SOUL ON FIREE!

Soulll

We are like the living dead
Sacrificing all we have
For a frozen heart and soul on fire
We are like the living dead
Craving for deliverence
With a frozen heart and soul on fire

Oikeesti, täydellinen rock-biisi!.Paras biisi mitä oon kuullu ikinä!.

8

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heartagramgirl

      Heh,ootko sä joku "uusi valaistunut HIM-fani"?
      Ihan ku mä,silloin ku kuulin Buried Alive By Loven. Kieltämättä toi on tosi hyvä biisi! Niinku ne kaikki muutkin tietysti... :)

    • Nimetön

      HIM on ehdottomasti maailman paras rockbändi:)
      vitsi mä leijun ku sain tänää villen suunitteleman kokistölkin, pitäs varmaalaittaa vitriinii tai jotain:)

      • heartagramgirl

        mistä sait sen??! Mä en oo nähny niit missään! Luuletsä et niitä sais Tuskasta? Ku huomenna oon menos sinne? Ei näkyny Ruisrockis ainakaan...


      • heartagramgirl kirjoitti:

        mistä sait sen??! Mä en oo nähny niit missään! Luuletsä et niitä sais Tuskasta? Ku huomenna oon menos sinne? Ei näkyny Ruisrockis ainakaan...

        mä olen se nimeton kirjauduinjust:)
        mä sain sen jyväskylän keskustasta, siellä vaan oli kauppakadulla semmonen viritys missä ne jako niit:) mutta en tiedä että oliko se siellä sen takii ku on joku jyväskylänkesä meneillään:/ mutta eiks niit oo just kaikissa tapahtumissa joten ihan hyvin saattaa olla:)(näytin varmaan ihan tyhmältä siellä kadulla ku tuijotin vaan sitä purnukka silmät tapittaen, mutta olin niin yllätyny ku siellä jaettiin niit luulin nimittäin että jään ilman sitä:))


      • heartagramgirl
        sartsag kirjoitti:

        mä olen se nimeton kirjauduinjust:)
        mä sain sen jyväskylän keskustasta, siellä vaan oli kauppakadulla semmonen viritys missä ne jako niit:) mutta en tiedä että oliko se siellä sen takii ku on joku jyväskylänkesä meneillään:/ mutta eiks niit oo just kaikissa tapahtumissa joten ihan hyvin saattaa olla:)(näytin varmaan ihan tyhmältä siellä kadulla ku tuijotin vaan sitä purnukka silmät tapittaen, mutta olin niin yllätyny ku siellä jaettiin niit luulin nimittäin että jään ilman sitä:))

        Apuva! Nyt iskee stressi! Mun on pakko saada sellanen...


      • aika monissa paikoissa
        heartagramgirl kirjoitti:

        Apuva! Nyt iskee stressi! Mun on pakko saada sellanen...

        ja niitä riittää kyllä aika paljon.
        niissä puolen litran pulloissahan on kanssa se villen suunnittelema kuva, mut etiketissä siis. tammerfesteillä ainakin pyöri niitä aika paljon, mistä siis omanikin sain, tosin tyhjänä :/


      • himfan777
        heartagramgirl kirjoitti:

        mistä sait sen??! Mä en oo nähny niit missään! Luuletsä et niitä sais Tuskasta? Ku huomenna oon menos sinne? Ei näkyny Ruisrockis ainakaan...

        Tampereelta citymarketista.


    • Juhomias

      There's a flame that leads all souls astray...
      No one's...

      JOskus osasin sen ulkoa...
      Siitä on jo aikaa..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe