteisöveroja, että alan lobbarikin yllättyi. Muutoksen taustalla ovat jätti-investoinnit ja veroporkkana.
- Anonyymi
Oliko traktorin kääntäjä
- Anonyymi
Jos oli niin kyllä kaveri haastaa kohtaloaan ihan urakalla. Eikö ollut zetorin kippaaminen jo tarpeeksi läheltä piti-tilanne...??! Ilmeisesti eij.
- Anonyymi
Sinivihreä joka vilkkui ruskeata valoa!
- Anonyymi
Veren punanen oli.
- Anonyymi
Mitä väliä? Jokainen hoitaa ongelmansa itse.
- Anonyymi
rattimies
- Anonyymi
Antaa pojan ajaa jatkossa itsekseen vaikka vettä täynnä olevaan louhokseen ettei tule nuoria leskiä.
- Anonyymi
Suottaapa ollakkii taikka sitten ei,vaan tiiä vaikka ois ollunna er vänne
- Anonyymi
Kortti pois ja pakollinen nopeus autoon..JA UUDET AIVOT.Eikö se nahka kiristä sen verran että oppi meni perille.Ei .
- Anonyymi
Oli punainen kuin paloauto
- Anonyymi
Mistä tiiätte et oli sama? Mut kortti pois. On vaaraksi meille kaikille.
- Anonyymi
Kankkusen jalat ja omat kädet, jälki on sen näköistä.
- Anonyymi
Ufo se oli
- Anonyymi
Ihan sama
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927