Olis mukava saada edustajilta vihjeitä sijjoittamiseen!
Anonyymi-ap
2025-11-23 11:17:42
Ilta-Sanomien mukaan oululaisella perussuomalaisten kansanedustajalla Ville Vähämäellä on yksi eduskunnan suurimmista sijoitussalkuista. Vähämäki on itse ilmoittanut salkun arvoksi yli 1 260 000 euroa.
IS kertoo, että Vähämäki on sijoittanut merkittävän määrän kryptovaluuttoihin. Salkusta löytyy ilmoituksen mukaan 1,47 Bitcoinia, joka tiistain 18. marraskuuta kurssilla olisi yli 92 000 euroa. Lisäksi Vähämäki omistaa 660 Binance BNB -kolikkoa, joiden yksikköarvo oli tiistaina 780 euroa.
46-vuotias Vähämäki valittiin eduskuntaan ensimmäistä kertaa vuonna 2011 yli 5 500 äänellä. Siitä asti hän on istunut eduskunnassa.
Samalla hän on myös kuulunut Oulun kaupunginvaltuustoon. Tällä hetkellä hän on perussuomalaisten varavaltuutettu.
PS. aikanaan Harakka harvia toi mukavia tuottoja...
Vähämäki on sijoittanut merkittävän määrän kryptovaluuttoihin
7
226
Vastaukset
- Anonyymi
edustajat saa väkisinkin toisenkäden tietoa työnsä puolesta-jakakoon kansalle myös perkele
- Anonyymi
eikö ne talousasiantuntijat juurikin kironnut kun kansa ei osta mitään? raha ei liiku
antakaa vihjeitä osakkeisiin ja rahastoihin niin kyllä voitot on makeita asunnon ja auton ostoon.
Lainaa kaikki vihaa
- Anonyymi
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/53f7ce84-8125-4fd2-9646-11a0ec4fd7b3
miten noita listaamattomia voi ostaa tavallinen tallaaja? - Anonyymi
Kaurahurmos on takuulla kauhea tila https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/23cf9d36-79ec-4ff2-9956-119dd0045835
Iih a haa klopti klopoti ti klop - Anonyymi
Bitcoin laskenut rajusti ja kylmää kyytiä luvassa. Ensi vuonna hiljalleen pohjaostoksille.
- Anonyymi
ahaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203028EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041269
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621027Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133998- 60937
- 41737
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22723Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta112681