Ovatko viranomaiset rikollisia?

Anonyymi-ap

Ihmettelen sitä kun poliisit ovat jahdanneet minua väärien ilmoitusten takia mutta itse olin hakattavana koko lapsuuden ja nuoruuden eri miesten toimesta sekä koin seksuaalista hyväksikäyttöä yms, poliiseja ei näkynyt eikä kuulunut missään. Erään kerran heille soitin ja pistivät minut putkaan vaikka yritin sanoa että sairaalaan pitäisi päästä. Yksi seksuaalirikoskeissi oli oikeudessa kun mies hyväksikäytti, tarjosi huumeita ja kaltoinkohteli mutta oikeus totesi syyttömäksi vaikka itse tasan tarkkaan tiedän hänen olleen syyllinen.

Nyt nämä miehet jotka ovat hakanneet esim minua, soittelevat minusta perättömiä juttuja poliiseille ja poliisit saapuvat vihaisina paikalle. ???

Vaikka henkilöt elävät rikollista elämää ja minä en juo edes alkoholia nykyään.

Sitten toinen aihe lastensuojelu joka vainoaa minua mutta eipä tehnyt ELETTÄKÄÄN kun minä olin vuosia jopa hengenvaarassa alaikäisenä. Omat lapseni ovat tärkeintä kaikessa minulle ja hoidan heidät hyvin. Siksi ihmettelen tätä touhua kuinka juoksevat mielellään joka juopon tai kriminaalin pillin mukaan noin innokkaasti. Ovatko jopa samaa porukkaa vai miksi innokkaasti potkivat mm väkivallan uhria vaan lisää päähän?

Sitten nämä kriminaalimiehet vielä kiristävät minua ja pakko toimia kuten haluavat koska muuten lastensuojelu vie lapseni. Mieluusti varmaan veisivät jo mutta kun eivät keksi syytä. Aloittavat aina uuden arvion noista äijien tekemistä ilmoista mutta mitään ei löydy (no ei varmaan koska minulle elämäni tärkein asia on lapseni)

11

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä siis elät ja liikut "tietyissä piireissä"?
      Enpä ihmettele yhtään. Mietis tuota kirjoitustasi selvin päin. Lapsillesi, jotka tietenkin, on kaikki eri isistä, on paremiakin koteja saatavilla.

• Anonyymi

Kuten kirjoitin, olen täysi absolutisti ja irtaantuisin näistä piireistä jos viranomaisten avulla ei pakotettaisi pitämään jonkinlaisia välejä näihin henkilöihin. Oletko sinäkin jotsin sukua näille viranomaisille kun ymmärryksessä noin pahasti vikaa ja tosiasiat huitelee noin pahasti ohi?

• Anonyymi

Myös tässä on syy miksi vaikea hakea apua koska se katsotaan minun syyksi jos kriminalit kiusaa. No täytyy sitten varmaan vaan olla hiljaa ja yrittää pitää kriminalit tyytyväisinä ?

• Anonyymi

Kaikki ei ole myöskään aina miltä näyttää. Rikollinen voi olla myös rikas ja vaikutusvaltainen henkilö. Minusta vaan on rikollista myös viranomaisten taholta pyytää vaikenemaan ja olemaan puuttumatta tilanteisiin jossa haluan esimerkiksi eroon jostain henkilöstä ja aletaan kiristämään lasuajojahdilla jos eroan tai en suostu pyyntöihinsä. Ovatko siis viranomaiset itsekin "tätä tiettyä piiriä". Itse liikun lähinnä koulun-kaupan ja kodin väliä sekä kudon sukkia vapaa-ajan harrastuksenani.

• Anonyymi

joku asiakin nin jo<a jotain niin jotain omaa vertakin joas jotain kaatuu jnw

• Anonyymi

kun en tee rikoksia mutya joskus voi loukkaantua joyrnkin

bausteb nöjugtiiltjr v hauska

• Anonyymi

Ei saa mitään selvää noista vastauksista. Joku känninen rikollinen täällä ilmeisesti vastailemassa ellei sossu itse ?

• Anonyymi

Jokainen on vastuussa omista teoistaan, vaikka olisi (myös) jonkun muun uhri. Vaikka olisi uhri silläkin hetkellä.
      Yh-äidit on alttiita hyväksikäytölle. Miehille pitäisi silti osata sanoa EI. Lapset on syytä huostaanottaa, jos tämä ei onnistu.

• Anonyymi

Onko siis uhrin oma TEKO olla pahoinpidelty? Eiköhän se ole nimenomaan pahoinpitelijän teko? Myös virkamiehet voivat ottaa vastuun teostaan hiljentää yh ja jättää yh ja lapset pelon takia selviämään yksin vaaralliseen tilanteeseen koska apua haettaessa viranomaiset tekisivät huostaanotto TEON.

• Anonyymi

Ihmettelen vain onko tämä lasten vai rikollisten suojelua ?

• Anonyymi

Ja juurikin kun ei näille äijille sanoo silloinpa juurikin alkavat keksiä ties mitä kiusaa kun tietävät että yh.lla on menetettävää ja viranomaiset pomppivat täysin sokeina heidän pillinsä mukaan. Yh ei taas voi puhua mitään monestakaan syystä. Pelosta sekä näitä rikollisia että viranomaisia kohtaan. Kuin viranomaiset ja rikolliset pelaisivat samalla puolella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4422
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2879
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2632
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      83
      1606
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      202
      1052
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59