Aamulla 3 kertaa nollat kotimittarilla. Olo ihan jees ja hoitamaan hommia. Poliisin puhallus kokeeseen .Olin viellä, että onneks åuhaltanut kotona ja tunsin et kaikki eiliseltä OK! Mutta eipä pitänyt paikansa. 0.5 tarkuuspuhalluksen jälkeen ja melkoinen järkytys. Kiitos ja kumarrus. Kun olette pikkujouluissa ja juhlissa. Olkaa varovaisia, vaikka olokin olisi normaali. Nyt sitten pitää elää tän syyllisyyden kanssa ja hoitaa asiat oikealle tolalleen. Mittari kyllä menee seriin..
Elkää missäin tapauksessa uskoko TEMU alkometreihin.
7
349
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä pascaa kamaa Temulla. Mitä seurauksia tuli, jos saa kysyä?
Mä oon monesti pasconut housuun vaikka olen luullut olevani selvin päin, kiinalaiset päällystakit sen tekee- Anonyymi
Ajokielto ja reilut sakot. Mieletön morkkis joka ei ota laantuakseen. Todistelu itselleen, että en vaan osannut arvioida, kun kaikki oli OK ja mittariin luotin mallikkaasti. Kyllä tuli otettua opiksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajokielto ja reilut sakot. Mieletön morkkis joka ei ota laantuakseen. Todistelu itselleen, että en vaan osannut arvioida, kun kaikki oli OK ja mittariin luotin mallikkaasti. Kyllä tuli otettua opiksi!
Pascat kyllä valahtaa housuun dildoidun löystyttämästä reijästä kun saa tuon tuomion. Damn.
- Anonyymi
Itse tilasin dildon temusta ja sinne se sujahti pyllyyn oikein mallikkaasti ja voihkin "aahuuh iuuuh"
- Anonyymi
Itse tilasin ovipönkän temusta ja silti ovihyökkääjä pääsi sisälle. Missä CE-merkintä?
- Anonyymi
Nahkagayvaatteita on aika rajatusti saatavilla Temusta. Paistinpannnukin jäi ostamatta, kun liesi on siinä kunnossa kuin on.
Saakohan nobea jossain vaiheessa Temun kautta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4213042IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1052186- 1731842
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten181774Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1051649Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591278- 1481207
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu541143Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla441012- 381009