Uskokko... pelkkiä kauniita ajatuksia. Ei tuommosesta muuta voikkaan. Rutistettava.
Mää aattelen sua niin paljo
30
620
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kiitos rakas mies ♥️
- Anonyymi
Ihanaa, jos se vaan olisin mä ♥️
- Anonyymi
Mäki sua ❤️
- Anonyymi
En valitettavasti usko.
- Anonyymi
En tietenkään teitä kaikkia.
- Anonyymi
En usko, Ir ei. -sivu
- Anonyymi
Hurjaa. Lol
- Anonyymi
❤️😉
- Anonyymi
Mää ajattelen kans lakkaamatta. Unissanikin. Kerroin siinä päästessäni hänen kainaloonsa että haluan häntä. Ristimme sormemme emmekä välittäneet kenenkään mielipiteistä.. Sitten taas heräsin.
- Anonyymi
🥺❤️
- Anonyymi
Sormet ristissä = valehtelija. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sormet ristissä = valehtelija. ;)
Noup.. Vaan käsi kädessä sormet lomittain..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noup.. Vaan käsi kädessä sormet lomittain..
Vähä niinkuin siinä emojissa?😘
- Anonyymi
Sillä ei ole väliä mitä ajattelet, kun ei se näy todellisessa elämässä.
- Anonyymi
Mutta jos tilanne on kovin raskas niin onko hyötyä paljastaa tunteensa ja ruokkia rakkautta lisää. Lisää kipua ja tuskaa, jos ei ole valmis muutokseen ja valintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos tilanne on kovin raskas niin onko hyötyä paljastaa tunteensa ja ruokkia rakkautta lisää. Lisää kipua ja tuskaa, jos ei ole valmis muutokseen ja valintaan.
Kannattaa paljastaa !
- Anonyymi
Ehtii näkyä vielä. Jos siis joskus vielä tavataan.
- Anonyymi
Eräs mies tuskin mua ajattelee, vaikka miten ajattelisin häntä ja kertoisin miten rakastuin.. Eiköhän niitä ole minua parempiakin. Olen tietysti pehmoinen, mutta..
Haaveilen sitten ja tyydyn siihen.
Sivu- Anonyymi
Älä tyydy. Mene ja ota hänet, jota rakastat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että mä vaan menen ja otan. 😄 Meen ovelle ja laitan lupa-anomuksen vaimolle vetämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoksisin miehen perässä. Voiko siitä seurata hyvää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoksisin miehen perässä. Voiko siitä seurata hyvää?
Pitäähän sinun juosta bussin perässäkin jos haluat kyytiin. Kyse on aina siitä, haluaako jotain asiaa tarpeeksi, muutenhan se ei luonnollisesti onnistu ja tajuaako mies juosta sinun perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän sinun juosta bussin perässäkin jos haluat kyytiin. Kyse on aina siitä, haluaako jotain asiaa tarpeeksi, muutenhan se ei luonnollisesti onnistu ja tajuaako mies juosta sinun perässä.
Mitenhän mä voisin kertoa hänelle kauniisti sen että hänet haluan.. En halua vaikuttaa miltään psykolta. En ole sellainen.. Olen vain rakastunut.
Kuinka paljon ja kauan mun pitää toitottaa hänelle tunteistani.
Kannattaisi tajuta juosta. Muuten en viestittäs näkyä asioita hänelle aika ajoin.
T. Meille ei sellasta parveketta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenhän mä voisin kertoa hänelle kauniisti sen että hänet haluan.. En halua vaikuttaa miltään psykolta. En ole sellainen.. Olen vain rakastunut.
Kuinka paljon ja kauan mun pitää toitottaa hänelle tunteistani.
Kannattaisi tajuta juosta. Muuten en viestittäs näkyä asioita hänelle aika ajoin.
T. Meille ei sellasta parveketta.Siis näitä asioita *
- Anonyymi
Ajattelenpa! Ja olenkin ajatellut niin paljon, että sattuu 🤔
- Anonyymi
Kaunis viesti!! Silloin kun pitää toisesta, ajatuksissa on pelkkää kauneutta ja helliä tunteita.
https://www.youtube.com/watch?v=IYxXl3Y7u8k&list=RDIYxXl3Y7u8k&start_radio=1 - Anonyymi
Toiv. ei sattunu 🥰 mäki sua ♥️
- Anonyymi
sinäkö se olit?❤️🙏 näitkö sä ku kaaduin 🤔 käsiin sattu ku otin niillä vastaan, muuten ei. Outo kaatuminen kyllä ku ei ollut ees liukasta, vähän huolestuin muiden oireiden ohella terveydestäni 😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinäkö se olit?❤️🙏 näitkö sä ku kaaduin 🤔 käsiin sattu ku otin niillä vastaan, muuten ei. Outo kaatuminen kyllä ku ei ollut ees liukasta, vähän huolestuin muiden oireiden ohella terveydestäni 😟
mutta saattoi olla kengissäkin vikaa, vähän isot
- Anonyymi
Kiitos. minä valitsin sen miehen joka on minulle tarkoitettu. Valitsin perheen. ja tykästyi myös Italiaan ja haluaa myös lisää lapsia. Ja on valmis nyt. Eikä A tai M nainen jahtaa sitä. Paljon surua edessä, mutta myös onnellisuutta. Isoja asioita ja paljon työtä. Mihin voi vaikuttaa. Tämä syksy on ollut hyvin vaikea, vaihderikas ja tapahtunut asioita mitkä kääntyy itselle voitoksi. väistämätöntä pahaa🤗 on vaan jaksettava, vaikka on kyllä laitettu niin turpaan kun olla ja voi. Eikä ne silti saa mitä haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot17517455Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4610027Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?575909Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463210Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.172895Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252822"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita562692Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling862618- 1381880
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen431870