Snobi ja ärsyttävä. Luulet itsestäsi liikoja. Minkälie takia kusi noussut hattuun.
Olet nainen
32
477
Vastaukset
- Anonyymi
No enhän ole?? Miksi niin sanot, kannattaa puhua mulle niin huomaat olevasi väärässä?
- Anonyymi
Jaahas. Maajussi oppinu uuden sanan. Pitääkö kadonneitaki alkaa ettii jo likakaivoista?
-sivusta - Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
En ole luulet väärin
- Anonyymi
Anna toisen olla sitä, mitä on. Tai olla olematta. Mutta älä puutu toisten elämään, sehän ei ole sinun asiasi.
- Anonyymi
hengaa rahakkaassa seurassa
- Anonyymi
Älä arvostele toista jos et tunne sisintä
- Anonyymi
😂😂😂😂 Mitä väliä sillä on? Mun ystävät on osa ihan köyhiä ja osa rikkaita. Ei määritä mitään. Olen ihan tavallinen persaukinen puoliammattilainen.
- Anonyymi
Noh pysyypähän rupusakki kaukana 😅
- AnonyymiUUSI
😂😂😂
- Anonyymi
Hullu se on!
- Anonyymi
En minä luule itsestäni liikoja, mutten myöskään huoli afrikan tuontivaroja.
- Anonyymi
Mut italialaiset roskat kelpaa. ;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut italialaiset roskat kelpaa. ;)
-sivustaAfrikka osio johtuu siitä, etten koe heitä millään tavoin puoleensavetäviksi enkä väkipakolla aio yrittää vain, jotta olisin mieliksi.
Mistä keksit tähän Italian? Nautin kyllä italialaisesta oopperasta, ruuasta ja historiasta, mutta niin monen muunkin kulttuurin luomuksista suomalainen synnyinmaan kulttuuri mukaanlukien.
Maa kuin maa ja kulttuuri kuin kulttuuri niin persoona ja mies kokonaisuudessaan ratkaisevat. Paitsi, jos on todella ärsyttävä aksentti. Syystä tai toisesta en ole koskaan päässyt yli korviinkäyvästä puheäänestä tai aksentista, joka tökkii. Mieluiten tosin kommunikoin suomeksi vaikka nyt pitäisikin keksiä mitä kieltä alan opiskella kolmanneksi vieraskieleksi.
- Anonyymi
Joo, ohi. 😂😂
- Anonyymi
Mene töihin ja lopeta ulina
- Anonyymi
Tässä juuri kirjoittelen työhakemuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä juuri kirjoittelen työhakemuksia.
Ai tälle palstalle hinkuut töihin? :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai tälle palstalle hinkuut töihin? :D
Palstailun ohessahan ei voi kirjoittaa hakemuksia.
En suostuisi tälle tai millekään toisellekaan keskustelupalstalle töihin alle viiden tonnin kuukausipalkan. Jokin raja elämänsä kurjistamisellakin.
- Anonyymi
Työskentelemme lähi tulevaisuudessa yhdessä ja samaan kassaan työmme ahkeruudella ja yhteistyöllä perustamme. Sama matka ja aika... helppoa!
- Anonyymi
❤️.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️.
❤️❤️❤️🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️🙏
Onko naiselta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️🙏
Myös hoitopaikka on samassa osoitteessa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös hoitopaikka on samassa osoitteessa!
Mikä hoitopaikka? Sivusta
- AnonyymiUUSI
Ai Loimaan kassaan? :D
- AnonyymiUUSI
Onpa sinulla suuri varmuus suunnitelmasi toteutumisesta.
- Anonyymi
Ei mulle, kun en oo snobi ja olen niiiin ihana!
- AnonyymiUUSI
Nämä aloitukset psykologiaa, käännetään toiseen ne asiat joka itsessä vikana.
Päätautisen naisen aloituksia.
Tiedetään jo kuka se on.- AnonyymiUUSI
Tiedät niin hyvin ettet olisi itse ap 😄
- AnonyymiUUSI
Miksi se sua kiinnostaa, oletko kateellinen vai mikä ongelma??
- AnonyymiUUSI
Snobi tai en niin en suostuisi etsimään työtä tästä kantsun alueelta. Olen jo tarpeeksi ollut tekemisissä näiden leikkijä-pelleilijöiden kanssa, jotka yrittävät viestiä biisivalinnoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353415Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312425Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241927Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.721505Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310- 631164
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e521110- 611011