näin lauantaipäivänä? ehkä viettää jonkun tärkeän kanssa aikaa. 😭
Mitä ajattelet kaivattusi tekevän
26
377
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En tiedä, itse luen kirjaa. Eli siis yötöitä tekevien hoitajien ruuminlämpö vaihtoi yön puolelle italialaisen tutkimuksen mukaa☝️🐛😆hihi ei saa
- AnonyymiUUSI
Hoitajista kyllä huutava pula. Ei kait silti vielä ruumiit hoitotyötä tee.
- AnonyymiUUSI
Kanafiletoimittajien jälkeen ruumiinlämpöki saattaa tippuu miinuksen puolelle. Kuulemma.
Ja sillohan ei enää elävien kirjoissakaan olla. -sivu(t)yö
- AnonyymiUUSI
Tarkoitus olisi illanpäälle kömpiä lauteelle naapurin vanhanpiian kanssa, hän tietysti kohteliaasti edellä.
- AnonyymiUUSI
Vedän keppanaa ja kömmin samoille lauteille saman baariemännän kans ku parempaakaan ei ole.
- AnonyymiUUSI
ookoo 😂
- AnonyymiUUSI
Sauna on nyt päällä joten peremmälle vaan.
- AnonyymiUUSI
Noniih😛
- AnonyymiUUSI
Ei kiinnosta edes aukoa päätä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä, tärkeän kanssa viettää - ei minun. 😄
- AnonyymiUUSI
Sama tai oli sama.
- AnonyymiUUSI
Vedän herkkuja kaksin käsin. Sokeririippuvuus päässyt taas valloilleen. Ihan oma vika, en edes yritä syyttää ikävääni ja turhautumista.
- AnonyymiUUSI
Mitä ilmeisemmin läheisten ihmisten kanssa. En tosin tiedä keiden, eikä se tietysti minulle kuulukaan. Toivottavasti hänellä on kaikki ok.
- AnonyymiUUSI
Mä oon ainakin lueskellut koko päivän ja juonut kahvit. Miettinyt vähän meitä. Illalla katson kaksi jaksoa sarjaa. Minnekään baariin en jaksa.
- AnonyymiUUSI
Minua nainen ei ainakaan ajattele. Kun ei me olla edes puhuttu enkä ole mitään hänelle.
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti viettää aikaa rakkaiden ja tärkeiden kanssa.
- AnonyymiUUSI
Luulen tietäväni mihin valmistautuu , mutta ei ole ainakaan minun kanssani täällä etäällä.
- AnonyymiUUSI
Hyvähän se olisi, jos viettäisi aikaa jonkun tärkeän kanssa.
- AnonyymiUUSI
Luultavasti ajelee robotti imurilla 🙄
- AnonyymiUUSI
Luultavasti silittää kissaa.
- AnonyymiUUSI
😛
- AnonyymiUUSI
Niin viettää 🙂
- AnonyymiUUSI
Mun Rakas on töissä
- AnonyymiUUSI
Jonku jäbän kanssa varmaan. 🧐
- AnonyymiUUSI
Röökillä varmaan nytkin enkä mä pääse samoille savuille 😔
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1436738MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny615843Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884509NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun994426Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1574241Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.921600- 3951490
- 821349
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301335Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?421122