Että halut olla sen kanssa ainakin joskus. En oikein tiedä sinusta että miksi sitten kaipaat, miksi et halua päästää irti?
Se on jäänyt vaivaamaan
12
227
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sissijuusto on niin tahmeaa että se toimii kuin liima.. vaikea päästää irti.
- AnonyymiUUSI
Haluan koko ajan, en vain joskus.
- AnonyymiUUSI
❤️👍
- AnonyymiUUSI
Olen naimisissa hänen kanssaan, joten en sanoisi että "joskus".
- AnonyymiUUSI
En kaipaa. Kaipaan sitä toista.
- AnonyymiUUSI
Miksi sä et päästä sitten minusta irti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä et päästä sitten minusta irti?
En minä pidä sinusta kiinni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä pidä sinusta kiinni.
Stalkkaat minkä ehdit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Stalkkaat minkä ehdit
En ole stalkannut sinua. En hakeudu paikkoihin, missä voisin olettaa törmääväni sinuun. En ole nähnyt sinua missään. En seuraa mitään some-tilejäsi. En edes tiedä, onko sinulla some-tilejä. En ole etsinyt sinusta mitään tietoa mitään muutakaan kautta. Miten siis stalkkaan? Jos tarkoitat sitä, että luen ja kirjoittelen palstalla, niin sinulla on aika erikoinen määritelmä stalkkaamiselle. Olen ollut täällä palstalla taatusi kauemmin kuin sinä ja aion vastakin olla ellen kyllästy. Ei sinun ole pakko tänne mitään kirjoittaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole stalkannut sinua. En hakeudu paikkoihin, missä voisin olettaa törmääväni sinuun. En ole nähnyt sinua missään. En seuraa mitään some-tilejäsi. En edes tiedä, onko sinulla some-tilejä. En ole etsinyt sinusta mitään tietoa mitään muutakaan kautta. Miten siis stalkkaan? Jos tarkoitat sitä, että luen ja kirjoittelen palstalla, niin sinulla on aika erikoinen määritelmä stalkkaamiselle. Olen ollut täällä palstalla taatusi kauemmin kuin sinä ja aion vastakin olla ellen kyllästy. Ei sinun ole pakko tänne mitään kirjoittaa.
jatkoa: enkä tiedä puhelinnumeroasi tai muitakaan yhteystietojasi. En ole ikinä ollut yhteydessä sitäkään kautta.
- AnonyymiUUSI
Jos en oo paikalla mamut tulee huumaamaan ja raiskaamaan sitä siks.
- AnonyymiUUSI
Koska olet naisena aivan omaa luokkaa. Paras. Elämäntilanteet vain saa epäröimään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2345606NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1365140Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku284908Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1282173- 4041857
Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova511763HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a951715Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann181702- 951428
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3921378