Kuinka paljon

Anonyymi-ap

Rakastat kaivattuasi?

21

526

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äärettömästi.

• Anonyymi

Ääretöntä on touhuskin. Sivusta

• Anonyymi

Tahdon tietää mitä rakkaus on.

Suurfemakko Emily Nagoski kakahtaa v.2015 kirjassaan "Come As You Are" seuraavalla tavalla viisaasti:

"Rakkaus on fysiologinen ja neurologinen prosessi, joka vetää sinut sinun heimoosi."

mutta kaakahtaa toisessa kohtaa erilailla viisaasti että:

"Se, miksi rakastumme, on kiintymys, joka on eräänlainen biologinen kokonaisuuden tavoittelu.".

• Anonyymi

Jos kaipaa, niin varmasti on jollakin tavalla myös rakastunut.

• Anonyymi

Mä tykkään liikaa. Mä luulin, et mä pystyn pitämään tän hallinnassa, mut mä olin väärässä. Panikoin.

• Anonyymi

Rakkaus tulee minusta mukaan vasta sitten, kun on aitoa läheisyyttä. Ei olla päästy vielä siihen pisteeseen kaivatun kanssa.

• Anonyymi

Mutta siis rakastunut olen. Ne ovat kuitenkin eri asioita.

• Anonyymi

Se voi myös olla tulematta, kun tapaatte ja huomaatte ettei mitään kipinää olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi myös olla tulematta, kun tapaatte ja huomaatte ettei mitään kipinää olekaan.

Ohi. Olemme tavanneet useita kertoja jo.

• Anonyymi

Niin paljon ,että häiritsee jokapäiväisiä toimiani. Se menettämisen pelko ja luovuttaminen on tuskastuttavaa. Halun häntä niin paljon elämääni vierelle tukemaan, etten voi sitä sanoiksi pukea. Luotan kyllä tunteisiin välillämme ja sen kaiken tulevan hyvän toteutumiseen. Ketään muuta en halua, kuin hänet! Jos näin ei käy nielen suruni ja kyyneleet ja jatkan matkaani yksin m>n

• Anonyymi

Erittäin paljon

• Anonyymi

En aio sitä koskaan kertoa enää.

• Anonyymi

Sama. Kerran vielä kirjoitin sen purkaakseni tämän elämäni suurimman tuskan johonkin mutta tämä satuttaa minua enemmän ja se hakkaa minua päähän kuin moukarilla takoen. Kuinka pienistä lyhyistä sanoista syntyi tällainen tuska kun ensin oli rakentanut pilvilinnoja uudesta elämästä pienissä mielen sopukoissa. Aina sanotaan että aika auttaa mutta ei saatana auta. Pskaa ja kärsimystä mistä kukaan ei tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Kerran vielä kirjoitin sen purkaakseni tämän elämäni suurimman tuskan johonkin mutta tämä satuttaa minua enemmän ja se hakkaa minua päähän kuin moukarilla takoen. Kuinka pienistä lyhyistä sanoista syntyi tällainen tuska kun ensin oli rakentanut pilvilinnoja uudesta elämästä pienissä mielen sopukoissa. Aina sanotaan että aika auttaa mutta ei saatana auta. Pskaa ja kärsimystä mistä kukaan ei tiedä mitään.

Sama, paitsi ei ole kyse sanoista.

• Anonyymi

Hän ei rakasta minua.

• Anonyymi

Niin paljon, ettei siinä ole mitään järkeä.

• Anonyymi

Luulin rakastavani, kunnes selvisi minkälainen hän on. Pettymys on suuri, edelleen.

• Anonyymi

Ei o kaivattua

• Anonyymi

Äärettömästi H miestä

• Anonyymi

Niin paljo kuin naissielu voi miestä rakastaa. Äärettömästi ja silti se rakkaus kasvaa koko ajan.

• Anonyymi

ihan vtusti rakastan mutta en mä jaksa muutako etäältä. ****

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      34
      3534
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3218
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      142
      2962
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2635
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      74
      2615
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1435
    7. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1338
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      397
      1148
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      50
      1053
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      900
    Aihe