Reagoisin sun yhteydenottoon? Miehelle.
Vieläkö toivot että
33
364
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miten niin vieläkö?
Jos tollaista pitää kysyä niin aikaa on varmaan vierähtänyt niin paljon että miestä ei kiinnostaa enää paskaakaan.- AnonyymiUUSI
Eipä ole vierähtänyt paljon aikaa!
- AnonyymiUUSI
Ei multa koska mitään yhteydenottoa ei ole tulossa. Enkä sano tätä syyttelevästi vaan kunhan totean faktana.
- AnonyymiUUSI
Minulla se aikarajoite naisille on vuorokausi.
Jos henkilö ei osaa vastata tai päättää asiaa siinä ajassa niin hän ei osaa vastata tai päättää ylipäätään.
Sellaisella henkilöllä tai naisella ei tee tässä maailmassa yhtään mitään missään olosuhteissa.- AnonyymiUUSI
Oletko vähän mustasukkainen ja kontrolloiva🤭
- AnonyymiUUSI
Otahan ne lääkkeet!
- AnonyymiUUSI
Niin kai kyse on itsekunnioituksesta?
Jos antaa kohdella miten sattuu, on koira vain.
Tietenkin joskus rakkauden nimissä voi venyä ja paukkua, mutta hyvin harvoin. Siitäkin lopulta voi napsahtaa poikki, jos koko ajan pitää venyä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai kyse on itsekunnioituksesta?
Jos antaa kohdella miten sattuu, on koira vain.
Tietenkin joskus rakkauden nimissä voi venyä ja paukkua, mutta hyvin harvoin. Siitäkin lopulta voi napsahtaa poikki, jos koko ajan pitää venyä.Rakkaus ,kaiken se kestää...
- AnonyymiUUSI
Naiselle totta mooses.
- AnonyymiUUSI
En toivo. Toivon vain että sinulla olisi rauha kaikesta.
- AnonyymiUUSI
Mielestäni todella arvostettavaa toivoa jotain tuollaista. Mies olen.
- AnonyymiUUSI
Ei ole rauhaa.
- AnonyymiUUSI
Sähän reagoit - hyytävästi
- AnonyymiUUSI
Sitä saa mitä tilaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
Ei ikinä kaltaistasi naista. Ansaitsen parempaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ikinä kaltaistasi naista. Ansaitsen parempaa.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
- AnonyymiUUSI
En halua muistella sitä enää eli en. Ei se enää edes onnistu olen poistanut viestit ja hlökohtaisen numerosi ja estänyt sen.
- AnonyymiUUSI
Mitä teet täällä sitten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teet täällä sitten?
Kai hän voi täällä jotain muuta muistella kuin sinua? Tai ylipäänsä käsitellä tunteita.
Itse teen jälkimmäistä.
- AnonyymiUUSI
Olin niin rakastunut
- AnonyymiUUSI
Niin minäkin mies!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin mies!
Vastaa hänelle
- AnonyymiUUSI
Ihme pelailua. :/ Hän ansaitsee parempaa.
- AnonyymiUUSI
Ei ole peliä vaan itsesuojelua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vatut oli!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Vielä. Olisit voinut edes kiittää viestistä ja sanoa jonkin lattean kohteliaisuuden.
- AnonyymiUUSI
Miksi olisin kiittänyt hiljaisuudesta?
- AnonyymiUUSI
Miksei?
- AnonyymiUUSI
Jos et ole reagoinut, niin varmaan se signalisoi, ette ole toisesta kiinnostunutkaan. Niinkin on varmaan ihan hyvä, koska silloin toinen tietää, että voi puhtain mielin mennä eteen päin. Voi hyvin! (sivusta)
- AnonyymiUUSI
Niinpä, mies itse signalisoi ettei kiinnosta.
- AnonyymiUUSI
Jos vastaat, on kyllä parempi selittää pitkästi ja monisanaisesti mistä kiikastaa.
Vastauksen viivyttäminen on huonon kohtelun ja alkeellisen manipuloinnin käsikirjasta sivulta yksi.
Jos olet tehnyt toiselle tuollaista, erittäin suurella todennäköisyydellä sinua ei enää kunnioiteta.- AnonyymiUUSI
Siksi parempi että antaa olla. Ei kannata vastata enää.
Tuota ei tehdä toiselle tahallaan vaan itsesuojeluksi mieheltä. Miehelle joka ghostaa ei ole mitään tarjolla enää (sivusta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114639Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734395Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951759- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3531110- 67989
- 57974
- 92948