Surkea elämä

Anonyymi-ap

Jos me yhteen päädytään niin olisitko valmis muuttamaan johonkin etelän kaupunkiin? Tästä paikasta, maatilasta tulee lähtö tuulimyllyjen vuoksi ja menetän kaiken. Myös toimeentuloni. Työtön tyhjätasku, pettynyt kaikkeen ja kaikkiin, muutettava johonkin kerrostaloboksiin homehtumaan. Kelpaisiko sellainen elämä kenellekkään?

38

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Sitä suloisempaahan se sitten on.

• Anonyymi
        UUSI

Että ennemmin 30 neliötä kuin 160

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Että ennemmin 30 neliötä kuin 160

Ymmärsit aivan oikein.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsit aivan oikein.

Jos opettelis ryyppäämään niin sitten olis varmaan mukavaa pikku huppelissa

• Anonyymi
      UUSI

Keneltä sä kysyt tuota asiaa?

• Anonyymi
        UUSI

En varmaan keneltäkään erityisemmin.

• Anonyymi
      UUSI

Jopa on mammona ja tilukset tärkeitä. On tässä maailmassa ihmiset mökeistään lähteneet ennenkin. En silti ole tuulivoiman kannalla kuitenkaan,siitä on isot haitat.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä ne on. Kotitila ja neljäs sukupolvi,isäntänä15 vanhasta, tila jonka on itse ramontoinut ja laajentanut paljon kaikkea. Yrityksen varastot, koneet, harrastukset, piha ja ympäristö jota on 50 vuotta tehnyt siinä mielessä että tässä ollaan niin kauan kuin henki pihisee.

• Anonyymi
        UUSI

Lähteminen on siten tuttua että isäni joutui lähtemään ryssää pakoon ja nyt minä myllyjä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne on. Kotitila ja neljäs sukupolvi,isäntänä15 vanhasta, tila jonka on itse ramontoinut ja laajentanut paljon kaikkea. Yrityksen varastot, koneet, harrastukset, piha ja ympäristö jota on 50 vuotta tehnyt siinä mielessä että tässä ollaan niin kauan kuin henki pihisee.

15+50 alkaa olla eläkeikä muutenkin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

15 50 alkaa olla eläkeikä muutenkin?

Miten tuon laskit? Kotipaikka on synnyinkoti että ihan nollanvanhasta. Isäni kuoli kun olin 15

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

15 50 alkaa olla eläkeikä muutenkin?

Voit verrata siihen mitä Latelan Lauri on tehnyt muijansa kanssa remonttia. Minä olen tehnyt ihan vastaavat ja vähän enemmänkin mutta yksin kaiken.

• Anonyymi
      UUSI

Maalle mieli muuttaa mulla pois kaupungista, kerrostalo ei houkuta. Eiköhän niitä taloja maaseudulla vapaudu hyvää vauhtia mihin voisi muuttaa. Halvempaa kuin kerrosalo.

• Anonyymi
        UUSI

Muista sitten tarkistaa kunnan ja naapurikunnankin suunnitelmat tuulivoimasta. Vähintään 50km päähän lähimmistä myllyistä jos haluat rauhaa ja hiljaisuutta ja nukkua yösi. Älkää koskaan muuttako tuulivoimakuntaan!!

• Anonyymi
        UUSI

Olen katsonut samaa. Mummonmökkejä ja vaarinmökkejä edullisesti vuokralla. Kuinka mukavaa olisi kääntää peltoa ja olla omavarainen ainakin joltain osin. Kanoja yms. Sitä kohti.

• Anonyymi
      UUSI

Jos tuulimylly tulee sinun tontille siten että talosi säilyy, saat noin 5000 e kk tuloa. Jos et tiennyt

• Anonyymi
        UUSI

Tätä voi kutsua myös korvaukseksi. Mutta oikeasti...

• Anonyymi
        UUSI

Ei tule omalle maalle. En koskaan vuokraa maitani myllynpaskoille! Että tuoko muka korvaisi sen että joutuu jättämään talon mädäntymään ja lähteä pois?

• Anonyymi
        UUSI

Oletko koskaan käynyt myllyalueella missä on vaikka parikymmentä myllyä ja kohtalaisella tuulella? Vois vähän ehkä avata silmiä ja korvia!!!!

• Anonyymi
      UUSI

Mulla ois pieni soma okt. 1 ja puoli kerrosta. Tervetuloa jos rakennat huoneesi vintille itse

• Anonyymi
        UUSI

Alkaa tuo rakentaminen jo riittää vaikka siitä nyt elanto tuleekin.

• Anonyymi
      UUSI

Kesät suomessa talvet jossain lämpöisessä is my plane

• Anonyymi
        UUSI

Millä rahalla? ja missä sen kesän viettää? Mahtavaa varmasti muuttaa johonkin kerrostaloboksiin pyörittelemään peukaloita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millä rahalla? ja missä sen kesän viettää? Mahtavaa varmasti muuttaa johonkin kerrostaloboksiin pyörittelemään peukaloita.

Eiköhän ne naapurit osta maat pois hyvällä hintaa. Ai niin,eihän maalla naapurille mitään myydä...

• Anonyymi
      UUSI

Ei kelpaisi elämä kerrostalossa.
      Mielummin vaikka tuulimyllyjen keskellä.

