Kuinka paljon

Anonyymi-ap

Rakastat kaivattuasi?

22

562

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äärettömästi.

• Anonyymi

Ääretöntä on touhuskin. Sivusta

• Anonyymi

Tahdon tietää mitä rakkaus on.

Suurfemakko Emily Nagoski kakahtaa v.2015 kirjassaan "Come As You Are" seuraavalla tavalla viisaasti:

"Rakkaus on fysiologinen ja neurologinen prosessi, joka vetää sinut sinun heimoosi."

mutta kaakahtaa toisessa kohtaa erilailla viisaasti että:

"Se, miksi rakastumme, on kiintymys, joka on eräänlainen biologinen kokonaisuuden tavoittelu.".

• Anonyymi

Jos kaipaa, niin varmasti on jollakin tavalla myös rakastunut.

• Anonyymi

Mä tykkään liikaa. Mä luulin, et mä pystyn pitämään tän hallinnassa, mut mä olin väärässä. Panikoin.

• Anonyymi

Rakkaus tulee minusta mukaan vasta sitten, kun on aitoa läheisyyttä. Ei olla päästy vielä siihen pisteeseen kaivatun kanssa.

• Anonyymi

Mutta siis rakastunut olen. Ne ovat kuitenkin eri asioita.

• Anonyymi

Se voi myös olla tulematta, kun tapaatte ja huomaatte ettei mitään kipinää olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi myös olla tulematta, kun tapaatte ja huomaatte ettei mitään kipinää olekaan.

Ohi. Olemme tavanneet useita kertoja jo.

• Anonyymi

Niin paljon ,että häiritsee jokapäiväisiä toimiani. Se menettämisen pelko ja luovuttaminen on tuskastuttavaa. Halun häntä niin paljon elämääni vierelle tukemaan, etten voi sitä sanoiksi pukea. Luotan kyllä tunteisiin välillämme ja sen kaiken tulevan hyvän toteutumiseen. Ketään muuta en halua, kuin hänet! Jos näin ei käy nielen suruni ja kyyneleet ja jatkan matkaani yksin m>n

• Anonyymi

Erittäin paljon

• Anonyymi

En aio sitä koskaan kertoa enää.

• Anonyymi

Sama. Kerran vielä kirjoitin sen purkaakseni tämän elämäni suurimman tuskan johonkin mutta tämä satuttaa minua enemmän ja se hakkaa minua päähän kuin moukarilla takoen. Kuinka pienistä lyhyistä sanoista syntyi tällainen tuska kun ensin oli rakentanut pilvilinnoja uudesta elämästä pienissä mielen sopukoissa. Aina sanotaan että aika auttaa mutta ei saatana auta. Pskaa ja kärsimystä mistä kukaan ei tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Kerran vielä kirjoitin sen purkaakseni tämän elämäni suurimman tuskan johonkin mutta tämä satuttaa minua enemmän ja se hakkaa minua päähän kuin moukarilla takoen. Kuinka pienistä lyhyistä sanoista syntyi tällainen tuska kun ensin oli rakentanut pilvilinnoja uudesta elämästä pienissä mielen sopukoissa. Aina sanotaan että aika auttaa mutta ei saatana auta. Pskaa ja kärsimystä mistä kukaan ei tiedä mitään.

Sama, paitsi ei ole kyse sanoista.

• Anonyymi

Hän ei rakasta minua.

• Anonyymi

Niin paljon, ettei siinä ole mitään järkeä.

• Anonyymi

Luulin rakastavani, kunnes selvisi minkälainen hän on. Pettymys on suuri, edelleen.

• Anonyymi

Ei o kaivattua

• Anonyymi

Äärettömästi H miestä

• Anonyymi

Niin paljo kuin naissielu voi miestä rakastaa. Äärettömästi ja silti se rakkaus kasvaa koko ajan.

• Anonyymi

ihan vtusti rakastan mutta en mä jaksa muutako etäältä. ****

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      106
      2679
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      117
      2031
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      69
      1596
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      28
      1294
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      25
      1149
    6. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      96
      1054
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      53
      1052
    8. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      85
      1044
    9. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      127
      1032
    10. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      363
      970
    Aihe