Jos me yhteen päädytään niin olisitko valmis muuttamaan johonkin etelän kaupunkiin? Tästä paikasta, maatilasta tulee lähtö tuulimyllyjen vuoksi ja menetän kaiken. Myös toimeentuloni. Työtön tyhjätasku, pettynyt kaikkeen ja kaikkiin, muutettava johonkin kerrostaloboksiin homehtumaan. Kelpaisiko sellainen elämä kenellekkään?
Surkea elämä
38
403
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sitä suloisempaahan se sitten on.
- AnonyymiUUSI
Että ennemmin 30 neliötä kuin 160
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että ennemmin 30 neliötä kuin 160
Ymmärsit aivan oikein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsit aivan oikein.
Jos opettelis ryyppäämään niin sitten olis varmaan mukavaa pikku huppelissa
- AnonyymiUUSI
Keneltä sä kysyt tuota asiaa?
- AnonyymiUUSI
En varmaan keneltäkään erityisemmin.
- AnonyymiUUSI
Jopa on mammona ja tilukset tärkeitä. On tässä maailmassa ihmiset mökeistään lähteneet ennenkin. En silti ole tuulivoiman kannalla kuitenkaan,siitä on isot haitat.
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne on. Kotitila ja neljäs sukupolvi,isäntänä15 vanhasta, tila jonka on itse ramontoinut ja laajentanut paljon kaikkea. Yrityksen varastot, koneet, harrastukset, piha ja ympäristö jota on 50 vuotta tehnyt siinä mielessä että tässä ollaan niin kauan kuin henki pihisee.
- AnonyymiUUSI
Lähteminen on siten tuttua että isäni joutui lähtemään ryssää pakoon ja nyt minä myllyjä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne on. Kotitila ja neljäs sukupolvi,isäntänä15 vanhasta, tila jonka on itse ramontoinut ja laajentanut paljon kaikkea. Yrityksen varastot, koneet, harrastukset, piha ja ympäristö jota on 50 vuotta tehnyt siinä mielessä että tässä ollaan niin kauan kuin henki pihisee.
15+50 alkaa olla eläkeikä muutenkin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
15 50 alkaa olla eläkeikä muutenkin?
Miten tuon laskit? Kotipaikka on synnyinkoti että ihan nollanvanhasta. Isäni kuoli kun olin 15
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
15 50 alkaa olla eläkeikä muutenkin?
Voit verrata siihen mitä Latelan Lauri on tehnyt muijansa kanssa remonttia. Minä olen tehnyt ihan vastaavat ja vähän enemmänkin mutta yksin kaiken.
- AnonyymiUUSI
Maalle mieli muuttaa mulla pois kaupungista, kerrostalo ei houkuta. Eiköhän niitä taloja maaseudulla vapaudu hyvää vauhtia mihin voisi muuttaa. Halvempaa kuin kerrosalo.
- AnonyymiUUSI
Muista sitten tarkistaa kunnan ja naapurikunnankin suunnitelmat tuulivoimasta. Vähintään 50km päähän lähimmistä myllyistä jos haluat rauhaa ja hiljaisuutta ja nukkua yösi. Älkää koskaan muuttako tuulivoimakuntaan!!
- AnonyymiUUSI
Olen katsonut samaa. Mummonmökkejä ja vaarinmökkejä edullisesti vuokralla. Kuinka mukavaa olisi kääntää peltoa ja olla omavarainen ainakin joltain osin. Kanoja yms. Sitä kohti.
- AnonyymiUUSI
Jos tuulimylly tulee sinun tontille siten että talosi säilyy, saat noin 5000 e kk tuloa. Jos et tiennyt
- AnonyymiUUSI
Tätä voi kutsua myös korvaukseksi. Mutta oikeasti...
- AnonyymiUUSI
Ei tule omalle maalle. En koskaan vuokraa maitani myllynpaskoille! Että tuoko muka korvaisi sen että joutuu jättämään talon mädäntymään ja lähteä pois?
- AnonyymiUUSI
Oletko koskaan käynyt myllyalueella missä on vaikka parikymmentä myllyä ja kohtalaisella tuulella? Vois vähän ehkä avata silmiä ja korvia!!!!
- AnonyymiUUSI
Mulla ois pieni soma okt. 1 ja puoli kerrosta. Tervetuloa jos rakennat huoneesi vintille itse
- AnonyymiUUSI
Alkaa tuo rakentaminen jo riittää vaikka siitä nyt elanto tuleekin.
- AnonyymiUUSI
Kesät suomessa talvet jossain lämpöisessä is my plane
- AnonyymiUUSI
Millä rahalla? ja missä sen kesän viettää? Mahtavaa varmasti muuttaa johonkin kerrostaloboksiin pyörittelemään peukaloita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä rahalla? ja missä sen kesän viettää? Mahtavaa varmasti muuttaa johonkin kerrostaloboksiin pyörittelemään peukaloita.
Eiköhän ne naapurit osta maat pois hyvällä hintaa. Ai niin,eihän maalla naapurille mitään myydä...
- AnonyymiUUSI
Ei kelpaisi elämä kerrostalossa.
