Niin, siinäpä kysymys.
Onko täällä yhtään miestä, jolla olisi naista ikävä?
12
218
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Veikkaan että lähes kaikki naisia. Ainakin yli puolet. 80 prosenttia.
- AnonyymiUUSI
Täällä olisi yksi poika miehen ruumiissa.
- AnonyymiUUSI
älä valehtele
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
älä valehtele
Ok. Olen mies miehen ruumiissa, mutta henkisesti nuorekas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Olen mies miehen ruumiissa, mutta henkisesti nuorekas.
Eli lapsellinen, kypsynätön?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli lapsellinen, kypsynätön?
Ne harvat aidosti kaipaavat miehet ajetaan täältä pois just noin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne harvat aidosti kaipaavat miehet ajetaan täältä pois just noin.
Ei. Sanoit, että poika miehen ruumiissa ja sitten vaihdoit nuorekkaaseen... Mitä siitä pitäisi sitten ajatella?
- AnonyymiUUSI
Ei. Vain naisten vihaajia pari jotka sitten kirjoittavat sitäkin ahkerammin.
Heitä oksettaa naisissa kaikki, haju, paino, naisen vagina ja vulva karvoineen ja hajuineen/ tuoksuineen.
Vaatetuksen he haluavat määrätä.
Heidän mielestään seksi tarkoittaa yhdyntää, muuta iloa eivät naiselle anna, mutta itse haluavat suuseksiä.
Tämä miestyyppi käsittää suurimman osan suomalaisista miehistä. - AnonyymiUUSI
Kun irl tapaa ja on tekemisissä vain kivan ja empaattisten oloisten ja myös hauskannäköisten miesten kanssa, ja kuitenkin miesten netissä varsinkin nuoriin naisiin kohdistama haukkuminen ja viha on niin ylitse pursuavaa, kaikkiin naisiin jotka tuovat itseään esiin somessa tai irl millään lailla ( itse en), niin mietin suoltavatko tuttunikin sontaa netissä naisia kohtaan ja haukkuvatko minuakin ajatuksissaan ja toisilleen 🥹
- AnonyymiUUSI
Tuota olen miettinyt itsekin.
- AnonyymiUUSI
On. Mitä haluat tietää?
- AnonyymiUUSI
Ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1436738MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny615843Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884509NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun994426Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1574241Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.921600- 3951490
- 821349
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301335Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?421122