Arvostat parisuhteessa?
Mitä asioita
30
426
Vastaukset
- Anonyymi
Viihtyvyys tekijöitä, helppoa yhdessä oloa, omana itsenä olemista, joka tuntuu molemmista hyvältä. Toisen seurassa tuntuu hyvältä ja sitä haluaa aina vain enemmän. Yksin oleminenkin tuntuu hyvältä, kun toiseen on luottaminen.
Silloin ei vaadi toiselta liikoja vaan kaikki olemassa oleva tuntuu riittävältä. Toinen on itselle se hyvän mielen tuoja arkeen, olemalla vain oma itsensä, pyrkimättä esittää jotain muuta toiselle. Elämän arvot yhdistää, ei tunnu eriyttävältä?- Anonyymi
Lisään, tämä oli sinkun fantasiointia vain? Kun kadottanut uskon hyvän löytämiseen? Teoria ja käytäntö ei ole kohdannut 🫣😘🤔
- Anonyymi
"Helppoa yhdessäoloa" 🤭 Eikö niitä robottivaimoja jo ole joillain?
- Anonyymi
Mikään ei vetoa enempää kuin kunnolla muhinut sissijuusto. Se on prioriteetti-listan kärjessä.
- Anonyymi
Yhdessä eläminen on vaivatonta. Erimielisyyksiä saa olla, mutta riidat on nopeita ja käydään ja unohdetaan max puolessa tunnissa. Seksi on säännöllistä, eikä kumpikaan pihtaa. Työt jaetaan osaamisen mukaan. Se kumpi osaa laittaa parempaa ruokaa, tekee sen, se joka osaa vaihtaa auton renkaat vaihtaa ne. Molemmilla on omia harrastuksia ja mielenkiinnon kohteista ja myös yhteisiä löytyy. Omat menot on sallittuja ja jopa suositeltavia. Elämän arvot on samanlaiset ja mahdolliset eroavaisuudet ajatuksissa ei haittaa. Molemmilla on omat rahat ja suhde rahaan on samanlainen (säästäväisyys ja velkojen välttely).
- Anonyymi
Ja toisen seurassa pystyy ja kehtaa olla mahdollisimman aito ja oma itsensä. Lisäys.
- Anonyymi
Oletko tällaisessa suhteessa? Jos olet, niin mitä täällä teet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tällaisessa suhteessa? Jos olet, niin mitä täällä teet?
Taidanpa olla, jo 30 vuotta ollut. Niin, sanopa se.
Nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidanpa olla, jo 30 vuotta ollut. Niin, sanopa se.
NainenTaisi osua kun piti poistaa🎯
- Anonyymi
Että nainen rakastaa minua. Ei omaa elämäänsä minun kanssani, ei mitään mitä minulla on, vaan minua. En halua mitään jos ei ole selvää, että nainen noin rakastaisi minua. Mieheltä.
- Anonyymi
Ehdotonta luottamusta. Lempeyttä ja hyväntahtoisuutta. Molemminpuolista huomioon ottamista. Kommunikointia. Tilan antamista. Kannustusta ja ymmärrystä. Joustamista puolin toisin. Molempien vahvuuksien hyödyntämistä tarpeen tullen ja tukemista "heikkouksissa". Olemme tiimi, jossa kumpikin on sen toisen puolella, ylä- ja alamäissä.
- Anonyymi
Näin 👏
- Anonyymi
Ihana tiimi. Ikävöittekö toisianne palstalla?💞
- Anonyymi
Rehellisyyttä, halua hyvään kommunikaatioon. Sitä, että ymmärretään, että ollaan parisuhteessa, eikä sinkkuja, jolle kumppani on kuin asuste ja että elämää jatketaan kuin sinkkuina, vaikka lojaaleja oltaisiinkin.
- Anonyymi
Sitä ettei kertaakaan päivän aikana tule tunnetta etäisyydestä.
Sitä ettei koskaan tule tunnetta että kumppani tykkäisi jostain toisesta.
Siinäpä ne tärkeimmät. - Anonyymi
Kompromisseja. Hyvää seuraa. Yhteisiä harrastuksia. Omaa aikaa. Laadukasta sksiä. Molempien itsenäisyyttä ja riippumattomuutta. Kykyä joustaa ja sopeutua muuttuneeseen tilanteeseen. Suunnitelmallisuutta ja pitkäjänteisyyttä. Samaa huumoria. Vakautta. Unelmointia ja hulluttelua.
- Anonyymi
Naistenlehtien hypnotisoima mahdottomuuksien haikailija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naistenlehtien hypnotisoima mahdottomuuksien haikailija.
Jep! Mitään skaa nurkkiini haali!
- Anonyymi
Perus mielenterveys (ongelmat), pieni liikunallisuus, yhdessäolo..
- Anonyymi
Ei ikuna pari suhteeseen 🤮
T mieheltä- Anonyymi
Minä olen ollut kauan kestäneessä parisuhteessa ja toista parisuhdetta en halua. Pelkkä ystävyyssuhde on minun näköistäni elämää.
- Anonyymi
Pysy kaukana🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut kauan kestäneessä parisuhteessa ja toista parisuhdetta en halua. Pelkkä ystävyyssuhde on minun näköistäni elämää.
Samalla kannalla. Ei vaan kannata naisten enää alkaa hoitamaan mitään miesvauvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla kannalla. Ei vaan kannata naisten enää alkaa hoitamaan mitään miesvauvoja.
Kato nyt! Win-win😘
- Anonyymi
Uskollisuutta ja yhteisen arjen jakamista. Toistemme parhaat ystävät ja tukea ja turvaa, kun sitä toinen tarvitsee. Hyvä ja rikas seksielämä,,, toisen kunnioittaminen ja olla aina puolison takana tapahtui mitä tahansa m>n
- Anonyymi
Arvostan suhteessa ja kohtaamisissa sitä ettei palstakirjoittelun perusteella yritetä jutella samoista aiheista irl.
- Anonyymi
Mistä haluat niissä sitten keskustella? Suhteessa? Ja muita naisia kohdatessa?
- Anonyymi
Kuunnelluksi tulemista, kumpikin saa olla oma itsensä, huumoria ja empatiaa
- Anonyymi
Se, että ei ole palstaillut koskaan ja rahapussia ahmet ahne.
- Anonyymi
Kainalopaikkaa ja sitä kun toinen sulkee vetiketjun selästä. Raapii sitä kohtaa mihin itse ei yllä. Antaa ylähyllyltä tavarat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1584555Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville734317Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.133466Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1313068- 1882782
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa391797- 721572
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka591513Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1191270IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih181185