Aamulla 3 kertaa nollat kotimittarilla. Olo ihan jees ja hoitamaan hommia. Poliisin puhallus kokeeseen .Olin viellä, että onneks åuhaltanut kotona ja tunsin et kaikki eiliseltä OK! Mutta eipä pitänyt paikansa. 0.5 tarkuuspuhalluksen jälkeen ja melkoinen järkytys. Kiitos ja kumarrus. Kun olette pikkujouluissa ja juhlissa. Olkaa varovaisia, vaikka olokin olisi normaali. Nyt sitten pitää elää tän syyllisyyden kanssa ja hoitaa asiat oikealle tolalleen. Mittari kyllä menee seriin..
Elkää missäin tapauksessa uskoko TEMU alkometreihin.
7
291
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä pascaa kamaa Temulla. Mitä seurauksia tuli, jos saa kysyä?
Mä oon monesti pasconut housuun vaikka olen luullut olevani selvin päin, kiinalaiset päällystakit sen tekee- Anonyymi
Ajokielto ja reilut sakot. Mieletön morkkis joka ei ota laantuakseen. Todistelu itselleen, että en vaan osannut arvioida, kun kaikki oli OK ja mittariin luotin mallikkaasti. Kyllä tuli otettua opiksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajokielto ja reilut sakot. Mieletön morkkis joka ei ota laantuakseen. Todistelu itselleen, että en vaan osannut arvioida, kun kaikki oli OK ja mittariin luotin mallikkaasti. Kyllä tuli otettua opiksi!
Pascat kyllä valahtaa housuun dildoidun löystyttämästä reijästä kun saa tuon tuomion. Damn.
- Anonyymi
Itse tilasin dildon temusta ja sinne se sujahti pyllyyn oikein mallikkaasti ja voihkin "aahuuh iuuuh"
- Anonyymi
Itse tilasin ovipönkän temusta ja silti ovihyökkääjä pääsi sisälle. Missä CE-merkintä?
- Anonyymi
Nahkagayvaatteita on aika rajatusti saatavilla Temusta. Paistinpannnukin jäi ostamatta, kun liesi on siinä kunnossa kuin on.
Saakohan nobea jossain vaiheessa Temun kautta? - Anonyymi00009
Tänään on hyvä päivä deitille ❤️ Klikkaa https://Julie.hoty.lat/Julie#/?/?/rqdrr1ypw
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522017
- 621932
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121475- 611281
- 501239
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643