Rakastat kaivattuasi?
Kuinka paljon
21
526
Vastaukset
- Anonyymi
Äärettömästi.
- Anonyymi
Ääretöntä on touhuskin. Sivusta
- Anonyymi
Tahdon tietää mitä rakkaus on.
Suurfemakko Emily Nagoski kakahtaa v.2015 kirjassaan "Come As You Are" seuraavalla tavalla viisaasti:
"Rakkaus on fysiologinen ja neurologinen prosessi, joka vetää sinut sinun heimoosi."
mutta kaakahtaa toisessa kohtaa erilailla viisaasti että:
"Se, miksi rakastumme, on kiintymys, joka on eräänlainen biologinen kokonaisuuden tavoittelu.". - Anonyymi
Jos kaipaa, niin varmasti on jollakin tavalla myös rakastunut.
- Anonyymi
Mä tykkään liikaa. Mä luulin, et mä pystyn pitämään tän hallinnassa, mut mä olin väärässä. Panikoin.
- Anonyymi
Rakkaus tulee minusta mukaan vasta sitten, kun on aitoa läheisyyttä. Ei olla päästy vielä siihen pisteeseen kaivatun kanssa.
- Anonyymi
Mutta siis rakastunut olen. Ne ovat kuitenkin eri asioita.
- Anonyymi
Se voi myös olla tulematta, kun tapaatte ja huomaatte ettei mitään kipinää olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi myös olla tulematta, kun tapaatte ja huomaatte ettei mitään kipinää olekaan.
Ohi. Olemme tavanneet useita kertoja jo.
- Anonyymi
Niin paljon ,että häiritsee jokapäiväisiä toimiani. Se menettämisen pelko ja luovuttaminen on tuskastuttavaa. Halun häntä niin paljon elämääni vierelle tukemaan, etten voi sitä sanoiksi pukea. Luotan kyllä tunteisiin välillämme ja sen kaiken tulevan hyvän toteutumiseen. Ketään muuta en halua, kuin hänet! Jos näin ei käy nielen suruni ja kyyneleet ja jatkan matkaani yksin m>n
- Anonyymi
Erittäin paljon
- Anonyymi
En aio sitä koskaan kertoa enää.
- Anonyymi
Sama. Kerran vielä kirjoitin sen purkaakseni tämän elämäni suurimman tuskan johonkin mutta tämä satuttaa minua enemmän ja se hakkaa minua päähän kuin moukarilla takoen. Kuinka pienistä lyhyistä sanoista syntyi tällainen tuska kun ensin oli rakentanut pilvilinnoja uudesta elämästä pienissä mielen sopukoissa. Aina sanotaan että aika auttaa mutta ei saatana auta. Pskaa ja kärsimystä mistä kukaan ei tiedä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Kerran vielä kirjoitin sen purkaakseni tämän elämäni suurimman tuskan johonkin mutta tämä satuttaa minua enemmän ja se hakkaa minua päähän kuin moukarilla takoen. Kuinka pienistä lyhyistä sanoista syntyi tällainen tuska kun ensin oli rakentanut pilvilinnoja uudesta elämästä pienissä mielen sopukoissa. Aina sanotaan että aika auttaa mutta ei saatana auta. Pskaa ja kärsimystä mistä kukaan ei tiedä mitään.
Sama, paitsi ei ole kyse sanoista.
- Anonyymi
Hän ei rakasta minua.
- Anonyymi
Niin paljon, ettei siinä ole mitään järkeä.
- Anonyymi
Luulin rakastavani, kunnes selvisi minkälainen hän on. Pettymys on suuri, edelleen.
- Anonyymi
Ei o kaivattua
- Anonyymi
Äärettömästi H miestä
- Anonyymi
Niin paljo kuin naissielu voi miestä rakastaa. Äärettömästi ja silti se rakkaus kasvaa koko ajan.
- Anonyymi
ihan vtusti rakastan mutta en mä jaksa muutako etäältä. ****
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343534- 113218
- 1422962
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61338Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971148Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501053Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900