Mitä asioita

Anonyymi-ap

Arvostat parisuhteessa?

30

426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viihtyvyys tekijöitä, helppoa yhdessä oloa, omana itsenä olemista, joka tuntuu molemmista hyvältä. Toisen seurassa tuntuu hyvältä ja sitä haluaa aina vain enemmän. Yksin oleminenkin tuntuu hyvältä, kun toiseen on luottaminen.

Silloin ei vaadi toiselta liikoja vaan kaikki olemassa oleva tuntuu riittävältä. Toinen on itselle se hyvän mielen tuoja arkeen, olemalla vain oma itsensä, pyrkimättä esittää jotain muuta toiselle. Elämän arvot yhdistää, ei tunnu eriyttävältä?

• Anonyymi

Lisään, tämä oli sinkun fantasiointia vain? Kun kadottanut uskon hyvän löytämiseen? Teoria ja käytäntö ei ole kohdannut 🫣😘🤔

• Anonyymi

"Helppoa yhdessäoloa" 🤭 Eikö niitä robottivaimoja jo ole joillain?

• Anonyymi

Mikään ei vetoa enempää kuin kunnolla muhinut sissijuusto. Se on prioriteetti-listan kärjessä.

• Anonyymi

Yhdessä eläminen on vaivatonta. Erimielisyyksiä saa olla, mutta riidat on nopeita ja käydään ja unohdetaan max puolessa tunnissa. Seksi on säännöllistä, eikä kumpikaan pihtaa. Työt jaetaan osaamisen mukaan. Se kumpi osaa laittaa parempaa ruokaa, tekee sen, se joka osaa vaihtaa auton renkaat vaihtaa ne. Molemmilla on omia harrastuksia ja mielenkiinnon kohteista ja myös yhteisiä löytyy. Omat menot on sallittuja ja jopa suositeltavia. Elämän arvot on samanlaiset ja mahdolliset eroavaisuudet ajatuksissa ei haittaa. Molemmilla on omat rahat ja suhde rahaan on samanlainen (säästäväisyys ja velkojen välttely).

• Anonyymi

Ja toisen seurassa pystyy ja kehtaa olla mahdollisimman aito ja oma itsensä. Lisäys.

• Anonyymi

Oletko tällaisessa suhteessa? Jos olet, niin mitä täällä teet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tällaisessa suhteessa? Jos olet, niin mitä täällä teet?

Taidanpa olla, jo 30 vuotta ollut. Niin, sanopa se.
        Nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidanpa olla, jo 30 vuotta ollut. Niin, sanopa se.
        Nainen

Taisi osua kun piti poistaa🎯

• Anonyymi

Että nainen rakastaa minua. Ei omaa elämäänsä minun kanssani, ei mitään mitä minulla on, vaan minua. En halua mitään jos ei ole selvää, että nainen noin rakastaisi minua. Mieheltä.

• Anonyymi

Ehdotonta luottamusta. Lempeyttä ja hyväntahtoisuutta. Molemminpuolista huomioon ottamista. Kommunikointia. Tilan antamista. Kannustusta ja ymmärrystä. Joustamista puolin toisin. Molempien vahvuuksien hyödyntämistä tarpeen tullen ja tukemista "heikkouksissa". Olemme tiimi, jossa kumpikin on sen toisen puolella, ylä- ja alamäissä.

• Anonyymi

Näin 👏

• Anonyymi

Ihana tiimi. Ikävöittekö toisianne palstalla?💞

• Anonyymi

Rehellisyyttä, halua hyvään kommunikaatioon. Sitä, että ymmärretään, että ollaan parisuhteessa, eikä sinkkuja, jolle kumppani on kuin asuste ja että elämää jatketaan kuin sinkkuina, vaikka lojaaleja oltaisiinkin.

• Anonyymi

Sitä ettei kertaakaan päivän aikana tule tunnetta etäisyydestä.
      Sitä ettei koskaan tule tunnetta että kumppani tykkäisi jostain toisesta.

Siinäpä ne tärkeimmät.

• Anonyymi

Kompromisseja. Hyvää seuraa. Yhteisiä harrastuksia. Omaa aikaa. Laadukasta sksiä. Molempien itsenäisyyttä ja riippumattomuutta. Kykyä joustaa ja sopeutua muuttuneeseen tilanteeseen. Suunnitelmallisuutta ja pitkäjänteisyyttä. Samaa huumoria. Vakautta. Unelmointia ja hulluttelua.

• Anonyymi

Naistenlehtien hypnotisoima mahdottomuuksien haikailija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naistenlehtien hypnotisoima mahdottomuuksien haikailija.

Jep! Mitään skaa nurkkiini haali!

• Anonyymi

Perus mielenterveys (ongelmat), pieni liikunallisuus, yhdessäolo..

• Anonyymi

Ei ikuna pari suhteeseen 🤮
      T mieheltä

• Anonyymi

Minä olen ollut kauan kestäneessä parisuhteessa ja toista parisuhdetta en halua. Pelkkä ystävyyssuhde on minun näköistäni elämää.

• Anonyymi

Pysy kaukana🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ollut kauan kestäneessä parisuhteessa ja toista parisuhdetta en halua. Pelkkä ystävyyssuhde on minun näköistäni elämää.

Samalla kannalla. Ei vaan kannata naisten enää alkaa hoitamaan mitään miesvauvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla kannalla. Ei vaan kannata naisten enää alkaa hoitamaan mitään miesvauvoja.

Kato nyt! Win-win😘

• Anonyymi

Uskollisuutta ja yhteisen arjen jakamista. Toistemme parhaat ystävät ja tukea ja turvaa, kun sitä toinen tarvitsee. Hyvä ja rikas seksielämä,,, toisen kunnioittaminen ja olla aina puolison takana tapahtui mitä tahansa m>n

• Anonyymi

Arvostan suhteessa ja kohtaamisissa sitä ettei palstakirjoittelun perusteella yritetä jutella samoista aiheista irl.

• Anonyymi

Mistä haluat niissä sitten keskustella? Suhteessa? Ja muita naisia kohdatessa?

• Anonyymi

Kuunnelluksi tulemista, kumpikin saa olla oma itsensä, huumoria ja empatiaa

• Anonyymi

Se, että ei ole palstaillut koskaan ja rahapussia ahmet ahne.

• Anonyymi

Kainalopaikkaa ja sitä kun toinen sulkee vetiketjun selästä. Raapii sitä kohtaa mihin itse ei yllä. Antaa ylähyllyltä tavarat.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      158
      4555
    2. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      73
      4317
    3. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      13
      3466
    4. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      131
      3068
    5. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      188
      2782
    6. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      39
      1797
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      72
      1572
    8. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      59
      1513
    9. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      119
      1270
    10. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      18
      1185
    Aihe