Ihmettelen sitä kun poliisit ovat jahdanneet minua väärien ilmoitusten takia mutta itse olin hakattavana koko lapsuuden ja nuoruuden eri miesten toimesta sekä koin seksuaalista hyväksikäyttöä yms, poliiseja ei näkynyt eikä kuulunut missään. Erään kerran heille soitin ja pistivät minut putkaan vaikka yritin sanoa että sairaalaan pitäisi päästä. Yksi seksuaalirikoskeissi oli oikeudessa kun mies hyväksikäytti, tarjosi huumeita ja kaltoinkohteli mutta oikeus totesi syyttömäksi vaikka itse tasan tarkkaan tiedän hänen olleen syyllinen.
Nyt nämä miehet jotka ovat hakanneet esim minua, soittelevat minusta perättömiä juttuja poliiseille ja poliisit saapuvat vihaisina paikalle. ???
Vaikka henkilöt elävät rikollista elämää ja minä en juo edes alkoholia nykyään.
Sitten toinen aihe lastensuojelu joka vainoaa minua mutta eipä tehnyt ELETTÄKÄÄN kun minä olin vuosia jopa hengenvaarassa alaikäisenä. Omat lapseni ovat tärkeintä kaikessa minulle ja hoidan heidät hyvin. Siksi ihmettelen tätä touhua kuinka juoksevat mielellään joka juopon tai kriminaalin pillin mukaan noin innokkaasti. Ovatko jopa samaa porukkaa vai miksi innokkaasti potkivat mm väkivallan uhria vaan lisää päähän?
Sitten nämä kriminaalimiehet vielä kiristävät minua ja pakko toimia kuten haluavat koska muuten lastensuojelu vie lapseni. Mieluusti varmaan veisivät jo mutta kun eivät keksi syytä. Aloittavat aina uuden arvion noista äijien tekemistä ilmoista mutta mitään ei löydy (no ei varmaan koska minulle elämäni tärkein asia on lapseni)
Ovatko viranomaiset rikollisia?
11
82
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sinä siis elät ja liikut "tietyissä piireissä"?
Enpä ihmettele yhtään. Mietis tuota kirjoitustasi selvin päin. Lapsillesi, jotka tietenkin, on kaikki eri isistä, on paremiakin koteja saatavilla.- AnonyymiUUSI
Kuten kirjoitin, olen täysi absolutisti ja irtaantuisin näistä piireistä jos viranomaisten avulla ei pakotettaisi pitämään jonkinlaisia välejä näihin henkilöihin. Oletko sinäkin jotsin sukua näille viranomaisille kun ymmärryksessä noin pahasti vikaa ja tosiasiat huitelee noin pahasti ohi?
- AnonyymiUUSI
Myös tässä on syy miksi vaikea hakea apua koska se katsotaan minun syyksi jos kriminalit kiusaa. No täytyy sitten varmaan vaan olla hiljaa ja yrittää pitää kriminalit tyytyväisinä ?
- AnonyymiUUSI
Kaikki ei ole myöskään aina miltä näyttää. Rikollinen voi olla myös rikas ja vaikutusvaltainen henkilö. Minusta vaan on rikollista myös viranomaisten taholta pyytää vaikenemaan ja olemaan puuttumatta tilanteisiin jossa haluan esimerkiksi eroon jostain henkilöstä ja aletaan kiristämään lasuajojahdilla jos eroan tai en suostu pyyntöihinsä. Ovatko siis viranomaiset itsekin "tätä tiettyä piiriä". Itse liikun lähinnä koulun-kaupan ja kodin väliä sekä kudon sukkia vapaa-ajan harrastuksenani.
- AnonyymiUUSI
joku asiakin nin jo<a jotain niin jotain omaa vertakin joas jotain kaatuu jnw
- AnonyymiUUSI
kun en tee rikoksia mutya joskus voi loukkaantua joyrnkin
bausteb nöjugtiiltjr v hauska - AnonyymiUUSI
Ei saa mitään selvää noista vastauksista. Joku känninen rikollinen täällä ilmeisesti vastailemassa ellei sossu itse ?
- AnonyymiUUSI
Jokainen on vastuussa omista teoistaan, vaikka olisi (myös) jonkun muun uhri. Vaikka olisi uhri silläkin hetkellä.
Yh-äidit on alttiita hyväksikäytölle. Miehille pitäisi silti osata sanoa EI. Lapset on syytä huostaanottaa, jos tämä ei onnistu. - AnonyymiUUSI
Onko siis uhrin oma TEKO olla pahoinpidelty? Eiköhän se ole nimenomaan pahoinpitelijän teko? Myös virkamiehet voivat ottaa vastuun teostaan hiljentää yh ja jättää yh ja lapset pelon takia selviämään yksin vaaralliseen tilanteeseen koska apua haettaessa viranomaiset tekisivät huostaanotto TEON.
- AnonyymiUUSI
Ihmettelen vain onko tämä lasten vai rikollisten suojelua ?
- AnonyymiUUSI
Ja juurikin kun ei näille äijille sanoo silloinpa juurikin alkavat keksiä ties mitä kiusaa kun tietävät että yh.lla on menetettävää ja viranomaiset pomppivat täysin sokeina heidän pillinsä mukaan. Yh ei taas voi puhua mitään monestakaan syystä. Pelosta sekä näitä rikollisia että viranomaisia kohtaan. Kuin viranomaiset ja rikolliset pelaisivat samalla puolella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305053Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova671940HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131827Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291724- 1111690
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p235974- 71911
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44887Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54833- 53792