Joskus vaikka toisinaan osaa käyttäytyä normaalisti. Tekee mieli juosta piiloon. 🤦🏼♀️ Niin lapsellista,. Tiedän.
Ärsyttää olla ujo
6
393
Vastaukset
- Anonyymi
Hippaa leikkimään, 😁
- Anonyymi
Joo ei kerkiä kun on töitä tehtävä 🙌
- Anonyymi
Mua ärsyttää tunne, että olisin aina haittana vaan muille. Pakollinen paha ja siksi en pyri tilanteisiin, joissa olisi muita? Jos olisin taloudellisesti paremmassa asemassa, tuskin tuntisin näitä tuntemuksia?
- Anonyymi
Okei.. Meinaatko että työn saaminen parantaa sun asemaa? Mulle tuo ei osu.
- Anonyymi
Mun mielestä tuo on inhimillistä. Taloudellinen tilanne. Perus elämää. Oli se sitten hyvä tai huono. En itse määrittele itseäni enkä ihmisiä sen perusteella.
Oma epävarmuus kumpuaa koulukiusaamisesta. Porukat inhottaa toisinaan, mut selviin kyllä. Töissä vaikka helposti kun mukavaa porukkaa.
/ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931