Vähämäki on sijoittanut merkittävän määrän kryptovaluuttoihin

Anonyymi-ap

Olis mukava saada edustajilta vihjeitä sijjoittamiseen!
Anonyymi-ap
2025-11-23 11:17:42

Ilta-Sanomien mukaan oululaisella perussuomalaisten kansanedustajalla Ville Vähämäellä on yksi eduskunnan suurimmista sijoitussalkuista. Vähämäki on itse ilmoittanut salkun arvoksi yli 1 260 000 euroa.

IS kertoo, että Vähämäki on sijoittanut merkittävän määrän kryptovaluuttoihin. Salkusta löytyy ilmoituksen mukaan 1,47 Bitcoinia, joka tiistain 18. marraskuuta kurssilla olisi yli 92 000 euroa. Lisäksi Vähämäki omistaa 660 Binance BNB -kolikkoa, joiden yksikköarvo oli tiistaina 780 euroa.

46-vuotias Vähämäki valittiin eduskuntaan ensimmäistä kertaa vuonna 2011 yli 5 500 äänellä. Siitä asti hän on istunut eduskunnassa.

Samalla hän on myös kuulunut Oulun kaupunginvaltuustoon. Tällä hetkellä hän on perussuomalaisten varavaltuutettu.

PS. aikanaan Harakka harvia toi mukavia tuottoja...

7

235

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

edustajat saa väkisinkin toisenkäden tietoa työnsä puolesta-jakakoon kansalle myös perkele

• Anonyymi

eikö ne talousasiantuntijat juurikin kironnut kun kansa ei osta mitään? raha ei liiku

antakaa vihjeitä osakkeisiin ja rahastoihin niin kyllä voitot on makeita asunnon ja auton ostoon.

Lainaa kaikki vihaa

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Bitcoin laskenut rajusti ja kylmää kyytiä luvassa. Ensi vuonna hiljalleen pohjaostoksille.

• Anonyymi

ahaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1526
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1042
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      947
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      367
      900
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      894
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      793
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      603
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      558
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      156
      552
    Aihe