Mielummin vaikka tuulimyllyjen keskellä.- AnonyymiUUSI
Itse en pysty asumaan sellaisessa paikassa. Nytkin kuuluu hurina vaikka myllyihin on 10-20km Ei pysty nukkumaan!
- AnonyymiUUSI
en mä ny sinäänsä kieltäytyis tässä vaiheessa se ois vielä mahdollista toki rahasta jää sekin kiinni
- AnonyymiUUSI
Ei oikein huvita enää mikään. Turha edes yrittää tutustua tai etsiä ketään kun koko muu elämä lähtee alta. Jos vaan lopettaa kaiken ja heittää ihan läskiks ei tällä elämälä ole koskaan ollut mitään hyvää antaa. Kiusattu kymmeniä vuosia ja vittuiltu valehdeltu,tehty ilkivaltaa ja levitetty paskaa. Vois vaan antaa olla ja vetää kaiken konkkaan kun menettää kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Itsellä ihan samanlaista, aivan hirveetä pskaa. Mutta en sittenkään anna periksi, olen täällä ja elän elämää. Ei se aina helppoa ole, mutta oma elämä kuitenkin. Ja muutosta parempaan on tulossa, älä luovuta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä ihan samanlaista, aivan hirveetä pskaa. Mutta en sittenkään anna periksi, olen täällä ja elän elämää. Ei se aina helppoa ole, mutta oma elämä kuitenkin. Ja muutosta parempaan on tulossa, älä luovuta!
Pitäisi alkaa myymään kalustoa pikkuhiljaa pois, ei voi kertarysäyksellä lopettaa. Pitää kysyä neuvoa. Vituttaa kyllä aika rankasti kun on kovallatyöllä saanut säästettyä ja hankittua kalustoa mistä on haaveillut ja millä saa elantoa ja nyt kun ne on niin pitää myydä kaikki pois. Eikä tälläsen paskan keskellä ole virtaa mihinkään parisuhdekuvioihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi alkaa myymään kalustoa pikkuhiljaa pois, ei voi kertarysäyksellä lopettaa. Pitää kysyä neuvoa. Vituttaa kyllä aika rankasti kun on kovallatyöllä saanut säästettyä ja hankittua kalustoa mistä on haaveillut ja millä saa elantoa ja nyt kun ne on niin pitää myydä kaikki pois. Eikä tälläsen paskan keskellä ole virtaa mihinkään parisuhdekuvioihin.
Hyvä suunnitelma sinulla jo. Sitä kohti kun menet, niin onnistut minimoimaan vahingon. Parisuhde tulee joskus, kun sille on tilaa. Pidä elämäsi yksinkertaisena. Tsemppiä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä suunnitelma sinulla jo. Sitä kohti kun menet, niin onnistut minimoimaan vahingon. Parisuhde tulee joskus, kun sille on tilaa. Pidä elämäsi yksinkertaisena. Tsemppiä!
Kun olisi halunnut sen oman perheen....nyt mennyt jo useampi vuosi tähän paskaan miettien mitä tekee vai vetääkö sitten itsensä kiikkuun kun on mitta täynnä.
- AnonyymiUUSI
hyvä auto-vempulaj oku Maseriti Quotttroporte, eli tarkoitaa että neliovinen urheiluauto, siis.. olpopeakin.
moniovinen utrheiluauto.. - AnonyymiUUSI
Ei kannata muuttaa tänne pääkaupunkiseudulle. Täällä on työpaikoista kova kilpailu. Työpaikkojen väheneminen on globaali ilmiö. Jos on vain suinkin paikka, missä on viljavaa maata ja voi kasvattaa kasveja eli tehdä ruokaa itse, on parempi vaihtoehto kuin tämä Ruuhka-Suomi. Täällä on vuokrat kalliita ja käteen ei jää mitään. Ihmiset masentuvat ja juovat.
- AnonyymiUUSI
Lisään tähän vielä, että yksin käveleminen voi olla vaarallista esim. lähiöissä on näitä *piip*jengejä, laumasieluisia, jotka voivat käydä päälle. Eivät he yksin käy, katsovat bussissa seiniin päin, mutta porukoissa ovat aggressiivisia.
- AnonyymiUUSI
Mutta tampereen eteläpuolelle ei koskaan tule myllyjä. Siellä pystyy nukkumaan. Sellainen paikka pitäisi olla mistä ei heti tarvitsis taas muuttaa....
- AnonyymiUUSI
Sinkkunaisen ei kannata muuttaa tänne. Ainoastaan alkkisrassukoita vapaana ja somaleita sekä muita, jotka tahtovat saada kansalaisuuden.
- AnonyymiUUSI
Juurikin näin 😁 En muuttaisi sinkkunaisena Helsinkiin. Rassukoita, jotka yrittävät hyötyä naisista tai ulkomaalaisia, jotka tekevät naisen raskaaksi, jotta saavat Suomen kansalaisuuden . Kotikaupunkini kaupunginosassa arabamiehet kokoontuvat parkkihalliin pössyttelemään. Ilmankos ukkoja ei näy ikinä lasten kanssa. Naiset hoitavat lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1124727Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1834469Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1141895- 4031691
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331462Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61179Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3671172- 731087
- 721039
- 92978