Raivausssahan pyöreän terän kunnossapito.

Anonyymi-ap

Hampaissa pitää olla aina riittävä haritus. Kuten monissa muissa puuta sahaavissa suorissa terissä, ketjussa, pyöröterissä. Tuollaise kannattaa tehdä itse paksusta levyn palasta, paksusta latasta jne. Uran voi ajaa suoraan kulmahiomakoneella katkaisulaikalla sopivaksi.

https://i.ibb.co/KxM8GzxK/6.jpg

19

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä näin jännää seuraavaksi ?

• Anonyymi

Millä turhalla kommentilla seuraavaksi tätä palstaa aktivoidaan ?

• Anonyymi

Tai ostaa vaan raivuusahan viilan jossa on harituksensäätö lovet valmiina ja kulmarajoittimet ettei käännä haritusta liikaa.

• Anonyymi

On vain ylihintaa semmonen 95% siihen nähden mitä tuollaisesta raudanpalasta viittis maksaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vain ylihintaa semmonen 95% siihen nähden mitä tuollaisesta raudanpalasta viittis maksaa

Muutaman kympin ja sillä voi viilatakkin toisin kuin aloituksen linkin lattaraudan palalla. Ihme nuukailua kun ei rauvuusahatkaan ilmaisia ole?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutaman kympin ja sillä voi viilatakkin toisin kuin aloituksen linkin lattaraudan palalla. Ihme nuukailua kun ei rauvuusahatkaan ilmaisia ole?

Järjetöntä maksaa tuollaisesta raudan palasta monta kymppiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se helpompi ostaa kuin takoa itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se helpompi ostaa kuin takoa itse.

Mitä sitä takoa tarvitsis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalliimmaksi se tulee ostaa sitä lattarautaa parilla kympillä, kun ei kaupassa mitään 10cm pätkää myydä vaan yleensä yli metri. Lisäksi pitää ostaa kulmahiomakone ja siihen terä.
        Lopuksi vielä erikseen viila. Rahaa on palanut jo 60-70 euroa.
        Kyllä minä ennemin ostan suoraan sen oikean raivuusahan viilalaitteen jossa harituksen säätölovi ja maksaa pari kymppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takkin voi.

• Anonyymi

"Järjetöntä maksaa tuollaisesta raudan palasta monta kymppiä, vielä järjettömämpää noin tyhmällä kommentilla tätä ketjua aktivoida...

• Anonyymi

Siinä sitten riittää aktivointikomenttia kerrakseen.

• Anonyymi

Satavuotta sitten haritusrauta tuli sahan mukana

• Anonyymi

Satavuotta sitten sahattiin kirveellä ja nähtiin unia paremmista työkaluista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satavuotta sitten sahattiin kirveellä ja nähtiin unia paremmista työkaluista.

1925 Stihlillä haaveiltiin sähkömoottorisahasta joka esiteltiin seuraavana vuonna. Täällä asuttiin maakuopissa vielä 50 luvulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1925 Stihlillä haaveiltiin sähkömoottorisahasta joka esiteltiin seuraavana vuonna. Täällä asuttiin maakuopissa vielä 50 luvulla.

Meillä asutaan vieläkin.

• Anonyymi

ostin kaupasta jo 30-vuotta sitten ,kestää metsurin elin iän...mitä enempi ostaa niin sitä vähempi tappelevat perinnönjaossa...

• Anonyymi

Olen parempi ihminen ja asun Turussa, tämä mettäläisten jonninjoutava pula ajan tuhertaminen ei koske minua🤗

• Anonyymi

kyl määki turus sanoi lammas kun katsoi pyörivää terää joka oli yhtä tylsä kuin turkulaisen pää krapulaisena aamuna..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      364
      4301
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      146
      3745
    3. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      91
      2634
    4. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2421
    5. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      15
      2249
    6. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      152
      1910
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1828
    8. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      119
      1818
    9. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1409
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1095
    Aihe