• Anonyymi
        UUSI

Itse en pysty asumaan sellaisessa paikassa. Nytkin kuuluu hurina vaikka myllyihin on 10-20km Ei pysty nukkumaan!

• Anonyymi
      UUSI

en mä ny sinäänsä kieltäytyis tässä vaiheessa se ois vielä mahdollista toki rahasta jää sekin kiinni

• Anonyymi
      UUSI

Ei oikein huvita enää mikään. Turha edes yrittää tutustua tai etsiä ketään kun koko muu elämä lähtee alta. Jos vaan lopettaa kaiken ja heittää ihan läskiks ei tällä elämälä ole koskaan ollut mitään hyvää antaa. Kiusattu kymmeniä vuosia ja vittuiltu valehdeltu,tehty ilkivaltaa ja levitetty paskaa. Vois vaan antaa olla ja vetää kaiken konkkaan kun menettää kuitenkin.

• Anonyymi
        UUSI

Itsellä ihan samanlaista, aivan hirveetä pskaa. Mutta en sittenkään anna periksi, olen täällä ja elän elämää. Ei se aina helppoa ole, mutta oma elämä kuitenkin. Ja muutosta parempaan on tulossa, älä luovuta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellä ihan samanlaista, aivan hirveetä pskaa. Mutta en sittenkään anna periksi, olen täällä ja elän elämää. Ei se aina helppoa ole, mutta oma elämä kuitenkin. Ja muutosta parempaan on tulossa, älä luovuta!

Pitäisi alkaa myymään kalustoa pikkuhiljaa pois, ei voi kertarysäyksellä lopettaa. Pitää kysyä neuvoa. Vituttaa kyllä aika rankasti kun on kovallatyöllä saanut säästettyä ja hankittua kalustoa mistä on haaveillut ja millä saa elantoa ja nyt kun ne on niin pitää myydä kaikki pois. Eikä tälläsen paskan keskellä ole virtaa mihinkään parisuhdekuvioihin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi alkaa myymään kalustoa pikkuhiljaa pois, ei voi kertarysäyksellä lopettaa. Pitää kysyä neuvoa. Vituttaa kyllä aika rankasti kun on kovallatyöllä saanut säästettyä ja hankittua kalustoa mistä on haaveillut ja millä saa elantoa ja nyt kun ne on niin pitää myydä kaikki pois. Eikä tälläsen paskan keskellä ole virtaa mihinkään parisuhdekuvioihin.

Hyvä suunnitelma sinulla jo. Sitä kohti kun menet, niin onnistut minimoimaan vahingon. Parisuhde tulee joskus, kun sille on tilaa. Pidä elämäsi yksinkertaisena. Tsemppiä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä suunnitelma sinulla jo. Sitä kohti kun menet, niin onnistut minimoimaan vahingon. Parisuhde tulee joskus, kun sille on tilaa. Pidä elämäsi yksinkertaisena. Tsemppiä!

Kun olisi halunnut sen oman perheen....nyt mennyt jo useampi vuosi tähän paskaan miettien mitä tekee vai vetääkö sitten itsensä kiikkuun kun on mitta täynnä.

• Anonyymi
      UUSI

hyvä auto-vempulaj oku Maseriti Quotttroporte, eli tarkoitaa että neliovinen urheiluauto, siis.. olpopeakin.

moniovinen utrheiluauto..

• Anonyymi
      UUSI

Ei kannata muuttaa tänne pääkaupunkiseudulle. Täällä on työpaikoista kova kilpailu. Työpaikkojen väheneminen on globaali ilmiö. Jos on vain suinkin paikka, missä on viljavaa maata ja voi kasvattaa kasveja eli tehdä ruokaa itse, on parempi vaihtoehto kuin tämä Ruuhka-Suomi. Täällä on vuokrat kalliita ja käteen ei jää mitään. Ihmiset masentuvat ja juovat.

• Anonyymi
        UUSI

Lisään tähän vielä, että yksin käveleminen voi olla vaarallista esim. lähiöissä on näitä *piip*jengejä, laumasieluisia, jotka voivat käydä päälle. Eivät he yksin käy, katsovat bussissa seiniin päin, mutta porukoissa ovat aggressiivisia.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta tampereen eteläpuolelle ei koskaan tule myllyjä. Siellä pystyy nukkumaan. Sellainen paikka pitäisi olla mistä ei heti tarvitsis taas muuttaa....

• Anonyymi
      UUSI

Sinkkunaisen ei kannata muuttaa tänne. Ainoastaan alkkisrassukoita vapaana ja somaleita sekä muita, jotka tahtovat saada kansalaisuuden.

• Anonyymi
        UUSI

Juurikin näin 😁 En muuttaisi sinkkunaisena Helsinkiin. Rassukoita, jotka yrittävät hyötyä naisista tai ulkomaalaisia, jotka tekevät naisen raskaaksi, jotta saavat Suomen kansalaisuuden . Kotikaupunkini kaupunginosassa arabamiehet kokoontuvat parkkihalliin pössyttelemään. Ilmankos ukkoja ei näy ikinä lasten kanssa. Naiset hoitavat lapset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      112
      4727
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      183
      4469
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      114
      1895
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1691
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1462
    6. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1179
    7. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      367
      1172
    8. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      73
      1087
    9. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      72
      1039
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      978
    Aihe